سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

چهارشنبه‌سوری سال ها است که به مراسمی وحشت آور تبدیل شده است.

اینگونه درباره تاریخچه چهارشنبه سوری می گویند که شب چهارشنبه آخر سال که می شد، مردم جمع می شدند و پس از غروب آفتاب 7 تپه آتش درست می کردند و با پریدن از سر آن  و خواندن آوای، «زردی من از تو، سرخی تو از من» از آتش می خواستند که زردی غم و بیماری را از آنها زدوده و سرخی شادی و سلامت و عشق را به آنها هدیه کند.

چهارشنبه سوری

 

قول تاریخی مراسم چهارشنبه سوری

 

شب های چهارشنبه سوری علاوه بر آتش درست کردن و پریدن از آن آداب دیگری هم داشت. مردم با خرید آجیل چهارشنبه سوری تخم هندوانه، تخم کدو، پسته، فندق، بادام، نخود، تخم خربزه، گندم و شاهدانه را که از ذخیره زمستان باقی مانده بود، روی آتش بو داده و با نمک تبرک می‌کردند و در جمع خانواده ها و خویشاوندان می‌خوردند. پختن حلوا، فال‌گوشی و گره‌گشایی هم از دیگر رسوم چهارشنبه‌سوری بود. دختران جوان نیت می‌کردند، پشت دیواری می‌ایستادند و به سخن رهگذران گوش فرا می‌دهند و با تفسیر سخنان آنها پاسخ نیت خود را می‌گیرند. دختران جوان هم در این شب چادری بر سر و روی خود می‌کشیدند به در خانه دوستان و همسایگان خود می‌رفتند و امیدوار بودند زودتر به خانه بخت بروند.

اما دیگر سالها است که نه تنها از شادی ها و جشن های چهارشنبه سوری خبری نیست. دیگر نه مردم دور هم جمع می شوند تا آجیل بخورند و نه کسی برای قاشق زنی می رود. اما به جای آن از هفته ها مانده به آخرین چهارشنبه سال، صدای بمب ترقه امنیت و آرامش را از مردم شهر سلب می کند. دیگر نه تنها مردم در شب چهارشنبه سوری برای شادی و جشن بیرون نمی آیند بلکه از ترس آسیب دیدن سعی می کنند پس از غروب خورشید هر جا که هستند به حریم امن خانه هایشان پناه ببرند.در این میان چه شد که جشن ملی چهارشنبه سوری جای خود را به میدان جنگی داد که همه از ترس جانشان به فکر فرار از آن هستند؟

دیگر نه تنها مردم در شب چهارشنبه سوری برای شادی و جشن بیرون نمی آیند بلکه از ترس آسیب دیدن سعی می کنند پس از غروب خورشید هر جا که هستند به حریم امن خانه هایشان پناه ببرند

برخوردهای قهری چهرشنبه سوری را خطرناک کرد

سید حسن موسوی چلک، رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران در این باره می گوید: زمانی که محدودیت هایی برای برگزاری جشن های چهارشنبه برقرار شد، این جشن شادی آفرین سمت و سویی دیگر به خود گرفت. به باور موسوی چلک، وقتی مردم دیدند که برای برگزاری جشن چهارشنبه با مشکل روبرو می شوند، به سمت بمب و ترقه و انفجار و رفتارهای خطرناک رو آورند. شاید این واکنش خطر ناک پاسخی بود برای شادی که اگر در قالب  خود اجازه ابراز می شد ، به این مسیرهای انحرافی نمی افتاد.

چهارشنبه سوری

 

جنگ و چهارشنبه های جنگ گونه

 

موضوعی که اکثر جامعه شناسان در باره دلایل اینکه چرا چهارشنبه ها به سمتی رفت که شهرها در این روز تبدیل به میدان جنگ شد، معتقدند که پس از وقوع جنگ تحمیلی مردم ایران فشار روحی فراوانی در این خصوص تحمل می کردند. کودکان و نوجوانان که یکی از اقشار جامعه بودند نیز میدان های جنگ را این بار در قالبی دیگر در چهارشنبه های آخر سال نمایان می کردند. این شد که چهارشنبه سوری های شاد گذشته جای خود را به میدان های جنگ داد. جنگ تحمیلی بالاخره پس از 8 سال سختی و مشقت پایان یافت اما خاطره چهارشنبه سوری های جنگی از خاطره کوچه ها پاک نشد و امروز روز با اینکه سالها است که از اتمام جنگ گذشته هنوز هم هفته های آخر سال کودکان و نوجوانان و جوانان با ترقه و بمب و نارنجک دستی به استقبال روز چهارشنبه سوری می روند. نتیجه اش هم می شود سوختگی های مرگباری که تصاویر حادثه دیدگان آن فردای روز چهارشنبه سوری دبر خروجی تمام خبرگزاری ها قرار می گیرد.

چهارشنبه سوری

 

خانواده هایی که کنترل نمی کنند

 

از دیگر عواملی که باعث بروز سوانح مرگبار چهارشنبه سوری بود نظارت والدین است. از آنجا که بیشتر حوادث چهارشنبه آخر سال توسط گروه سنی کودک و نوجوان به وقوع می پیوندد، والدین باید در این روزها نظارتی بیشتری بر رفتارها و آمد و شدهای فرزندانشان داشته باشند. اما متاسفانه برخی از خانواده ها نه تنها فرزندانشان را از حضور در این جنگ آتش باز نمی دارند بلکه خود هزینه خرید بمب و نارجک را به آنها می دهند.

زدودن بدعت ها از چهره چهارشنبه سوری

امان الله قرائی مقدم جامعه شناس و استاد دانشگاه نیز درباره سوانحی که هر ساله در آخرین چهارشنبه اسفند رخ می دهد معتقد است:  یک سری بدعتها بر چهره چهار شنبه سوری نشسته است، سعی ما باید در جهت زدودن این غبار باشد تا بار دیگر چهارشنبه سوری به امنیت و شادی گذشته خود باز گردد.






تاریخ : یکشنبه 90/12/21 | 2:10 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

 

اکثر ما تلاش می‌کنیم که یک یا دو کار را خیلی خوب یاد بگیریم—چیزهایی که به کار مربوط می‌شوند یا یک یا دو سرگرمی و کار تفریحی. اما بااینکه خیلی مهم است درمورد چیزهایی که برایمان مهم هستند اطلاعات عمیق و کامل به دست آوریم، به همان اندازه مهم است که درک کلی خود از دنیا را هم بالا ببریم.

خیلی افراد تصور می‌کنند که یادگیری فقط به خاطر نفس یادگیری برای بچه‌های مدرسه‌ای است. چیزهایی که در زندگی آنها تاثیر مستقیم نداشته‌ باشند به نظرشان پیش پا افتاده می‌رسد. آنها تصور می‌کنند که برای یاد گرفتن این مطالب وقت نیست و کارهای مهمتری برای انجام دادن دارند.

اما دلایل زیادی وجود دارد که ثابت می‌کند یاد گرفتن یک مطلب جدید در روز بسیار مفید است اما بهترین دلیل آن هیچ ارتباطی با عملی بودن آن مطالب ندارد—ما موجوداتی علم‌آموز هستیم و یادگیری بخشی از انسان بودن ما است و زندگیمان را ارزشمند می‌کند. در زیر به فواید دیگر آن اشاره می‌کنیم:

• یادگیری موضوعات مختلف دیدگاه ما را در زمینه‌های تخصصی روزانه تقویت می‌کند.
• یادگیری به ما کمک می کند با موقعیت‌های جدید راحت‌تر و آماده‌تر خودمان را تطبیق دهیم.
• داشتن دانش گسترده در موضوعات مختلف با کمک به ما برای خلاقانه اندیشیدن و فراهم کردن الگو، ابتکار و نوآوری را در ما تقویت می‌کند.
• یادگیری شخصیت ما را عمیق‌تر می‌کند و باعث می‌شود در نظر اطرافیانمان الهام‌بخش‌تر باشیم.
• یادگیری اعتمادبه‌نفس ما را افزایش می‌دهد.
• یادگیری درکی از فرایندهای تاریخی، اجتماعی و طبیعی در اختیار ما قرار می دهد که موجب تاثیر گذاردن بر زندگی‌های ما می‌شود.
• یادگیری زندگی ما را ارزشمند‌تر می‌کند.

