سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

سی کار 30 ثانیـه ای بـرای تغییـر دادن دنیـا
 



رفتـــار و طرز برخورد، شالوده و پایه ی موفقیت است. یـک انسان سخاوتمند با رفتار و منشی مثبت مطمئناً کــامیاب خواهد شد. اگر رفتارتان را تغییر دهید، ادراکتان، اعمالتان و زندگیتان را تغییر داده اید و با تغییر تـک تـک زنــدگی ها، دنیا تغییر خواهد کرد. پس پیش بسوی تغییرات اساسی ...

در ایــــن مـقاله 30 نوع کار را عنوان مـی کـنیم که هر کدام فقط 30 ثانیه زمان می برد! تــصورکنید اگر میلیون ها یا بیلیون ها انسان روی زمین فـقط یکی از این کارها را انجام بدهند، دنیا چطور تغییر میـکند؟ به همین خاطر سعی کردیم راه های جدیدی برای رشد و پیشرفت شخصی برایتان عنوان کنیم که می توانید در کمتر از 30 ثانیه آنها را انجام دهید.


1. تُن صدایتان را تغییر دهید. برای 30 ثانیه سعی کنید نرم تر، آرام تر، و کمی خوشایندتر صحبت کنید. با نتایج شگفت انگیزی روبه رو خواهید شد. آیا می دانستید وقتی با صدای نرمتر و آرام تر به بچه ها دستور بدهید، نسبت به اینکه سرشان داد بزنید، تاثیر بیشتری خواهد داشت؟ اگر در کار خسته شده اید، حتی فقط برای 30 ثانیه سعی کنید لحن صدایتان را آرام تر کنید، شاید زودتر به نتیجه رسیدید!

2. ایده های قدیمیتان را به یاد آورده و دوباره آنها را از سر گیرید. برای 30 ثانیه، ایده قدیمیتان را دوباره امتحان کنید. آیا این ایده ی یک اختراع، یک پروژه کاری، یا کاری بوده که به نظرتان خسته کننده می آمده؟ یکی از آن کارها را انتخاب کرده و یکبار دیگر امتحانش کنید. تصور کنید اگر همه ی آدم ها اینقدر جرات داشتند که از نبوغ خدادادی در جهت استعدادهایشان بهره گیرند چه می شد؟ می دانید چه چیزهای جدیدی در دنیا ابداع می شد؟

3. برای 30 ثانیه به یک نفر یک فرصت دوباره بدهید. یکبار دیگر به حرفهایش گوش دهید یا یک بار دیگر به او فرصت دهید شاید که تغییر کرده باشد.

4. به فرزندانتان بگویید "دوستتان دارم" و "به شما افتخار می کنم." به چشمهایشان نگاه کنید، و به آنها نشان دهید که چقدر برایشان ارزش قائلید. تصور کنید اگر همه ی والدین 30 ثانیه در روز هم که شده به فرزندانشان اطمینان خاطر می دادند، دنیا چه تغییری می کرد.

5. دفعه ی بعدی که منتظر خشنودی آنی یا چیزی بودید که نمی توانید در همان لحظه داشته باشید، برای آنچه که در حال حاضر دارید، 30 ثانیه از خدا تشکر و قدردانی کنید. اینکار باعث تغییر رفتارتان خواهد شد.

6. سی ثانیه محکم تر و صاف تر بایستید و سرتان را بالاتر بگیرید. در چشمهای دیگران نگاه کنید و با اطمینان بیشتر راه بروید. ببینید چه احساس خوبی دارد.

7. 
کاری را که قبلاً از انجام آن دست کشیده اید و نیمه رها کرده اید را انتخاب کنید که امروز انجامش دهید. 30 ثانیه بیشتر طول نمی کشد که برای انجام کاری تصمیم بگیرید. قولتان را پیش خودتان نگه دارید و مطمئن باشید که حتماً انجامش خواهید داد.

8. 
به هم ریختگی هایی که کس دیگری ایجاد کرده را تمیز و مرتب کنید.

