سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

محرم

 برای مشاهده اندازه واقعی lمحرم کلیک کنید






تاریخ : یکشنبه 91/8/28 | 9:19 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

چه نانی بخریم؟

نان
نان تهیه شده با خمیرمایه بهتر است.
 
 یک متخصص تغذیه گفت: نان تافتون به دلیل این‌که در مدت زمان کوتاهی تخمیر و پخته می‌شود، مصرف آن باعث اختلال در جذب املاح و مسمومیت با فلزات سنگین می‌شود.
مرتضی صفوی در گفتگو با فارس افزود: نان‌هایی که از آرد سبوس‌دار تهیه می‌شوند و با خمیر مایه و بدون استفاده از جوش‌شیرین به عمل می‌آیند و با حرارتی ملایم، یکنواخت و شعله غیرمستقیم پخته می‌شوند، سالم‌ترین نان‌ها هستند.
این متخصص تغذیه اضافه کرد: نان‌هایی که با استفاده از خمیر مایه تهیه می‌شوند، از ارزش تغذیه‌ای بالایی برخوردارند، قابلیت هضم خوبی داشته و ضایعات و دورریزی آنها بسیار کمتر از نان‌های تهیه شده با جوش‌شیرین است. عطر و بوی این نان‌ها به هیچ ‌وجه قابل قیاس با نان‌های جوش‌شیرین‌دار نیست و ماندگاری بهتری دارند. 
صفوی افزود: ویژگی‌های یک نان خوب را می‌توان به داشتن ظاهر خوب که کاملا برشته، پخته شده و در سطح آن سوختگی مشاهده نشود، طعم مناسب که دارای طعم، مزه و بوی خوشایند و عاری از جوش‌شیرین باشد، داشتن بافت مناسب که بافت نرم و یکنواخت ناشی از تخمیر با خمیر مایه داشته باشد و قابلیت برش‌پذیری‌ مطلوب خلا‌صه کرد.
سنگک مورد تایید متخصصان تغذیه
این متخصص تغذیه گفت: نان سنگک در صدر نان‌های ایرانی قرار دارد و از آرد سبوس‌دار درست می‌شود. از ویژگی‌های خوب این نان طعم، عطر، مغذی بودن و قابلیت سیرکنندگی آن است. نان سنگک به دلیل دارا بودن مقدار زیادی فیبر، هضم آسانی داشته و بسیار مورد توجه متخصصان تغذیه است. وی افزود: شیوه پخت سنتی این نان و شکل و طعم متمایز آن از سایر نان‌ها باعث شده در فرهنگ و سفره ایرانی ارزش بالایی یافته و به خصوص برای صبحانه، وجود نان سنگک در اولویت قرار گیرد.
صفوی اضافه کرد: نان بربری نیز یکی از مطلوب‌ترین نان‌های ایرانی به شمار می‌آید، به شرطی که خمیر آن با استفاده از خمیر مایه تهیه شده باشد و تخمیر در آن صورت پذیرد و در درجه حرارت یکنواخت و ملایم پخت شود.
منبع : jamejamonline.ir






تاریخ : یکشنبه 91/8/28 | 8:46 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

منتخبی از عکس های معروف و دیدنی

در صورتی که عکس ها باز نمیشوند باید بالای ایمیل گزینه Show Image یا Display images below را بزنید
 لطفا تا باز شدن کامل عکسها شکیبا باشید




















































































تاریخ : یکشنبه 91/8/28 | 8:32 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

پل های زیبا و ابتکاری از سراسر جهان

1 – پل حضرت موسی در هلند (The Moses Bridge, Netherlands)

  توسط گروه RO & AD طراحی شده است . از چوب آکویا ساخته شده است . چوبی که با استفاده از آخرین تکنولوژی از بهترین چوبهای مناطق استوایی نیز محکم تر و بادوام تر شده است . از لایه خاصی در قسمت در تماس با آب آن استفاده شده است . این پل به خاطر معجزه حضرت موسی در شکافتن نیل به نام این پیامبر نام گذاری شده است .