آیا آرزو دارید وقتی دوستانتان از شما می‌پرسند، "امروز چه یاد گرفتی؟" پاسخی به جز "هیچ چیز" برای آنها داشته باشید؟ در این مقاله ایده‌هایی برایتان آورده‌ایم که کمکتان می‌کند هر روز یک چیز تازه یاد بگیرید.

مراحل


1. از اینترنت استفاده کنید.
از موتورهای جستجو (مثل گوگل، یاهو و MSN) استفاده کرده و چیزی که همیشه دوست داشتید درمورد آن اطلاعات داشته باشید را در آن تایپ کنید. می‌تواند هر چیزی باشد، از تاریخچه یک بازی تا فرایند بسته‌بندی خوراکی موردعلاقه‌تان.

2. یک کتاب مثل لغت‌نامه یا دایره‌المعارف بردارید.
یک صفحه را به طور تصادفی باز کنید و اولین کلمه یا مقاله‌ای که می‌بینید را مطالعه کنید.

3. با یکی از آشنایان صحبت کنید.
معلم، دوست، اقوام یا حتی والدینتان. از آنها بخواهید درمورد یکی از تجربیاتشان با شما صحبت کنند.

4. با یک غریبه حرف بزنید.
وقتی بعنوان توریست به یک کشور خارجی می‌روید، مردم آنجا می‌توانند محل‌های دیدنی را به شما نشان دهند.

5. طی کلاس/سخنرانی/تمرین خوب دقت کنید.
مطمئناً چیز جدیدی یاد خواهید گرفت.

6. برنامه‌های آموزشی تلویزیون را تماشا کنید.
کانال National Geography ، Animal Planet، شبکه خبری موردعلاقه‌تان و از این قبیل. تلویزیون می‌تواند منبع اطلاعاتی بسیار خوبی باشد. فرصت‌های زیادی برای یادگیری درمورد موضوعاتی که دانش ناقصی درمورد آن داشتید، از طریق آن میسر می‌شود.

7. مطالعه کنید. مهم نیست که چه چیزی فقط مطالعه داشته باشید.
روزنامه، لیست مواد  و ترکیبات روی موادغذایی، بیلبوردها و علائم و نشانه‌های خیابانی، مجلات و از این قبیل. خواندن روزنامه کمکتان می‌کند بفهمید در جهان چه اتفاقاتی می‌افتد. مجلات معمولاً حاوی اطلاعات مختلف درمورد موضوعات مختلف هستند.

8. از سایت WikiPedia استفاده کنید.
مقالات مختلف آن درمورد موضوعات متفاوت را مطالعه کنید.

نکات

• وقت گذاشتن برای خودتان و فکر کردن و فهمیدن اینکه که هستید، راه خوبی برای یاد گرفتن چیزهای جدید است!
• هر چیزی که یاد می‌گیرید را جایی یادداشت کنید تا هیچوقت آن را فراموش نکنید. این اطلاعات را می‌توانید در یک فایل کامپیوتری تایپ کرده و یا در یک دفترچه یادداشت کنید. باید بفهمید که کیفیت دنیای شما توانایی شما برای فرق گذاشتن است. پس متوجه تفاوت‌ها شوید و آنها را یادداشت کنید.
• اگر تصور می‌کنید یاد گرفتن کار کسالت‌باری است، سعی کنید کتاب‌های مفرح‌تر با زمینه علمی بخوانید.

هشدارها

• هیچوقت تصور نکنید که برای یاد گرفتن پیر شده‌اید. وقتی فکر کنید برای یاد گرفتن پیر هستید، خیلی زودتر پیر خواهید شد!

چیزهایی که ممکن است نیاز داشته باشید

• یک منبع اطلاعاتی
• مداد، خودکار، ماژیک شبرنگ و از این قبیل
• کاغد و دفتر






تاریخ : یکشنبه 90/12/21 | 10:48 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

برگزاری نمایشگاه خودرو 2012 در شهر ژنو سوئیس

هشتاد و دومین نمایشگاه خودرو ژنو از هشتم تا هجدهم مارس (18 تا 28 اسفند) میزبان علاقه‌مندان و دست‌اندرکاران صنعت خودروست. پیش‌بینی می‌شود که 700 هزار بازدیدکننده از نمایشگاه 2012 دیدن کنند. 180 محصول برتر اروپایی و جهانی در انتظار مهمانان هستند.  

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون 





تاریخ : یکشنبه 90/12/21 | 10:36 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()































































































 






تاریخ : یکشنبه 90/12/21 | 10:24 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
دیدنی های امروز

تظاهرات معترضان مصری در مقابل سفارت آمریکا در قاهره در اعتراض به دخالت واشنگتن در امور داخلی مصر

معترضان مصری
حمله هوایی اسراییل به خودروی یکی از رهبران فلسطینی در غزه

غزه
دعا برای جان باختگان فاجعه فوکوشیما در معبدی در توکیو

توکیو
اجرای آتش بازی در مهد کودکی در سیچوان چین

آتش بازی
نمایش مجسمه مومی آن فرانک یکی از مشهورترین قربانیان اردوگاه آشویتس در برلین

مجسمه مومی
پلیس شیلی در حال مقابله با تظاهرات فعالان زن در روز جهانی زن در سانتیاگو شیلی

پلیس شیلی
تظاهرات معترضان فسطینی در روستای نبی صالح در کرانه غربی علیه اسراییل

معترضان فسطینی
ماهیگری از دریاچه ای یخ زده در مسکو

ماهیگری
لباس های سنتی برخی از اعضای کنگره خلق چین

کنگره خلق چین
یک تاجر هندی مشغول بررسی کانتینرهای صادراتی پنبه

تاجر هندی
برگزاری نمایشگاه از 250 هزار عکس از فاجعه سونامی فوکوشیما در نخستین سالگرد این فاجعه

سالگرد سونامی فوکوشیما
دراز کشیدن یک نوجوان کنیایی مریض روی نیمکت بیمارستانی در نایروبی

نوجوان کنیایی
فستیوال سواری گرفتن از اسب وحشی در اروگوئه

اسب وحشی
مسابقات بین المللی تیراندازی در آلمان

مسابقات تیراندازی
بادبادک بازی کودک سریلانکایی

بادبادک بازی
بدون شرح!

بدون شرح

بدون شرح





تاریخ : یکشنبه 90/12/21 | 9:43 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

دوستان عزیز ، در این قسمت گلچینی از طنز نوشته های کوتاه

و جالب برای شما آماده کردیم ...

نکته : این موارد فقط جنبه طنز دارد و برداشتی غیر از طنز از نوشته های

این پست به خودتون ربط داره ! هدف ما فقط طنز است و طنز

میگن تو جهنم عمت هر کاری بخواد می کنه فحش هاش رو تو می خوری !!!

.

.

.

مردمی که بیشتر ورزش میکنند ، بیشتر عمر میکنند ....

اما چند سال بیشتر را در باشگاه عرق میریزند !

.

.

.

مطالب خنده دار

یه پشه مشاهده کردم تو اتاق.رفتم یه دماسنج آوردم نشستم جلوش نشونش دادم

و باهاش منطقی بحث کردم که هنوز سرده هوا.اونم قبول کرد و رفت !

.

.

.