9.
 از کسی تعریف و تمجید کنید.

10.
 برای چیزی یا کسی که باورش دهید بایستید. یک جمله ی حمایت کننده، حوزه ی نفوذ شما را گسترده تر خواهد کرد.

11. 
کسی را در کارش تشویق کنید و به او اطمینان خاطر بدهید. به او بگویید که "تو می توانی!" او را باور داشته باشید و این باور را نشان دهید.

12. 
کسی را که دوست دارید بیشتر با او آشنا شوید را به خانه تان دعوت کنید. میتوانید شام را کنار هم صرف کنید. از این دعوت برای یک دوستی تازه استفاده کنید.

13. 
به مدت 30 ثانیه در جمع همسرتان را ناز و نوازش کنید. دستتان را پشتش بکشید، انگشتانتان را در موهایش فرو ببرید، نرم و آرام بغلش کنید، دستش را به نرمی فشار دهید، یا حتی یک بوسه تند و چابک. خیلی خوب است اگر بچه هایتان بفهمند که پدر و مادرشان همدیگر را دوست دارند و برای ابراز علاقه به هم راحت هستند. مطمئناً اگر همه ی زوج ها فقط 30 ثانیه در روز برای چنین کاری وقت میگذاشتند، اینقدر زندگی های زناشویی درهم و برهم نبود.

14.
 یک کلمه ی جدید (کلمه ای از زبانی خارجی که به خوبی به آن تسلط ندارید) یا یک چیز تازه در مورد یک فرهنگ دیگر را یاد بگیرید.

15.
 چکی به مبلغ %10 از حقوق ماهانه تان بنویسید و به مؤسسات خیریه هدیه کنید.

16. 
هر روز 30 ثانیه برای غالب آمدن بر ترس ها و شجاعانه روبه رو شدن با همه ی موقعیت های زندگیتان دعا کنید. رفتاری مثبت و هدفی مثبت در ذهن داشته باشید. برای کارهای آن روزتان طبق اولویت ها برنامه ریزی کنید. بعد از 30 ثانیه برای تغییر آماده خواهید بود.

17. 
از کسی بپرسید، "حالت چطور است" و واقعاً به جوابی که به شما می دهد خوب گوش کنید.

18. 
بیست هزار تومان در یک پاکت گذاشته و با عنوان "ناشناس" برای کسی بگذارید که می دانید به آن احتیاج دارد. نیکوکاری بدون اینکه شناخته شوید احساسی فوق العاده در شما ایجاد خواهد کرد. امتحان کنید!

19.
 یک اقدام سریع برای محیط زیست بکنید. به پرنده ها غذا بدهید، زباله ها و آشغال ها را جمع و جور کنید و …

20.
 یک صبحانه ی عالی برای خود انتخاب کنید (انرژی روزانه ی خود را با یک تصمیم 30 ثانیه ای شروع کنید). کمتر مواد قندی بخورید و بیشتر پروتئین و میوه بخورید و صبحانه ای سالم و مقوی برای خود انتخاب کنید.

21. 
اگر خیلی وقت است که درون خانه یا شرکت هستید، بیرون بروید و اجازه بدهید که نور آفتاب روی صورتتان بنشیند. اینکار حالتان را خیلی سریع بهبود خواهد داد.

22.
 وقتی کسی از شما تقاضای کمک خواست (کمک مالی)، پاسخ مثبت بدهید.

23.
 برای انتخابات ثبت نام کنید. 30 ثانیه برای ثبت نام وقت بگذارید و فرم را پر کنید. با اینکار هر وقت موقع انتخابات شهر یا کشورتان رسید می توانید در این فعالیت مردمی شرکت کنید.

24.
 یک دانه بکارید (یا اگر وارد هستید، یک نهال بکارید). تصور کنید اگر میلیون ها آدم روی زمین این کار را بکنند دنیا چه تغییری خواهد کرد.

25.
 چراغ اتاقهایی که خالی است را خاموش کنید (لامپ اضافی خاموش). هر 30 ثانیه هم، ارزش دارد.