 

 2 – پل داوینچی در نروژ (Da Vinci Bridge , Norway )

  پلی که توسط داوینچی طراحی شده بود 500 سال بعد ساخته شد . این پل در یک شهر کوچک در 20 کیلومتری شمال اسلو پایتخت نروژ قرار دارد . این اولین سازه مهندسی است که از نقاشی های داوینچی ساخته شده است .

 3 – پل موجهای هندرسون سنگاپور ( Henderson Waves, Singapore )

  این پل عابر پیاده 275 متری دو پارک را در سنگاپور به هم متصل می کند .  این پل ظاهر زیبای موج مانندی دارد .

 4 – پل میلنیوم گیتس هد در انگلستان (The Gateshead Millennium Bridge, England)

  به دلیل شکل و نوع انحنای آن به نام پل چشمک زن نیز معروف است  . این پل عابر و دوچرخه سواران بر روی رودخانه تاین در شمال شرقی انگلستان زده شده است .

 5 – پل جمع شونده در انگلیس ( Rolling Bridge, England)

این پل 12 متری از جنس چوب و فولاد در سال 2004 در بخش کوچکی از کانال یکپارچه لندن ساخته شده است . این پل قابلیت جمع شدن به شکل یک هشت گوش را دارد .

 6 – پل اسلاورهوف هلند (Slauerhoffbrug, Netherlands)

 اسلاورهوف واقع در لیوواردن یک پل تمام اتوماتیک با قابلیت حرکت و تطبیق پذیری با محیط اطراف خود است . قابلیت جابجایی و تغییر شکل سریع آن به شکلی که لازم است به کشتی ها اجازه حرکت می دهد .

 7 – پل کوبیتسشک برزیل ( The Juscelino Kubitschek Bridge , Brazil )

  ایده اصلی این پل برای حل مشکل مردم حومه شهر برای رفت و آمد به خانه هایشان بعد از کار در شهر بوده است . پل کوبیتسشک (رییس جمهور قدیمی برزیل ) توسط 2 طراح برزیلی طراحی شده است .

 8 – پل میلو فرانسه  (The Millau Viaduct, France)

  بلندترین پل جاده‌ای جهان به ارتفاع 343 متر است که در بالای رودخانه تارن در جنوب فرانسه قرار دارد. این پل توسط میشل ویرلوژو (مهندس سازه) و نورمن فاستر (معمار) طراحی و در دسامبر سال 2004 توسط ژاک شیراک رئیس جمهور سابق فرانسه افتتاح شد.

جاده پل به طول 2460 متر از مقاطع فولادی در 8 دهنه با عرض 32 متر و فاصله متوسط 342 متر بین هر ستون تشکیل شده است. این جاده بیش از 36،000 تن وزن داشته و با عمق 4?2 متر به عنوان طولانی‌ترین جاده کابلی پل در جهان به حساب می آید.

 9 – پل اژدها آمستردام (Python Bridge)

  به دلیل ظاهرش به این نام شناخته می شود . این پل قرمز حدود 90 متر طول دارد.

 10 – پل اورسوند در سوئد (Oresund Bridge, Sweden)

پل اورسوند از تنگه اورسوند عبور می کند و سوئد را به دانمارک متصل می کند . حدود 8 کیلومتر از ساحل سوئد تا جزیره ای مصنوعی ادامه دارد . از آن جزیره تا جزیره آماگر دانمارک به صورت تونلی 2 کیلومتری ادامه دارد . آن جزیره مصنوعی به این دلیل ایجاد شده که آب به داخل تونل نفوذ نکند .






تاریخ : یکشنبه 91/8/28 | 8:27 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

جوکهای خنده دار و بانمک با موضوع حیوانات
 

  به یک پاندا میگن بزرگترین آرزویی که داری چیه میگه عکس رنگی بگیرم

.
.
.
 قورباغه وزنبور با هم ازدواج میکنند قورباغه میگه قوقوقوقوقوقوربونت برم زنبور میگه وظ وظ وظ وظ وظ وظ وظیفته 

.
.
.

یک کلاغ با یه زرافه عروسی می کنه بچشون کلافه می شه!

.
.
.
 یه روز یه بابا میره ماهی بگیره تور رو می اندازه تو دریا هرچی می کشه درنمی اید میره زیره اب می بینه ماهی ها تور را بستن دارن والیبال بازی می کنند!!