یکی از دوراهی‌های زندگی وقتی‌ است که نمی‌دانید

در شیشه‌ای مقابل‌تان را باید «بکشید» یا «فشار دهید»!

.

.

.

والا ما بچه بودیم همش اون خانوم مجری مهربونه بودا خانوم رضایی!میگفت: شما... مام میگفتیم: ما؟میگفت: بعله شما که نزدیک تلویزیون نشستی، یکم برو عقبتر بشین!مام میرفتیم عقب! بعد میگفت: یکم عقبتر!آقا مام تا نزدیکیهای در ورودی میرفتیم عقب که نکنه لج کنه کارتون نشون نده..!یعنی یه همچین اسکولای دوست داشتنی ای بودیم ما..!

.

.

.

استاتوس های خنده دار

ایرانسل اس ام اس داده مشترک گرامی 500کیلوبایت هدیه ما به شما استفاده اینترنت رایگان !
مدت اعتبار 30 روز !!!!

یا ما خیلی اوسگولیم
یا اونا خیلی اوسگلن
یا میخواستن شوخی کنن
یا نمیفهمن 500 کیلوبایت ینی چی
یا نمیفهمن اینترنت ینی چی

پ.ن : برای دوستم این اس اومده ، با ذوق زنگ زده به من میگه برنده شدم !
بدبخت فک کرده 500 کیلو پرتقال برنده شده ! یه همچین مملکتی داریم کلا !

.

.

.

شمام عادت دارین عین من اینقدر یه آهنگی رو گوش کنین تا کهیر بزنین و اسهال بگیرین ؟

.

.

.

طنز نوشته های خنده دار

دوست عزیز، در هنگام دروغ گفتن حداقلِ شعور را برای مخاطب خود متصور شوید !
مچکرم ...!

.

.

.

بعضی وقتا شنیدن یه
" بگو ببینم چه مرگته "
از یه رفیق خیلی بیشتر از حرفای کلیشه ای
"عزیزم چی شده"
بیشتر میچسبه....!

.

.

.

2 تا نصیحت ...!
1?آشغال هم که باشید قابلیتِ بازیافت دارید ، امیدتونو از دست ندید خلاصه !
2?باور کنید استفاده از کلمات رکیک شما را به انسانی کول و باحال تبدیل نمیکند

.

.

.

فکر کنم خدا وقتی داشت دماغ ما ایرانیا رو می آفرید دکمه Caps Lock رو فشار داده بود...

.

.

.

دو ساعت پشت تلفن معطلی که گوشی رو برداره، تا میایی خمیازه بکشی یارو میگه الو!
:|

.

.

.

دیدن یه سوسک توی اتاق خواب درواقع مسئله خاصی نیست
مسئله خاص از اونجا شروع میشه که : سوسکه ناپدید میشه... !!

.

.

.

این روزا اگه تو خونه باهاتون مهربون شدن فرار کنید ، قضیه خونه تکونی جدیه :D

.

.

.

جملات طنز جالب

یادش بخیر قدیمـا رو عیدی فک و فامیل حســـــاب باز میکردیم

امسال خیلـــی بهمون لطف کنن ماچمون میکنن...!

.

.

.

تا حالا دقت کردین وقتی می خوایم یقه لباس یا روی سینه رو نیگاه کــنیم لب و لوچه آدم کج میشه ! همین الان امتحان اگه کن باورت نمیشه !

.

.

.

من موندم این مخترع نون تافتون چه فکری کرده این همه سوراخ گذاشته رو این نوون؟؟؟

یه لقمه درست حسابیم نمیشه گرفت همش نشت میکنه!

.

.

.

جالبترین جملات طنز کوتاه

فقط یه ایرانی میتونه بعد از شنیدن صدای پیغامگیرِ تلفن بگه "عِـه رفت رو پیغامگیرشون" و سریعاً تلفن رو قطع کنه :خخخخخ

.

.

.

قدیما یه چیپسایی بود تو شهربازی و... که هیچ نوع اسم و بسته بندی نداشت،

تو پلاستیکای شفاف و دراز میریختن و سرشو منگنه میکرد. خیلی خوشمزه بودن

1 دونه اش می ارزید به 10 تا بسته از این چیپسا که همش توش هواست !

.

.

.

بعضی‌ آهنگ‌ها هستن که گوش میدی میگی‌

"من کی‌ زندگیمو واسه این تعریف کردم که این از روش آهنگ ساخته؟؟

.

.

.

من به هر تحقیری که شدم با صدای بلند خندیدم ....

نام مرا گذاشتند "با جنبه" ! بی آنکه بدانند؛

خندیدم تا کسی صدای شکسته شدن قلبم را نشنود

.

.

.

والــدیــــن گـرامـــی‌ ..

اگر دخترتون هنگام خوندن اس ام اس ،یک لبخندِ احمقانه رو صورتش نقش میبنده ..
اون اس ام اس از دوست پسرشه ..
قلم پاشو میتونید خورد کنید

.

.

.

اِ ... اینجا چه گهی میخوری ؟ چیست !؟

واکنش شاد دو ایرانی به هنگام دیدن هم در یک جای غریب :) )

.

.

.

یه زمانی بهمون میگفتن "یه دقیقه از اون اینترنت لامصب بیا بیرون میخوام تلفن کنم" !!

.

.

.

یه نصیحت
زمانی که گوشی را روی حالت بلندگو قرار می‌دهید حتما به شخصی که آن‌طرف خط هست اطلاع دهید. :|
بعضی مواقع خیلی گند کاریها اتفاق می افته وقتی شخص دیگه ای هم کنار شما باشه ....!

.

.

.

سلامتیه پـــــت و مــــت

چون نه هیچی تو مغزشون بود،نه هیچی تو دلشون! :)

.

.

.

لذتی که در فشار دادن معشوق تا مرز شکستن استخوانها
و گاز گرفتن تا مرز کندن گوشت اوست
در نوازش و بوسه ی عاشقانه به وی نیست.

ستاد حمایت از نامزد بازی های وحشیانه!

.

.

.

امان از دست این دخترا

پسر : عزیزم از وقتی میری ورزش هیکلت خیلی قشنگ شده!
دختر : از اولشم هیکلم قشنـــــــــــــــــگ بووووووود ...!
پسر : اون که 100% ... هیکلت همیشه قشنگ بوده ..
اصلا من هیکلت رو روز اول دیدم خیلی خوشم اومد ...!
دختر : یعنی به خاطر هیکلم فقط با من دوست شدی :( ؟خیلی هیــــــــــــــزی!
پسر : نه عزیزم ، عاشق اخلاقت شدم که باهات دوست شدم ..هیکلت واسم مهم نبود
دختر : یعنی چی ؟! پس این همه ورزش میرم برای کی میرم ؟! هیکلم برات مهم نیست ؟!!
پسر : عزیزم ، موقع دوست شدن مهم نبود ، الان که هست ..!
دختر : یعنی الان میرم ورزش برات بی اهمیت میشم ؟!!
پسر : فدات بشم ، همه چیزت ، تمام وجودت ، همه خصوصیاتت برام مهمه!
دختر : یعنی باید همه خصوصیات خوب رو داشته باشم که باهام باشی ؟!!!
پسر:جان مادرت بیخیال شو:|

.

.

.

چاه مکن بهر کســـــــــــی، خستــــــــه میشی :: ضرب المثـــــــل شــــــــــیرازی

.

.

.

هنوز هستن پسرایی که میزنن بغل، از ماشین پیاده میشن، میرن جلو دختره،
چند دقیقه التماسش میکنن تا شماره‌شون رو بگیره!
نسلشون منقرض شه به حق پنج تن آل عبا

عوضش هستن پسرایی که واسه دختر می زنن کنار، دختر میاد سوار شه می گازن میرن...!
خدا نگهشون داره :دی به حق همین شب عزیز !!

.

.

.