26. 
در سطل زباله ی خانه چند کیسه ی زباله بگذارید تا انواع مختلف زباله ها را جداگانه دور بریزید. شما بازیافت زباله را از همین امروز شروع کرده اید.

27. 
یک عادت بدتان را در 30 ثانیه ترک کنید. و 30 ثانیه به 30 ثانیه آن را تکرار کنید.

28.
 سی ثانیه بخندید. استرستان فروکش خواهد کرد.

29.
 آب بنوشید.

30. 
سی ثانیه از هر آنچه که دارید احساس رضایت کنید و همیشه قدردان نعمت های خداوند سبحان باشید.






تاریخ : دوشنبه 91/8/15 | 8:14 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

عکس های جالب و بامزه
اگر هر کدام از عکس ها باز نشدند روی آن عکس
رایت کلیک کنید و گزینه Show Picture را انتخاب نمایید.




























تاریخ : دوشنبه 91/8/15 | 7:48 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()






















تاریخ : یکشنبه 91/8/14 | 8:34 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

تناسب اندام و لاغری این بار به روش چینی!

سوخت و ساز بدنتان را با فعالیت های بدنی افزایش دهید. شنا، پیاده روی سریع و هدفمند، دویدن و تنیس از جمله بهترین ورزش ها برای افزایش سوخت وساز بدن و از بین بردن کالری ها با فعالیت بدنی است.
رسیدن به یک وزن ایده آل راه چندان پیچیده ای نیست اگر متناسب با شرایط جسمی و روحی خود یکی از درمان های طبیعی مانند اصلاح رژیم غذایی ، هومیوپاتی ، طب سنتی چین یا هند را انتخاب کرده و با رعایت نکات و دستورات آن آرام آرام به وزن دلخواه خود نزدیک شوید.
 
پارس ناز، مهم ترین نکته برای دستیابی آسان به این هدف علاوه بر کمک گرفتن از شیوه های درمانی، رعایت نکات و دستوراتی ساده اما کاربردی است که اجرای آنها به صورت روزانه می تواند مدت زمان معمول کاهش وزن را در افراد مبتلا به اضافه وزن یا چاقی به نصف مدت زمان رایج، کاهش دهد.

1- افزایش وعده ها

یکی از مفیدترین شیوه های کنترل اشتها و کاهش وزن، افزایش تعداد وعده های غذایی از 3 به 5 وعده و مصرف موادغذایی کم کالری و سرشار از سبزیجات،میوه و فیبر است.

2- قند و شکر ممنوع!

پرهیز از مصرف قند، شکر و آرد سفید فرآوری شده، همچنین کاهش مصرف نمک، قهوه و چای در رژیم غذایی روزانه تاثیر زیادی در بهبود روند کاهش وزن دارد.

3- آب و سرکه بنوشید!

درمانگران شیوه های طبیعی بر این باورند نوشیدن یک لیوان آب که در آن 2 قاشق غذاخوری سرکه سیب حل شده با وعده های غذایی به هضم بهتر موادغذایی و پیشگیری از جذب مواد غیرضروری و اخلاطی که به اضافه وزن منجر می شوند، بسیار موثر است.

4- آب لیمو یا گریپ فروت؟

نوشیدن یک لیوان آب گریپ فروت یا لیموترش تازه با آب پرتقال صبح ناشتا تاثیر زیادی در افزایش سوخت و ساز بدن دارد و روند لاغری را سرعت می بخشد.

5- یک هفته گیاهخواری

هر ماه یک هفته گیاهخواری کنید. برای این منظور لازم است در وعده های غذایی خود علاوه بر مصرف غذاهایی که با سبزیجات تازه تهیه می شوند، نوشیدن آبمیوه ها، آب سبزی ها و معجون سبزیجات را در میان وعده های غذایی فراموش نکنید.

6- ورزش کنید

سوخت و ساز بدنتان را با فعالیت های بدنی افزایش دهید. شنا، پیاده روی سریع و هدفمند، دویدن و تنیس از جمله بهترین ورزش ها برای افزایش سوخت وساز بدن و از بین بردن کالری ها با فعالیت بدنی است.