.
.
.
 یه بنده خدایی داشته شنای قورباغه میرفته، لک‌لک میاد می‌خوردش

.
.
.
 خرگوشه تو جنگل میمونه رو میبینه میگه:‌ به به آقا میمونه! چی کارا میکنی؟!‌ میمونه میگه: هیچی! این ورو نگاه میکنیم، اون ورو نگاه میکنیم،‌ آقا شیره و خانواده‌اش رو افشاگری میکنیم! این حرف میرسه به گوش شیره، میگه: الان میرم حسابشو می‌رسم!‌ میره پیش میمونه میگه: به به آقا میمونه! چی کارا میکنی؟! میمونه میفهمه هوا پسه، میگه:‌ هیچی قربان، ‌اینورو نگاه میکنیم،‌ اونور رو نگاه میکنیم،‌ چرت و پرت میگیم!

.
.
.
 هر وقت یه سوسک تو دستشویی دیدی با دمپایی فورا” نکوب رو سرش بی توجه از بغلش رد شو این کارت از صدتا فحش ….. براش بدتره !!

.
.
.
 به بزه می گن چرا زنگولت صدا نمی کنه؟ می گه گذاشتمش رو ویبره!

.
.
.
 یه روز یه سوسکه از فا ضلاب میاد بیرون میگه به امید یه هوای تازه تر

.
.
.

اگه یه قورباغه با یه طوطی ازدواج کنه حاصل چی میشه؟ جواب: قوطی

.
.
.
 روزی فیلی زخمی شد و او را برای جراجی به اتاق عمل بردند ، پس از عمل ، دکتر از اتاق خارج شد و با تعجب دید که مورچه ای جلوی در اتاق قدم می زند ، دکتر جلو رفت و پرسید : این جا چه می خواهی؟ مورچه جواب داد : آقای دکتر! این مجروح دوست من است ، آمده ام که اگر لازم شد برای آقا فیله خون بدهم.

.
.
.
 فیلی و مورچه ای در زمستانی با هم ازدواج کردند وقتی از باشگاه بیرون آمدند فیل جلو راه می رفت و مورچه به دنبال او پا جای پای فیل می گذاشت. به برفها که رسیدند همین طور که مورچه می رفت افتاد توی جا پای فیل و فریاد زد : آه ! بسوزد پدر عشق! افتادم تو دام عاشقی..

.
.
.
 یه روز فیلی داشت راه می رفت و پایش روی مورچه ای رفت و مورچه با خوشحالی گفت : آخی ، قولنجم شکست.

.
.
.

گرگه بعد از کلی جستجو آی دی شنگول و منگول رو گیر میاره ، بعد از چت کردن باهاشون قرار میزاره. وقتی می ره سر قرار می بینه چوپان دروغگو اومده!

.
.
.
 یه روز از یک گربه چینی میپرسن اسمت چیه میگه میونگ

.
.
.
 آیا میدانستید که بزبزه قندی اولین بز دیابتی تاریخ است !

.
.
.
 یه دفعه دو تا هزار پا همدیگر رو بغل میکنن میشن زیپ

.
.
.
  اگه دیدی یه سوسک پشت و رو افتاده و داره دست و پا می زنه، فکر نکن با دمپائی زدنش… داره به قیافه تو می خنده

.
.
.
 خر و گاو دعواشون میشه خره میره رو دیوار مینویسه گاو خر است

                        

                      

                    

                 






تاریخ : چهارشنبه 91/8/24 | 12:44 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

 لطفا تا باز شدن کامل عکسها شکیبا باشید

استفان کاوی را بیشتر در ایران با کتاب معروفش “هفت عادت مردمان موثر” می شناسیم.کتابی که ترجمه بسیار زیبای خانم گیتی خوشدل بر لذت خواندن آن افزوده است. استفان کاوی یکی از معروفترین و برترین متخصصان مباحث مدیریت سازمانی و رهبری در دنیاست. در این مطلب که حاصل جمع آوری دیدگاه های اوست با 7 پند او برای خوب زیستن آشنا می شویم.


 
1) در مورد ضعف های خودت و دیگران مشاجره نکن! وقتی مرتکب اشتباهی شدی بپذیر! تصحیحش کن و تجربه ای بیاندوز.