دیدین بعضیا وقتی می‌شینن رو صندلی چرمی بعد صدا میده
یه بار دیگه صداشو در میارن که بگن مال صندلی بوده؟!!

فاجعه اونجاست که صداش دیگه در نیاد !
خخخخخخخخخخخ !!

.

.

.

ما از اون پیرمرد، پیرزنای بی آزاری میشیم که حوصله ی کسی رو سر نمیبریم !

یه لپ تاپ بهمون بدن همه چی حله ! :) )

.

.

.

کلاهک هسته اى ، نابودی 2012، زلزله ،سیل و...

هیچکدام به اندازه 3 عدد میس کال مامانت ، ترسناک نیست !

.

.

.

انقدر بدم میاد از اینایی که توهم شدید دارن، فکر می کنن بقیه همیشه دارن چشمشون می زنن !!!!!!

.

.

.

کاربردهای مختلف " مُردن " در فرهنگ ما !!
برو بمیر : برو گمشو !
بمیرم برایت : خیلی دلم برایت می سوزد !
می میرم برایت : عاشقتم !
می مردی ؟ : چرا کار را انجام ندادی ؟
... مردی ؟ : چرا جواب نمی دهی ؟
نمردیم و ... : بالاخره اتفاق افتاد !
مردیم تا ... : صبرمان تمام شد !
مرده : بی حال !
مردنی : نحیف و لاغر !
مردم : خسته شدم!
من بمیرم ؟ : راست می گی؟

.

.

.

مایه اصل و نسب
مایهِ اصل و نَسَب در گردش دوران زَر است / دائمآ خون میخورد تیغی که صاحب جوهر است
کُره اسب ، از نجابت از پس مادر رود / کُره خَر ، از خریت ، پیش پیشِ مادر است
دود اگر بالا نشیند کسرِ شأن شعله نیست / جای چشم ابرو نگیرد گرچه او بالاتر است
شصت وشاهد هردو دعوای بزرگی میکنند / پس چرا انگشت کوچک لایق انگشتر است ؟
آهن و فولاد از یک کوره می آیند برون / آن یکی شمشیر گردد دیگری نعِلِ خر است
گر ببینی ناکسان بالا نشینند صبر کن / روی دریا کف نشیند ، قعر دریا گوهر است . . .

.

.

.

دقت کردین وقتی بچه ای به دنیا میاد همه جمع می شن میگن: چه مامانیه چه خندهاش مامانیه لباشو چه مامانیه و.... از بابایی خبری نیست کی یاد بابا میفتن؟ وقتی پوشک بچه رو باز می کنن، می گن: ای بابا چقدر ریده !!

.

.

.

همیشه معذرت خواهی به معنای گه خوردم نیس !
گاهی ینی خفه شو !

.

.

.

یه مثل کامپیوتری هست که میگه :
حال ما اینــقــدرا هـم خوب نیست ، فـتـوشـاپــه !

.

.

.

این دخترایی که تا بهشون میگی سلام خانوم میگن لطفن مزاحم نشو :| ||
خب لامصب واسا ببین چیکار داره طرف بعد خود داف پنداری کن :|

.

.

.

من مسئول چیزی هستم که میگم، نه چیزی که تــــــو ازش برداشت میکنی ....!!!

.

.

.

یکی از کرمایی که همیشه تو وجودم وول وول میکرده و ازش لذت میبردم این بوده که گوشیه دوستمو بگیرم اسم دوست دختراشو با هم عوض کنم!!!!
امتحان کنید به نتایج جالبی میرسین...

.

.

.

آقای من ، خانم من ، فدات شم ، قربونت برم ، نوکرتم

دوست عزیز ! کلاس ، داشتنیه ... گذاشتنی نیست ...

.

.

.

لطفا دقت کنین بچه ها

چرا می گویند " فیلسوف " و نمی گویند " گاوسوف " ؟!
چرا می گویند " پیراهن " و نمی گویند " جوان اهن " ؟!
چرا می گویند " اتوبوس " و نمی گویند " اتوماچ " یا " جاروبوس " ؟!
چرا می گویند " خداحافظ " و نمی گویند " خداسعدی " ؟!
چرا می گویند " اتومبیل " و نمی گویند " اتومکُلنگ " ؟!
چرا می گویند " ماشین " و نمی گویند "شماشین " ؟!
چرا به طراح چنین سوالاتی می گویند " دیوانه " و نمی گویند " غول آنه " !؟ D:

.

.

.

با این گرونی گوشت ، دیگه کم کم آبگوشت تبدیل میشه به off goosht!..

.

.

.

یه ضرب المثل ایرانی هست که هیچی نمیگه...

همینطور فقط زل میزنه تو چشات... (0-o)

.

.

.

در قسمتی شاعر میفرمایند: ای جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی اخماتو وا کن

.

.

.

دوستان عزیز توجه بفرمایین ....

وقتی فین میکنین وسط دستمال رو نگاه نکنین
کمتر گزارش شده که کسی مروارید فین کرده باشه ...
:) ))

.

.

.

هموجور که نمره دلیل بر هوش نیست... سن هم دلیل بر فهم و شعور نیست !!!

.

.

.

آی شمایی که به جا شنا کردن یه گوشه استخر وایمیسید به یه نقطه زل میزنید ، واقعا فکر کردید کسی نمیفهمه که دارید تو استخر میشاشید ؟!!!

.

.

.

یه مَثَل ایرانی هست که میگه
عمر دست خداست، پراید وسیله است!

.

.

.

ای خدا دمت گرم ما رو بفرست به مرحله ی بعد دیگه!! این مرحله که همش غولــــــــه!!!

.

.

.

عشق احساس شگفت انگیزیست..

درگیرش که شدی..یک گوسفند گربه صفت رو صدا میزنی جوجو !

.

.

.

یارو کتاب نوشته , چگونه 120 سال عمر کنیم , بعد خودش تو 67 سالگی مرده !!!

.

.

.

راستی
یکی از دغدغه های دوران کودکی من این بود که "نخ" وسط نبات چی کار می کنه آخه؟!

.

.

.

سلامتی اون سربازی که 55 دقیقه واستاد تو صف تلفن

که 3 دقیقــه با عشقش حرف بزنه،

ولی هرچقد زنگ زد بازم پشت‌خطی بود ...

.

.

.

دختره قیافش عین قاشق مربا خوری میمونه
برداشته تو about پروفایلش نوشته:
درگیر من نشو، همــــدم نمیشوم!
اعتماد به نفس بعضیا صاف تو لوزوالمعدم !!

.

.

.

از من به شما نصیحت:

کسی که همیشه سعی میکنه بقیه رو شاد کنه
بیشتر از همه تنهاست
اون رو تنها نذارید
چون هیچوقت به شما نمیگه که بهتون نیاز داره ...

.

.

.

یکی از ایرادای ِ موبایل اینه که وقتی ییهو قطع می کنی صدای ِ کوبیده شدنِ گوشی اون ور نمی ره...!!!
باید یه فکری کرد بالاخره...
پس این دانشمندا چی کار می کنن؟!! :دی
:|

.

.

.

تا حالا دقت کردین وقتی برمیگردیم خونه و میخوایم اون چیزی رو که جا گذاشتیمُ برداریم ، با زانو و با زحمت زیاد میریم تو خونه که فرش کثیف نشه ولی برگشتنش خسته می شیم با کفش از رو فرش رد می شیم :) )))

.

.

.

یارو زنگ زده بود رادیو میگفت، پیغام من به اوباما اینه که اگر روزی صد تا موشک بزنی به تهران ما یک قدم عقب نمیریم!
مجری پرسید از کجا تماس میگیرید؟
گفت: فیروز آباد فارس!

.

.

.

تا حالا دقت کردین وقتی با تمام احساس به یکی می گین دوسِت دارم,

اونم با تمام احساس!! می گه : me 2 !!!

.