7- ماساژ بگیرید

هر شب اندام های مختلف بدن به ویژه اعضایی که استعداد چاقی در آنها زیاد است را ماساژ دهید. به این ترتیب علاوه بر آنکه می توانید از تشکیل سلولیت در اندام ها پیشگیری کنید، می توانید به از بین رفتن و دفع سلولیت جمع شده در برخی اندام ها نیز کمک کنید. بهتر است بعد از ماسا ژ یک دوش آب گرم بگیرید.

8- چربی سوز طبیعی بنوشید

از چربی سوز های طبیعی استفاده کنید. نوشیدن آبمیوه هایی مثل پرتقال، گیلاس، انبه، آناناس و همچنین نوشیدن آب سبزیجاتی مانند کلم، کرفس و ترکیبی از دیگر سبزیجات به عنوان بهترین چربی سوزهای گیاهی از سوی متخصصان تغذیه و طب سنتی توصیه می شود.

9- رژیم سخت نگیرید

بهتر است برای کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده آل، کمتر از رژیم های غذایی سخت و دشوار استفاده کنید. این رژیم ها آسیب جدی به سیستم عصبی بدن وارد می کنند و گاهی سلامت پوست و مو را نیز تحت تاثیر قرار می دهند.

10- آزمایش چکاپ بدهید

اگر در گروه افرادی هستید که شیوه های مختلف را برای درمان چاقی و اضافه وزن خود تجربه کرده و نتوانستید به وزن ایده آل خود نزدیک شوید، بهتر است چکاپ کاملی از برخی اندام های درونی خود مانند کبد، تیروئید و دستگاه گوارش انجام دهید و با متخصص در این زمینه مشورت کنید.
 
11- یوگا کار کنید

برای پیشگیری از پرخوری های عصبی که ناشی از استرس و تنش های کاری است از تکنیک های مدیتیشن، یوگا و متدهایی که به افزایش آرامش شما در طول روز کمک می کند استفاده کنید.

12- ورزش + پیاده روی

اگر به چاقی و نه اضافه وزن مبتلا هستید، علاوه بر آنکه باید پیاده روی را به برنامه های روزانه تان اضافه کنید، باید دست کم یک ساعت در طول روز ورزش کنید تا بتوانید به طور متوسط 2 کیلو در ماه وزن کم کنید.

13- چاشنی های گیاهی میل کنید

از چاشنی های گیاهی که به افزایش سوخت و ساز بدنتان کمک می کند استفاده کنید؛ مثلا پودر گیاه کرفس را با پودر زنجبیل و زیره ترکیب کرده و از ترکیب آن با آبلیمو به جای سس سالاد و غذا استفاده کنید.

14- بخارپز یا آب پز بخورید

بهتر است برای کسب نتیجه بهتر برای درمان اضافه وزن، سبزیجات را به صورت روزانه و به شکل آبپز یا بخارپز مصرف کنید. آبپز کردن سبزیجات به هضم بهتر این مواد و جذب بهتر آنها در بدن کمک می کند.

15- ماست و زنجبیل موثر است

هر روز یک کاسه ماست که حاوی زنجبیل رنده شده است، میل کنید. این ترکیب به سوختن کالری ها در بدن کمک کرده و موجب کاهش وزن می شود. برای این منظور یک برش کوچک از زنجبیل را درون یک کاسه ماست رنده کنید.

16- آبمیوه صنعتی نخورید

از مصرف آبمیوه های صنعتی که با افزودنی های شیمیایی همراه است، به شدت پرهیز کنید. این آبمیوه ها سرشار از مواد قندی و افزودنی هستند که موجب تحریک اشتها و افزایش وزن می شوند.

17- حب گیاهی بخورید!