مشکل: عملی بی فکر و غلط انجام داده ای یا اتفاقی ناگوار مانند طلاق یا ورشکستگی افتاده است. اکنون احساس گناه می کنی یا کسی یا چیزی را( همسر قبلیت یا شرایط بد اقتصادی) در آن سهیم می دانی.

راه حل: درست نگاه کن تا مطمئن شوی حداقل تا حدودی خودت مسئول بوده ای. شاید در زندگی خصوصیت به اندازه کافی اجتماعی و مهربان نبوده ای یا شاید قبل از شروع به کارت تحقیقات کافی نداشته ای. باید اشتباهت را بپذیری. سخت است! اما اعتراف به اشتباه نزد هرکسی که باشد موجب افزایش احترام و اعتبارت خواهد شد. سپس سعی کن آن را با یک معذرت خواهی صادقانه یا عملی تلافی جویانه جبران کنی! و در پایان تلاش کن تجربه ای از آن کسب کرده و دیگر تکرارش نکنی.

 

 2) از تخیلاتت بیرون بیا! در گذشته زندگی نکن!

مشکل: اتفاق بدی در زندگی ات رخ داده است. کودکی غمگینی داشته ای یا با فقر دست و پنجه نرم کرده ای و یا بیماری ای را پشت سر گذاشته ای. این مسائل زندگی اکنونت را تحت تأثیر قرارداده و سرعت رشدت را کاهش داده است.

راه حل: بدان که گذشته ی تو آینده ات نیست. مطمئناً تا بحال سرگذشت تلخی داشته ای اما تو هنوز زنده ای و قلب و مغزت کار می کند و رؤیاهایت می بالد(ممکن است به همه چیز شک داشته باشی، که امری کاملاً طبیعی است). انعطاف پذیر باش و بهترین زندگی ها را در ذهنت تجسم کن همان ها که همیشه آرزویش را داشتی و آرام آرام قدم به آینده بگذار.

 3) همیشه فکر می کنیم چیزها در واقع همان طوری هستند یا باید باشند که دیده می شوند و نگرش و رفتار ما هم بر اساس همین تصورات شکل می گیرد.

مشکل:  روزی یکی از معلمان قدیمی گفته است که تو نویسنده ی خوبی نخواهی شد. اگرچه به داستان و شعر علاقه مند هستی اما امیدی به انتشار آن ها نداری چون فکر می کنی آن پیشگویی درست بوده است و به همین دلیل حتی تلاش هم نمی کنی.

یا پدر و مادرت معتقد بوده اند پول شیطان است و در حالیکه ایده ای خوب و پرسود در سر داری هیچ اقدامی نمی کنی چون فکر می کنی حرفشان درست است.

راه حل: تصورات و تفکراتت را به چالش بکش! آن چه دیگران می گویند تنها در مورد خودشان صدق می کند نه تو! اگر پیام های منفی قدیمی را نمی توانی فراموش کنی سعی کن پیام های جدیدی ازکسانی که مورد اعتمادت هستند دریافت کرده و جایگزین آن ها کن. مهربانی و عشقی قوی طلب کن! استعداد ها و ایده های خوب باید پرورده شوند پس اجازه بده رشد کنند و بالنده شوند.

 4) چراغی فراراه باش نه داوری سخت گیر! الگو باش نه منتقد!

مشکل: دیگران کارهایی انجام می دهند که مورد پسند تو نیست. می توانی از بالای گود فریاد لنگش کن سر دهی! و این انتقاد ها را با دیگران در میان بگذاری. اما بدان که این کار موجب تحقیر خودت می شود.

راه حل: بدان همیشه کسانی هستند که خلاف علایق و تمایلات تو گام بر می دارند و انتقاد و قضاوت کاری از پیش نمی برد و فایده ای نخواهد داشت. شاهد رفتارها و کارهای اشباه بودن آزاردهنده و ناامید کننده است. در مقابل این ناامیدی ها بایست و کاری انجام بده. سعی کن در همه ی امور الگو و نمونه باشی. مطمئن باش می توانی منشاء تغییرات مثبت برای دیگران و اغنا و ارضای خودت باشی.