.

.

دانشجوی عزیز،
وقتی که شما سر کلاس اس ام اس میفرستی من کاملا متوجه میشم، چون هیچ احمقی به خشتک خودش زل نمیزنه در حالی که لبخند روی لباشه !
دوستدار تو،
استاد

.

.

.

توی قرن 21 اسکل به کسی‌ گفته میشه که قلبی پاک و بی گناه و مهربون داره،آدم فروش و نا رفیق نیست و از پشت خنجر نمیزنه!

.

.

.

میدونید جمله ی
"اوکی ... بازم دست درد نکنه"
به چه معنیه؟؟
همون مودبانه ی
"خاک تو سرت ... بازم به هیچ دردی نخوردیه"!

.

.

.

بعضی ها شانس درِخونشونو نمیزنه
لامصب درست میزنه وسطِ پیشونیشون !

.

.

.

آیا میدانستید با همین کارتهای عضو شبکه شتاب که در دست دارید میتوانید بجای دریافت وجه نقد از این دستگاه و اون دستگاه
درزهای لپتاپتان را تمیز کنید؟!!؟
نــــــــــــــــــــه خدائیش میدونستید؟؟؟؟

.

.

.

من در شهری زندگی می کنم که یکی از معروف ترین سمفونی های موزارت را روی دنده عقب وانت می گذارند! (موقع عقب‌عقب رفتن وانت پخش میشود!)

.

.

.

کاف حرف جالبیه. وقتی به «مرد» بچسبه تحقیر می‌کنه. وقتی به «نارنج» بچسبه تخریب می‌کنه. اما وقتی به «لواش» بچسبه معجزه می‌کنه

.

.

.

به کنار من اگر می آیید ، نرم و آهسته بخوره تو سرتون ...!
همون بیاین خودش کلیه :(

.

.

.

یکی از کارهایی که به من اعتماد به نفس میده اینه که پسووردم رو بســـــیار سریع وارد کنم..... و درست باشـــه :دی

.

.

.

دیروز دیدم پشت یه ماشین نوشته بود:
"به هرکی که دل بستم فرداش بهم گفت شارژ داری واسم بفرستی!!"

.

.

.

یه قانونی هست که میگه :

همیشه یه آهنگ توی پِلی لیستت هست که همیشه ازش رد میشی
اما هیچ وقت پاکش نمی کنی!

.

.

.

بند انداز برقی صورت و بدن ، سنگ پا ، گل سر جادویی ، عطر جادویی گل سنجد ، ساعت LE...D ، لیزر پوینتر ، شارژر اضطراری موبایل ....
[ سایتهای ایرانی ، نتیجه ی جستجوی مقاله ]

.

.

.

یکی از مهیج ترین تفریحاتِ آقایون

تماشای پارکِ دوبل بانوان است !

.

.

.

دوستم زنگ زده میگه اس ام اس در مورد سرما خوردگی داری بهم بدی ؟!؟

من :|

اینترنت جهانی :|

.

.

.

یکی از سرگرمی های پلید من اینه که توی جمع هدفون میزارم گوشم . آهنگ پلی نمیکنم. بعد گوش میکنم ببینم بقیه راجع به من چی میگن...

امتحان کنین جواب میده :) )

.

.

.

وضعِ نت یه جوری شده که ،
هفت هشت تا تب باز می کنی،
بعد مثل سیخای کباب هی دونه دونه ازاون اول تاآخر بهشون
سرمیزنی ببینی درچه وضعیه،لود شده یا نه..!
والاااااا ....

.

.

.

بعضـی از آدم ها شبیه سوراخ های اول کمربنـدن

همیشه هستن اما هیچ وقت به کارت نمیان !

.

.

.

دقت کردین لب آدم هیچ وقت تبخال نمیزنه مگه این که 24 ساعت بعدش عروسی یا مهمونی دعوت باشی...!

.

.

.

یه گند کاری هایی هس ، انقد ضایعه که برا خودتم نمیتونی تعریف کنی چه برسه به دیگران!

.

.

.

کلا هروقت عجله داشتی باشی به چراغ های قرمز میخوری
ولی اگه بخوای یه اس ام اس رو تا آخر بنویسی، همه چراغا سبز میشه !!

.

.

.

از فحش ناموسی بدتر اینه که ساعت 3 شب بری پشت خط ِ کسی که قبلش بهت sms داده " شــــب بخیر عزیزم"... !!!:|

.

.

.

یکی از کرم‌های که علاقه دارم بریزم اینه که واسه یه فیلم زیرنویس فارسی بدم بیرون، بعد اول فیلم بنویسم این یارو رو می‌بینی؟ آخر فیلم می‌میره!

.

.

.

توجه مهم :

دخترها از آنچه در زمستان میبینید لاغرترند !

.

.

.

دختران گرامی ، اگر دیدید دوس پسرتون ، مشغول بازی یـا کامپیوتر بود، و بازیش رو متوقف کرد تا به اس ام اس شما جواب بده، آدم باشید، از دستش ندید
باهاش ازدواج کنید ، اینجور پسری کم گیر میاد !!!

.

.

.

از دختره پرسیدم با کدوم Browser با اینترنت داری کار میکنی؟
سافاری؟ اکسپلورر؟ اپرا؟ فایرفاکس؟ ...
میگه با اون که اولش گوگل رو باز میکنه
:|

.

.

.

دوغ قبول!
شیرکاکائو قبول!
آبمیوه پاکتى قبول!
اصلا نوشابه هم قبول!
آب معدنى رو دیگه برا چى تکون میدى؟!
... ... همش همونه اوسگل!!!

.

.

.

نابینا و گیلاس

نابینا: مگر شرط نکردیم از گیلاسهای این سبد یکی یکی بخوریم ؟
بینا : آره
نابینا : پس تو با چه عُذری سه تا سه تا می خوری ؟
بینا : تو واقعا" نابینایی ؟!
نابینا : مادرزاد!
بینا : پس چطور فهمیدی من سه تا سه تا می خورم ؟!
نابینا : واسه این که من دو تا دو تا می خورم و تو معترض نمی شی :دی

.

.

.

وقتی کباب با برنج میخوریم 90%حواسمون به اینه که هر دوتاش باهم تموم شه !

.

.

.

اصغر بینی بزرگی داشت و خیلی مهربان بود و باهوش و سختکوش و خوش برخورد و با جنبه و مؤدب و خوش لباس و متین و فروتن و خوش صحبت و باشخصیت و تمیز و مرتب. بچه های محل صداش می کردند اصغر دماغ !

.

.

.

داشتیم وسایل انباری رو مرتب می کردیم، مامانم یه مداد رنگی 24 رنگِ قاب فلزی از تو یه کارتن در آورد.
زد زیر خنده گفت: می دونی چیه؟
گفتم: نه!
گفت: این رو خریده بودم هر وقت معدلت 20 شد، بهت بدم، ولی حیف که نشد.

خاک تو سرت کنن که از خنگی به فامیلای بابات رفتی.!

.

.

.

دیشب که خوب می خوردین

این چی چیه آوردین !؟

گروه کُر بانوان در مراسم پاتختی :) ))

اینم یه مدلشه:

این چی چی بود آوردین؟
گندشو در آوردین!
دستت وبال گردنت
با این کادو آوردنت
هفت روز هفته خوردین
همینو فقط آوردین؟!!!

.

.

.

مامانم : پسرمون شام نخورد .. خاک به سرم .. حتمأ معتاد شده ..!
بابام : نه بابا حتماً بیرون یه چیزی با اون دخترا کوفت کرده ...
و هیچکس ندانست من هیچوقت کوکو سبزی دوست نداشتم :| !!

.

.

.

آقــا واقعـــاً مــن مــونـــدم !
جمعیـــت دختــــرا ایــنــقــــد زیـــاده .. پــس چــرا شمـــاره شــانـسـى میــگیــرى هــمـش پـســر جــواب میــــده :| ؟!