در میان وعده ها حب گیاهی بخورید؛ 4 مغز پسته، بادام، فندق و گردو را با هم میکس کرده و حب هایی اندازه حبه قند بسازید. با مصرف 3 تا 4 عدد از این حب ها زمانی که به شدت گرسنه هستید، می توانید انرژی مورد نیاز خود را تامین کنید بدون آنکه کالری زیادی را جذب کنید.

18- سوپ فراموش نشود

دورانی که مشغول رعایت دستور غذایی خاص به منظور کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده آل هستید، بهتر است در یکی از وعده های شام یا ناهار از انواع سوپ استفاده کنید. گنجاندن این غذا به برنامه غذایی در روز به پیشگیری از ابتلا به یبوست کمک می کند.

19- ماسک گیاهی بگذارید

در مدت زمانی که از رژیم های غذایی استفاده می کنید حتما از ماسک های گیاهی و طبیعی برای افزایش نشاط و شادابی پوست تان استفاده کنید چون بعد از هر رژیم غذایی سلول های پوستی دچار اختلال هایی می شود که ممکن است زیبایی فرد را تحت تاثیر قرار دهد.

20- سرخ کردنی ممنوع!

تا حد امکان از مصرف غذاهای سرخ شده پرهیز کنید و در طول ماه حتما گوشت ماهی و گوشت های قرمز را به صورت آبپز یا کبابی میل کنید.

21- لبنیات کم چرب بهتر است

لبنیات روزانه خود شامل شیر، ماست، خامه و پنیر را از مواد کم چرب یا فاقد چربی انتخاب کنید زیرا مصرف دراز مدت این مواد با درصد چربی بالا، موجب ابتلا به اضافه وزن می شود.

22- واقعا گرسنه اید؟!

تنها زمانی سراغ خوردن غذا بروید که واقعا میل به خوردن دارید و احساس گرسنگی می کنید و برای آن ساعت مشخصی را در نظر بگیرید. اینگونه نباشد که هنگام هر ملاقات یا دیداری که با دوستی دارید برای گذراندن وقت مشغول خوردن شوید.

23- طب چینی را امتحان کنید

از شیوه های طبیعی درمان چاقی و اضافه وزن مثل طب سوزنی، طب چینی و هومیوپاتی برای کاهش وزن استفاده کنید. سعی کنید دست کم یک بار این شیوه ها را تجربه کنید تا از فواید آن بهره مند شوید.

24- تلویزیون را خاموش کنید

به هنگام مصرف وعده های غذایی هرگز به تماشای تلویزیون، فیلم و یا اخبار مشغول نشوید. این کار موجب می شود در طول مدت صرف غذا متوجه میزان غذا و کالری ای که مصرف کردید نباشید.






تاریخ : یکشنبه 91/8/14 | 8:19 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

حرفـه ای ترین نقاشی‌ های سه بـعدی که تابـحال دیـده اید !

نقاشی های سه بعدی "رامون بروین" آن‌قدر واقعی به نظر میر‌سند که ذهن را بین نقاشی و واقعیت به اشتباه وا می‌دارند. این هنرمند هلندی 31 ساله در نقاشی‌های خود از تکنیک‌های متعددی استفاده می‌کند که از جمله آنها تکنیک "توهم دیداری" است که سال‌هاست هنرمندان عرصه نقاشی‌های سه بعدی از آن استفاده می‌کنند. رامون که ساکن اروپاست این تکنیک را با تکنیک سایه روشن و تمرکز نور بر نقاشی‌هایش درآمیخته تا چنین تصاویر بی‌نظیری را خلق کند.

 لطفا تا باز شدن کامل عکسها شکیبا باشید
در صورتی که هر یک از عکسها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture و یا Reload Image را انتخاب کنید
















































































تاریخ : یکشنبه 91/8/14 | 7:21 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

 

عاشقان                 عیدتان                    مبارک 






تاریخ : چهارشنبه 91/8/10 | 11:41 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()






تاریخ : چهارشنبه 91/8/10 | 9:11 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

 چند روز به کریسمس مانده بود که به یک مغازه رفتم تا برای نوه ی کوچکم عروسک بخرم. همان جا بود که پسرکی را دیدم که یک عروسک در بغل گرفت و به خانمی که همراهش بود گفت: عمه جان… اما زن با بی حوصلگی جواب داد: جیمی، من که گفتم پولمان نمی رسد!