 

 5) یکی از مهم ترین شیوه های آشکار ساختن شرافت و صداقت وفادار ماندن به کسانی است که در جمع حضور ندارند. برای این کار باید در وهله ی اول اعتماد کسانی که حضور دارند را جلب کنیم.

مشکل: در یک مهمانی حضور داری و شخصی که در کنار تو است شروع به غیبت پشت سر یکی از دوستان مشترکتان می کند یا جوکی نژادپرستانه یا جنسیتی تعریف می کند. شما آن موقع اعتراضی نمی کنید تا جو سازی نشود و آدمی تعصبی و خشک نشان داده نشوید. وقتی به خانه می رسید احساس بدی به شما دست می دهد ولی به خودتان می گویید این فقط یک مهمانی ساده بود که بعدها هیچ کس چیزی به یاد نخواهد آورد.

راه حل: مهم نیست مهمانی ای کوچک بوده یا مراسمی بزرگ و باشکوه! این اظهارنظرها همه منجر به منفی نگری و پیش داوری خواهد شد. وقتی کسی چیزی می گوید که با آن مخالف هستی همان وقت مخالفتت را اعلام کن. در نگاه اول این کار ترسناک به نظر می رسد و  مطمئناً مورد بازخواست و انتقاد شخص قرار خواهی گرفت. ولی تمام کسانی که آن جا هستند به خاطر این عمل، تو را تشویق و تمجید خواهند کرد. احتمالاً آن ها هم با تو هم فکر هستند اما جرأت اظهار نظر ندارند. بگذار تو با شهامت باشی و افراد دیگر را نیز به این کار ترغیب نمایی.

 6) وقتی تصمیم به تغییر خودمان می گیریم در مقایسه با زمانی که منتظر تغییر در اطرافمان می شویم  میزان کارایی و بهره وریمان به شدت بالا می رود.

مشکل: فرض کنید به شدت مقروض هستید، شغلی خسته کننده دارید و یا از رابطه ای که ایجاد کرده اید راضی و خشنود نیستید. در رؤیاهایتان تجسم می کنید در قرعه کشی یکی از بانک ها برنده شده اید، شغل مناسبی یافته اید و یا … ولی هیچ کدام رخ نمی دهد.

راه حل: با قدرت حرکت کن. همه چیز به خود تو بستگی دارد. قدم به قدم جلو بیا و موانع را از سر راه بردار. سعی کن هر ماه اندکی ذخیره کنی تا بتوانی قرضت را ادا کنی. هر روز به لیست مشاغل جدید سری بزن. در کلاس ها و گروه های جدید ثبت نام کن و با افراد جدید آشنا شو. حرکت منجر به پیشرفت می شود.

 

 7) زندگی کن، عشق بورز و لبخند بزن

مشکل: با جدیت زندگی می کنی ولی در واقع زندگی ای در کار نیست! از صبح تا شب کارهای بسیار و مسئولیت های سنگین را به انجام می رسانی ولی ساعت خوشی نداری؟! خوشگذرانی و تفریح هایی که با دوستانت داشتی را به خاطر می آوری اما آن ها تکرارشدنی نیستند؟!

راه حل: مسئولیت هایت را سبک تر کن. سال های زیادی از عمرت باقی مانده است. از زندگی ات لذت ببر. تفریح کن به انسانها و حیوانات عشق بورز و بلند بخند. دوراندیش باش. دوست داری پس از مرگ اطرافیانت چه چیزهایی به یاد بیاورند؟ هنرت؟ کارهای خوبت؟ تفکرات عمیقت؟ زندگیت را تغییر بده و نشانی از خودت بر جای بگذار. از همین الان شروع کن.