.

.

.

باید تو چشم اونایی که واسشون کاری میکنی اما تشکر نمیکنن زل بزنی بگی :

وظیفم نبود، لطف کردم !!

.

.

.

خداییش لذتی که تو سواری بر خر شیطون هست تو سواری لامبورگینی نیست :دی :) )

.

.

.

قابل توجه :

گه نخور فحش نیســــــــت ،،،یه توصیــــه ی بهداشــــــتیــــــه!

.

.

.

دقت کردین وقتی حقیقت رو می دونین،گوش دادن به دروغای طرف مقابل چقدر لذت بخشه؟!






تاریخ : یکشنبه 90/12/21 | 9:25 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

10 اشتبــاه عــاشقــانه ...



کسانی که در غم اندوه به هم خوردن رابطه یی هستند، گرایش خیلی زیادی دارند که دقیقا برعکس آنچه که باید را انجام دهند. به همین خاطر گاهی صدمه ی جبران ناپذیری را به رابطه شان می زنند. در هر فاجعه یی، اولین قدم متوقف کردن خونریزی و بعد حل مشکل است. رابطه ی عاطفی شما هم از این امر مستثنی نیست. زن ها دنبال مردهای قوی هستند که بتوانند از آنها محافظت کنند و مردها به هیچ وجه به زن هایی که به آن ها اجازه نمی دهند هر کاری که می خواهند بکنند، احترام نمی گذارند پس اگر می خواهید عشق سابقتان را دوباره به رابطه برگردانید چند اشتباه زیر را مرتکب نشوید. با ترک این ده اشتباه به خودتان ثابت خواهید کرد که ارزش یک عشق واقعی را دارید.

1. بیش از حد مهربان نباشید
نباید این قدر راحت هر چه طرف تان می گوید را گوش دهید و انتظار داشته باشید که رابطه تان هم خیلی عالی باشد! اینطور در موردش فکر کنید؛ در همه ی داستان های خوب یک تضاد یا کشمکش وجود دارد. در فیلم جنگ ستارگان، هم آدم های خوب بودند و هم آدم های بد! پس این تضادهاست که باعث جالب و جذاب شدن مسایل می شود و یک رابطه بدون تضاد و کشمکش واقعاً خسته کننده خواهد شد. خیلی مهربان و خوب بودن یعنی منفعل، بی اعتماد به خود مضطرب و قابل پیش بینی هستید. یادتان باشد که برای روشن کردن شعله ی آتش، اصطحکاک لازم است پس روی حرف خودتان بایستید.

2. او را مجبور نکنید
نمی توانید با یک بحث منطقی رابطه تان را از نو بسازید. شاید بتوانید برای خودتان دلیل و منطق بیاورید. اما برای طرف مقابل تان نمی توانید! شما نمی توانید یک نفر را قانع کنید دوست تان بدارد یا بخواهد که با شما باشد. احساسات به این طریق عمل نمی کنند. قلب انسان ها واکنشی است. نه منطقی، پس به جای این که با بحث منطقی طرف تان را برگردانید، کارهای دیگری انجام دهید تا قلب او واکنش دهد.

3. التماس نکنید

خیلی ها برای نگه داشتن طرف شان دست به عجز و لابه می زنند؛ "خواهش می کنم نرو، هر کاری که بخواهی برایت می کنم..." به هیچ وجه این کار را نکنید! این هیچ شباهتی به یک رابطه ی عاشقانه ندارد. شاید برای چند وقت طرف مقابل با شما بماند، اما همه احترامتان را پیش او از دست خواهید داد. این یعنی به محض اینکه یک نفر بهتر سر راه او قرار بگیرد، شما را ترک می کند.

4. مرتب هدیه نخرید

تا به حال شنیده اید: "عشق من را نمی توانی بخری!" شاید وقتش شده خوب به این حرف گوش کنید. گل و هدیه برای تشکر یا ابراز عشق هستند، اما برای شما جذابیت نمی خرند. در واقع، حتی می تواند تنفرآور هم باشد. این کار به طرف تان می گوید که شما فکر می کنید به اندازه ی کافی خوب نیستید و نمی توانید روی خوبی های خودتان تکیه کنید. به همین خاطر برای پوشاندن اشکالات خود برای او هدیه می خرید.

5. هر 5 دقیقه یکبار نگویید "دوستت دارم"
افتادن در دام این اشتباه خیلی ساده است، اینکه بخواهید تند و تند به طرف تان بگویید که چقدر برایتان ارزش دارد و چقدر دوستش دارید. خسته کردن طرف تان با "دوستت دارم" ها چندان کار رمانتیکی نیست. احساسات قوی شما ممکن است تنها چیزی باشد که طرفتان را از شما دور کرده است، چون نشان می دهد که گدای عشق و محبت هستید.

6. تفاوت های جنسی را فراموش نکنید
خیلی وقت ها افراد نمی توانند نظر جنس مخالف شان را به خود جلب کنند، چون کارهایی انجام می دهند و طوری رفتار می کنند که نظر خودشان و هم جنسان شان را جلب می کند. مردها و زن ها به چیزهای مختلفی جذب می شوند. نمی توانید از چیزهایی که برای خودتان جذاب است برای جلب توجه جنس مخالف استفاده کنید. مثلامردها بیشتر جذب ظاهر زن ها می شوند. در حالی که برای زن ها بیشتر شخصیت مردها مهم است. این به آن معنی نیست که مردها نباید به ظاهرشان برسند یا زن ها نباید سعی کنند آدمهای خوبی باشند. معنی آن این است که باید تلاش تان را بکنید که روی چیزهایی که برای طرف مقابل تان جذاب است بیشتر کار کنید.

7. همه قدرت را به او ندهید
طوری رفتار نکنید که اگر طرفتان شما را ترک می کند انگار زندگی تان به پایان رسیده است. این کار همه قدرت را به او می دهد و باعث می شود شما یک بدبخت بیچاره به نظر برسید که هر کس می تواند شما را راحت دور بیندازد. این چیز جالبی نیست و فقط تا زمانی ادامه پیدا می کند که یک فرد جدید از راه برسد. اگر می خواهید طرفتان را برگردانید باید احترام خودتان را نگه دارید.

8. در دام ظاهر و پول نیفتید
فرهنگ ما طوری است که همه تصور می کنند ظاهر و پول برای همه در درجه اول اهمیت قرار دارد. اما واقعیت این است که مردم ما با این قدر کوته بین نیستند، مخصوصاً وقتی رابطه یی نزدیک با طرف مقابل داشته باشید. ظاهر و پول نمی توانند پایه و اساس یک رابطه ی پایدار را بسازند. اینها فقط مثل پرده ی خانه می مانند که بعد از یک مدت کهنه شده و دل صاحبخانه را می زند. بعضی ها اشتباه کرده و می گویند: "فوقش اینقدر پول از دست می دهم، اما باز او را به دست می آورم. نه! باید وارد عمل شوید و برای برگرداندن عشقتان اقدام کنید.

9. اشتباه نشانه ها را درک نکنید
وقتی طرف مقابل تان می خواهد برای اصلاح اوضاع به شما فرصتی بدهد، یک نشانه وجود دارد. باید این نشانه ها را درست درک کنید تا دچار اشتباه نشده و به موقع به آن نشانه ها واکنش دهید. این مورد کمی سخت می شود، اما می توانید در مورد رفتارهای انسانی مطالعه کنید. مخصوصاً در مورد دینامیک های مرد و زن و روابط عاشقانه، وقتی اطلاعات تان در این زمینه زیاد شد. آن وقت می توانید با نشان دادن علامت های خاص خودتان، شروع به تأثیر گذاری و گرفتن کنترل هر رابطه یی کنید.