زن این را گفت و سپس به قسمت دیگر فروشگاه رفت. به ارامی از پسرک پرسیدم: عروسک را برای کی می خواهی بخری؟ با بغض گفت: برای خواهرم، ولی می خوام بدم به مادرم تا او این کادو را برای خواهرم ببرد. پرسیدم: مگر خواهرت کجاست؟ پسرک جواب داد خواهرم رفته پیش خدا، پدرم میگه مامان هم قراره بزودی بره پیش خدا

پسر ادامه داد: من به پدرم گفتم که از مامان بخواهد که تا برگشتنم از فروشگاه منتظر بماند. بعد عکس خودش را به من نشان داد و گفت: این عکسم را هم به مامان می دهم تا آنجا فراموشم نکند، من مامان را خیلی دوست دارم ولی پدرم می گوید که خواهرم آنجا تنهاست و غصه می خورد.

پسر سرش را پایین انداخت و دوباره موهای عروسک را نوازش کرد. طوری که پسر متوجه نشود، دست به جیبم بردم و یک مشت اسکناس بیرون آوردم. از او پرسیدم: می خواهی یک بار دیگر پولهایت را بشماریم، شاید کافی باشد! او با بی میلی پولهایش را به من داد و گفت: فکر نمی کنم چند بار عمه آنها را شمرد ولی هنوز خیلی کم است

من شروع به شمردن پولهایش کردم. بعد به او گفتم: این پولها که خیلی زیاد است،حتما می توانی عروسک را بخری!

پسر با شادی گفت: آه خدایا متشکرم که دعای مرا شنیدی!

بعد رو به من کرد وگفت: من دلم می خواهد که برای مادرم هم یک گل رز سفید بخرم، چون مامان گل رز خیلی دوست دارد، آیا با این پول که خدا برایم فرستاده می توانم گل هم بخرم؟

اشک از چشمانم سرازیر شد، بدون اینکه به او نگاه کنم، گفتم: بله عزیزم، می توانی هر چقدر که دوست داری برای مادرت گل بخری.

چند دقیقه بعد عمه اش برگشت و من زود از پسر دور شدم و در شلوغی جمعیت خودم را پنهان کردم.

فکر آن پسر حتی یک لحظه هم از ذهنم دور نمی شد؛ ناگهان یاد خبری افتادم که هفته ی پیش در روزنامه خوانده بودم: کامیونی با یک مادر و دختر تصادف کرد دختر در جا کشته شده و حال مادر او هم بسیار وخیم است.

فردای آن روز به بیمارستان رفتم تا خبری به دست آورم. پرستار بخش خبر ناگواری به من داد: زن جوان دیشب از دنیا رفت.

اصلا نمی دانستم آیا این حادثه به پسر مربوط می شود یا نه، حس عجیبی داشتم. بی هیچ دلیلی به کلیسا رفتم. در مجلس ترحیم کلیسا، تابوتی گذاشته بودند که رویش یک عروسک، یک شاخه گل رز سفید و یک عکس بود.






تاریخ : چهارشنبه 91/8/10 | 9:2 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

تـماشای این تصاویـر دیـدنی را از دسـت ندهیـد
 لطفا تا باز شدن کامل عکسها شکیبا باشید
در صورتی که هر یک از عکسها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture و یا Reload Image را انتخاب کنید
















































































تاریخ : چهارشنبه 91/8/10 | 8:30 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

زنـدگی واقـعی شخصیـت های کارتـونی دیـزنی
 لطفا تا باز شدن کامل عکسها شکیبا باشید
در صورتی که هر یک از عکسها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture و یا Reload Image را انتخاب کنید














































تاریخ : چهارشنبه 91/8/10 | 7:33 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
<      1   2   3   4   5   >>   >
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">