تاریخ : چهارشنبه 91/8/24 | 12:4 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

یچ وقت این دو جمله رو نگو :

1)ازت متنفرم 2)دیگه نمیخوام ببینمت

هیچ وقت با این دو نفر همصحبت نشو :
1)از خود متشکر 2)وراج

هیچ وقت دل این دو نفر رو نشکن :
1)پدر 2)مادر

هیچ وقت این دو تا کلمه رو نگو:
1)نمیتونم 2)بد شانسم

هیچ وقت این دو تا کارو نکن :
1)دروغ 2)غیبت

...هیچ وقت این دو تا جمله رو باور نکن :
1)آرامش در اعتیاد 2)امنیت دور از خانه

همیشه این دو تا جمله رو به خاطر بسپار:
1)آرامش با یاد خدا 2)دعای پدر و مادر

همیشه دوتا چیز و به یاد بیار:
1)دوستای گذشته رو 2)خاطرات خوبت رو

همیشه به این دو نفر گوش کن:
1)فرد با تجربه 2)معلم خوب

همیشه به دو تا چیز دل ببند :
1)صداقت 2)صمیمیت

********

اززشت رویی پرسیدند :

آنروزکه جمال پخش می کردند کجا بودی؟

گفت : در صف کمال

********

اگر کسی به تو لبخند نمی زند علت را در لبان بسته خود جستجو کن

مشکلی که با پول حل شود ، مشکل نیست ، هزینه است

********

همیشه رفیق پا برهنه ها باش ، چون هیچ ریگی به کفش شان نیست

********

با تمام فقر ، هرگز محبت را گدایی مکن

و با تمام ثروت هرگز عشق را خریداری نکن

********

هر کس ساز خودش را می زند، اما مهم شما هستید که به هر سازی نرقصید

********

مردی که کوه را از میان برداشت کسی بود که شروع به برداشتن سنگ ریزه ها کرد

********

شجاعت یعنی : بترس ، بلرز ، ولی یک قدم بردار

********

وقتی تنها شدی بدون که خدا همه رو بیرون کرده ، تا خودت باشی و خودش

********

یادت باشه که :

در زندگی یه روزی به عقب نگاه میکنی . به آنچه گریه دار بود می خندی

********

آدمی را آدمیت لازم است ، عود را گر بو نباشد ، هیزم است

********

از دشمن خود یک بار بترس و از دوست خود هزار بار

********

فرق بین نبوغ و حماقت این است که نبوغ حدی دارد

********

هیچ چیز در طبیعت برای خود زندگی نمیکند
رودخانه ها آب خود را مصرف نمیکنند
درختان میوه خود را نمی خورند
خورشید گرمای خود را استفاده نمیکند
ماه ، در ماه عسل شرکت نمیکند
گل ، عطرش را برای خود گسترش نمیدهد
نتیجه :
زندگی برای دیگران ، قانون طبیعت است . . .

********

زنها هرگز نمیگویند تو را دوست دارم
ولی وقتی از تو پرسیدند مرا دوست داری
بدان که درون آنها جای گرفته ای . . .

********

سکه ها همیشه صدا دارند
اما اسکناس ها بیصدا
پس هنگامی که ارزش و مقام شما بالا میرود
بیشتر آرام و بیصدا باشید . . .

********

سطرها بسیار موثر هستند
چون به شما میفهمانند که :
1? نظم و ترتیب همیشه در اولویت است
2? سکوت معنی دار بهتر از کلمات بیمعنی است . . .

********

هرگاه میخواهی بدانی که چقدر محبوب و غنی هستی
هرگز تعداد دوستان و اطرافیانت به حساب نمیآیند
فقط یک قطره اشک کافیست
تا ببینی چه تعداد دست برای پاک کردن اشکهای تو میآید . . .

********

در مسابقه بین شیر و گوزن، بسیاری از گوزنها برنده میشوند
چون شیر برای غذا میدود و آهو برای زندگی
پس
” هدف مهمتر از نیاز است "

********

یک جمله فوق العاده، که در هر ایستگاه اتوبوس ژاپنی نوشته شده است
اتوبوس متوقف خواهد شد، اما شما پیاده روی به سمت هدف را ادامه دهید . . .

********

جمله "به تو افتخار میکنم”
همانقدر به مردان انرژی میدهد که جمله "دوستت دارم” به زنان . . .

********

نمی‌گویم که 1000 شکست خورده‌ام.
می‌گویم فهمیده‌ام 1000 راه وجود دارد که می‌تواند باعث شکست شود . . .
(توماس ادیسون)

********

این روزها همه ترس از دست دادن آبروی خود دارند
اما بسادگی آبروی دیگران را میبرند . . .

********

وقتی در وضعیت خوبی هستید ، یک اشتباه را یک جک در نظر میگیرید
اما زمانی که در وضعیت بدی قرار دارید، حتی از یک جوک ناراحت میشوید و اشتباه میپندارید . . .