10. کمک بگیرید!
خیلی ها با اشتباهات مختلفی که پشت سر هم مرتکب می شوند، رابطه شان به طور دردناکی به هم می خورد. در این گونه مواقع اکثر افراد نمی دانند چه باید بکنند، اما اگر وقت بگذارید و کمی در مورد روانشناسی و نیازها و امیال پایه ای انسان مطالعه کنید، می توانید کنترل از دست رفته رابطه را برگردانده و دوباره دل طرفتان را به دست آورید. باید تلاش کنید و این یعنی کمک بگیرید.






تاریخ : یکشنبه 90/12/21 | 9:16 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

سفری به دنیای یخی زیر آب

یک عکاس آماتور روس موفق به ثبت تصاویری بسیار دیدنی از دنیایی یخی در زیر یک رودخانه یخ‌زده در منطقه «لنینگرادسکایا»ی روسیه شد.

به گزارش سه نسل به نقل از ایسنا، رودخانه «تیانوکسا» در شرق روسیه قرار دارد و هر ساله در فصل زمستان به دلیل برودت شدید هوا یخ می‌زند.

رودخانه منجمد تیانوکسا در شرق روسیه

یک عکاس آماتور بطور اتفاقی دنیای یخی در زیر رودخانه منجمد را کشف کرد. وی با ایجاد حفره‌های مختلف در سطح لایه های یخ و قرار دادن دوربین موفق شد این تصاویر دیدنی را شکار کند.


در نگاه اول، این تصاویر بیشتر به سیارات بیگانه یا اعماق اقیانوس شباهت دارند؛ اما در حقیقت دنیایی یخی در زیر یک رودخانه منجمد هستند.


ستون‌های ظریف و شفاف یخی در کنار اشکال دیدنی کریستالی

دنیایی رنگارنگ از ستون‌های یخ و اشکال دیدنی کریستالی در عمق 60 سانتی لایه‌های یخی قرار دارد و یک لایه آب نیز بر روی سطح یخی رودخانه در جریان است.

می توانید سن این خانم را حدس بزنید؟

.
.
.
.
.
.
.
این خانم به ظاهر جوان سیسیلینا و یکی از پر طرفدار ترین بازیگران تلویزیون ایتالیا است. باور این موضوع شاید کمی سخت باشد اما سن این زن یعنی آنا ایلونا شتالر 64 سال می باشد.
او که با نام سی سیبلینا شناخته میشود متولد مجارستان است و به عنوان یک بازیگر و خواننده مطرح در تلویزیون ایتالیا فعالیت می کند. وی که خود را با نمایش اندامش در کلیپ های خود معروف کرد همواره مورد انتقاد دیگر خواننده ها است.

مقایسه دختر و پسر ها در استفاده از عابر بانک!


 

آقا پسر ها :
1-با ماشین میرن به بانک، پارک میکنن، میرن دم دستگاه عابر بانک.

2-کارت رو داخل دستگاه میذارن.

3-کد رمز رو میزنن، مبلغ درخواستی رو وارد میکنن.

4-پول و کارت رو میگیرن و میرن.

دختر خانم ها :

1-با ماشین میرن دم بانک.

2-به خودشون عطر میزنن.

3-احتمالاً موهاشون رو هم چک میکنن.

4-در پارک کردن ماشین مشکل پیدا میکنن.

5-در پارک کردن ماشین خیلی مشکل پیدا میکنن.

6-بلاخره ماشین رو پارک میکنن.

7-توی کیفشون دنبال کارتشون میگردن.

8-کارت رو داخل دستگاه میذارن، کارت توسط ماشین پذیرفته نمیشه.

9-کارت تلفن رو میندازن توی کیفشون.

10-دنبال کارت عابربانکشون میگردن.

11-کارت رو وارد دستگاه میکنن.

12-توی کیفشون دنبال تیکه کاغذی که کد رمز رو روش یاداشت کردن میگردن.

13-کد رمز رو وارد میکنن.

14-2دقیقه قسمت راهنمای دستگاه رو میخونن.

15-کنسل میکنن.

16-دوباره کد رمز رو میزنن.

17-کنسل میکنن.

18-مبلغ درخواستی رو میزنن.

19-دستگاه ارور (خطا) میده.

20-مبلغ بیشتری رو درخواست میکنن.

21-دستگاه ارور (خطا) میده.

22-بیشترین مبلغ ممکن در خواست میکنن.

23-پول رو میگیرن.

24-برمیگردن به ماشین.

25-آرایششون رو توی آینه عقب چک میکنن.

26-توی کیفشون دنبال سویچ ماشین میگردن.

27-استارت میزنن.

28-پنجاه متر میرن جلو.

29-ماشین رو نگه میدارن.

30-دوباره برمیگردن جلوی بانک.

31-از ماشین پیاده میشن.

32-کارتشون رو از دستگاه عابر بانک بر میدارن. (حواس نمی‌ذاره برای آدم)

33-سوار ماشین میشن.

34-کارت رو پرت میکنن روی صندلی کنار راننده.

35-احتمالاً یه نگاهی هم به موهاشون میندازن.

36-میندازن توی خیابون اشتباه.

37-برمیگردن.

38-میندازن توی خیابون درست.

39-پنج کیلومتر میرن جلو.

40-ترمز دستی رو آزاد میکنن. (میگم چرا اینقدر یواش میره)
 

کوتاهترین مرد جهان چگونه زندگی می کند!

540کیلومتر دورتر از کاتماندو، پایتخت نپال روستایی دور افتاده وجود دارد که کسی نمی‌تواند تصور کند محل زندگی مردی است که در روزهای گذشته دیگر تقریباً همه مردم جهان او را به خاطر رکوردشکنی‌اش شناخته‌اند.


540 کیلومتر دورتر از کاتماندو، پایتخت نپال روستایی دور افتاده وجود دارد
که کسی نمی‌تواند تصور کند محل زندگی مردی است که در روزهای گذشته دیگر
تقریباً همه مردم جهان او را به خاطر رکوردشکنی‌اش شناخته‌اند.


چاندارا باهادور دانگی،72 ساله به تازگی به عنوان کوتاه قدترین
مرد جهان معرفی شد و صدها خبرگزاری و روزنامه عکس‌هایش را منتشر کردند. این
کشاورز نپالی با قد 54.6 سانتی‌متر، کوتاه قدترین مردی است که نامش تاکنون
در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده و همه رقبایش را پشت سر گذاشته است.


قد
او از جونری بالاوینگ که پیش از او این رکورد را اختیار داشته، 5سانتی‌متر
کوتاه‌تر است. چاندارا باهادور دانگی که با زندگی در روستایی دورافتاده،
زندگی سختی داشته حالا قصد دارد با جایزه‌ای که دریافت کرده، به شهرهای
دیگر سفر کند و تبدیل به‌ یک جهانگرد شود. این کشاورز نپالی هفته گذشته
توانست اولین سفرش به پایتخت نپال را با هزینه گینس انجام دهد و از از
هواپیما سواری لذت ببرد! او می‌گوید: فکر می‌کنم زندگی‌ام حالا بهتر شود و
همه جهان من را شناخته‌اند. چند وقت قبل وقتی یک تاجر به روستای محل
ندگیچاندارا باهادور سفر می‌کند وخبر دیدن این مرد را به مقام‌های دولتی در
پایتخت می‌رساند.

روستایی
که او همراه با 6برادر و 2خواهرش زندگی می‌کنند در مجموع 200خانه دارد که
در هیچکدام از آنها خبری از تلویزیون نیست. با وجود 72سال زندگی، چاندارا
باهادور می‌گوید که تاکنون با بیماری خاصی مواجه نبوده و زندگی سالمی داشته
است. در تمامی سال‌های گذشته این مرد در کنار کشاورزی برای امرار معاش،
وسایل مردم روستا را با بستن روی شانه‌هایش حمل می‌کرده است. نپالی‌ها که
تاکنون رکورد داشتن مرتفع‌ترین قله جهان را در اختیار داشته‌اند حالا
نام‌شان با داشتن کوتاه‌قدترین انسان جهان هم در کتاب رکوردها ثبت شده است.

 هر کی جرات داره سوار شه!!!!!

.

.

 

 






تاریخ : یکشنبه 90/12/21 | 7:19 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

بـرترین گوشـی های تلفـن همـراه در سـال 2012

کارشناسان فهرستی از 10 تا از برترین گوشی های تلفن همراه در سال 2012 را تهیه کرده اند که در این ایمیل آنها را از نظر خواهید گذراند.

1. بلک بری کیورو 9360 (BlackBerry Curve 9360)
مدل های کیورو ثابت کرده اند که موفقیت بزرگی برای برند بلک بری محسوب می شوند. کیورو 9360 به عنوان جدیدترین مدل بلک بری فرصت استفاده از ایمیل و کیبورد کیوورتی را در اختیار مشتریان قرار می دهد. در حالیکه قیمت قابل قبولی نیز دارد همچنین سیستم عامل 7 بلک بری روی این مدل اجرا می شود.





2. اچ تی سی سن سیشن ایکس ال(HTC Sensation XL)
این مدل در واقع تکرار کننده موفقیت آن دسته از گوشی های جدید اچ تی سی است که اندازه بزرگی دارند و دارای هدفون های مخصوص به خود هستند. این گوشی دارای نمایشگر4/7 اینچی، بدنه آلومینیومی تک قسمتی و یک دوربین 8مگا پیکسلی است.





3. موتورلا رازر(Motorola Razr)
آنچه در خصوص این مدل موتورلا اهمیت دارد، این است که مدلی مخصوص قرن 21 است. یعنی مدل جدید رازر فوق العاده باریک است و فقط 7/7 میلی متر قطر دارد همچنین میزان حافظه و ویژگی های منحصر به فرد آن برای مولتی مدیا که موجب شده تا این مدل یکی از موفقیت های موتورلا محسوب شود.





4. نوکیا لومیا800 (Nokia Lumia 800)
از زمانی که نوکیا و مایکروسافت مشترکا همکاری می کنند، همگان منتظر ارائه گوشی تلفن همراهی هستند که تجارب هر دو شرکت را نشان دهد. اکنون این گوشی عرضه شده و نوکیا لومیا 800 نام دارد. طراحی هندست آن درواقع نشان دهنده اوج چند دهه پیشرفت آن است. جذابیت و کاربردی بودن و لذت بخش بودن از دیگر ویژگی های آن است.




5. سونی اریکسون ایکس پریا آرک اس( Sony Ericsson Xperia Arc S)
این گوشی دارای دوربین فوق العاده قوی و یک طراحی منحصربه فرد است و بدنه جذاب 8/7 میلی متری دارد. این در حالیست، از یک نمایشگر شفاف و همچنین طراحی مخصوص براویا برخوردار است. هر تصویری را که شما با دوربین 8/1 مگاپیکسلی می گیرد، می توانید درصفحه عریض و بزرگ این گوشی تماشا کنید.



6. بلک بری بولد 9900 (blackbBerry bold 9900)
شرکت بلک بری سال گذشته میلادی تعدادی گوشی تلفن همراه در انگلیس به فروش رساند و مدل بولد 9900 از موقعیت برجسته ای درمیان سایر مدل ها برخوردار بود. این گوشی فوق العاده باریک است و قطر آن 10/5میلی متر است ویژگی های برجسته آن این گوشی را هم از لحاظ تجای و هم از لحاظ برخورداری از تجارب لذت بخش، منحصر بفرد می سازد.




7. سامسونگ گالاکسی نکسوس(Samsung Galaxy Nexus)
این مدل سامسونگ درواقع یک هندست برجسته است صفحه 4/65 اینچی دارد و رزولوشن آن 720 در 1280 است همچنین این گوشی از لحاظ نرم افزاری بسیار قابل توجه است در واقع هماهنگی با نرم افزار گوگل و خدمات آن، موجب شده نکسوس به یک پکیج تأثیرگذار تبدیل شود.


8. اچ تی سی سن سیشن ایکس ای( HTC Sensation XE)
برند اچ تی سی خود را به عنوان یکی از برترین های بازار گوشی تلفن همراه ثابت کرده، عمر باطری آن طولانی است و اگرچه ظریف به نظر می رسد، اما صفحه 4/3اینچی دارد و همچنین دارای دوربین 8 مگاپیکسلی است.




9. اپل آیفون 4 اس(Apple iPhone 4S)
این مدل آیفون ازآنجا مورد توجه قرار گرفته که درست قبل از اینکه آیفون 5 سال آینده میلادی به بازار بیاید، فروش خوبی را به خود اختصاص است آیفون s4 در وقع یک هندست برجسته است همچنین درمقایسه با آیفون 4 معمولی دارای ویژگی های بهتری است. از جمله دوربین آن که از 5بر8 مگا پیکسل افزایش یافته است و پردازنده آن نیز سریعتر است.




10. سامسونگ گالکسی اس2 (Samsung Galaxy S2)
مدل سامسونگ گالکسی یک هندست درخشان و مدل بعدی آن گالاکسی اس 2 حتی جذاب تر و تأثیرگذارتر است. به برخی از ویژگی های آن می توان به دوربین 8مگاپیکسلی و دوربین فیلمبرداری فول اچ دی اشاره کرد.


 






تاریخ : یکشنبه 90/12/21 | 7:16 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
یه پسربچه کلاس اولی به معلمش میگه :

خانوم معلم من باید برم کلاس سوم

معلمش با تعجب میپرسه برای چی ؟
اونم میگه :
آخه خواهر من کلاس سومه اما من از اون بیشتر میدونم و باهوش ترم
توی زنگ تفریح معلمه به مدیر مدرسه موضوع رو میگه اونم خوشش میاد میگه بچه رو بیار تو دفتر من چند تا تست ازش بگیریم ببینیم چی میگه
معلمه زنگ بعد پسره رو میبره تو دفتر بعد خانوم مدیره شروع میکنه به سوال کردن
خوب پسرم بگو ببینم سه سه تا چند تا میشه اونم میگه نه تا
دوباره میپرسه نه هشت تا چند تا میشه اونم میگه هفتادو دو تا
همینجوری سوال میکنه و پسره همه رو جواب میده دیگه کف میکنه به معلمش میگه به نظر من این میتونه بره کلاس سوم
خانوم معلم هم میگه بزار حالا چند تا من سوال کنم
میگه پسرم اون چیه که گاو چهار تا داره اما من دو تا دارم؟
مدیره ابروهاشو بالا میندازه که پسره جواب میده :
پا
دوباره خانوم معلمه میپرسه:
پسرم اون چیه که تو توی شلوارت داری اما من تو شلوارم ندارم
مدیره دهنش از تعجب باز میشه که پسره جواب میده:

جیب
دوباره خانوم معلمه سوال میکنه:
اون چه کاریه که مردها ایستاده انجام میدن اما زن ها نشسته و سگ ها روی سه پا
تا مدیره بیاد حرف بیاره وسط پسره جواب میده :
دست دادن
باز معلمه سوال میکنه :
بگو ببینم اون چیه که وفتی میره تو سفت و قرمزه اما وفتی میاد بیرون شل و چسبناک
مدیره با دهان باز از جاش بلند میشه که بگه این چه سوالیه که پسره میگه:
آدامس بادکنکی
دیگه مدیره طاقت نمیاره میگه بسه دیگه این بچه رو بزارید کلاس پنجم
من خودم همه سوالهای شمارو غلط جواب دادم !

 






تاریخ : شنبه 90/12/20 | 9:43 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
<      1   2   3   4   5   >>   >
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">