********

مواظب کلماتی که در صحبت استفاده میکنید باشید
شاید شما را ببخشند، اما هرگز فراموش نمیکنند . . .

********

از گوش دادن به سخنان دشمنانتان غافل نباشید
آنها اشتباهات شما را به خوبی بیان میکنند !
(شکسپیر)

********

مهمترین زمان برای نگه داشتن خلق و خو وقتی است که طرف مقابل، آنرا از دست داده . . .

********

بمنظور موفقیت
تمایل شما برای رسیدن به موفقیت، باید بیشتر از ترس از شکست باشد . . .

********

اگر شما برای انجام کاری که باید انجام دهید، راهی پیدا کردید
آنرا انجام خواهید داد
در غیر اینصورت، یک بهانه برای انجام ندادن پیدا کردید . . .

********

"مدارا”
بالاترین درجه قدرت
و
"میل به انتقام”
اولین نشانه ضعف است . . .

********

طوطی صحبت میکند، اما اسیر قفس است
عقاب سکوت میکند و دارای اراده پرواز . . .

********

ما در زندگی آسایش را با کسانی داریم که با ما موافق هستند
اما
زمانی رشد میکنیم که با کسانی که با ما اختلاف نظر دارند هستیم. . .

********

اگر شما یک غذای بد طعم را خورده باشید
میتوانید طعم یک غذای خوب را درک کنید
پس، از تلخیهای زندگی درس بگیرید تا بتوانید آنرا درک کنید

********

چیزهایی که از دست داده ای را بحساب نیاور
چون گذشته هرگز برنمیگردد
اما گاهی اوقات، آینده میتواند چیزهایی که از دست داده ای را برگرداند
به آن فکر کن . . .

********

اگر رنجی نمیبردیم
هرگزمهربان بودن را نمیآموختیم . . .

********

به کسانی که به شما حسودی میکنند احترام بگذارید !
زیرا اینها کسانی هستند که از صمیم قلب معتقدند شما بهتر از آنانید . . .






تاریخ : چهارشنبه 91/8/24 | 7:47 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

 گنجشکی با عجله و تمام توان به آتش نزدیک می شد و برمی گشت!

پرسیدند : چه می کنی ؟

پاسخ داد : در این نزدیکی چشمه آبی هست و من مرتب نوک خود را پر از آب می کنم و آن را روی آتش می ریزم !

گفتند : حجم آتش در مقایسه با آبی که تو می آوری بسیار زیاد است ! و این آب فایده ای ندارد!

گفت : شاید نتوانم آتش را خاموش کنم ، اما آن هنگام که خداوند می پرسد : زمانی که دوستت در آتش می سوخت تو چه کردی؟

پاسخ میدم : هر آنچه از من بر می آمد!

دوستی نه در ازدحام روز گم می شود نه در سکوت شب ، اگر گم شد هرچه هست دوستی نیست...






تاریخ : پنج شنبه 91/8/18 | 9:15 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

تصاویـری از طبیـعت زیبـاترین جزیـره جـهان

مجمع الجزایر هاوایی در دایره گرمسیری شمالی در اقیانوس آرام واقع شده است و مائوئی دومین و یکی از جزایر هشت‌گانه ایالت هاوایی آمریکا و احتمالا زیباترین جزیره در این مجمع الجزایر است. کوههای بلند، دره های عمیق سبز، آبشارهای زیبا، سواحل شگفت انگیز و جنگل های زیبا، زیبایی های باور نکردنی جزیره مائوئی می باشند. 

این جزیره گذشته از ویژگی هایی که ذکر شد از نظر گیاه شناسی مجموعه ایست با بیش از 500 گونه از گیاهان که طبیعتی متمایز از دیگر جزایر را در خود دارد. این جزیره همانجاست که فیلم علمی تخیلی معروف "پارک ژوراسیک" در آن ساخته شد.
































































تاریخ : پنج شنبه 91/8/18 | 8:59 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

شکار لحظه های ناب و دیدنی









































































تاریخ : پنج شنبه 91/8/18 | 8:34 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
<      1   2   3   4   5   >>   >
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">