سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
دریافت 5/13 میلیون کالری، فقط با خوردن همبرگر
یک زندانبان بازنشسته که اکنون 57 سال دارد، چندی پیش 25 هزارمین همبرگر زندگی‌اش را خورد.
 برترین مجله اینترنتی ایران

یک زندانبان بازنشسته که اکنون 57 سال دارد، چندی پیش 25 هزارمین همبرگر زندگی‌اش را خورد. «دان گورسکی» 39 سال پیش برای نخستین‌بار یکی از همبرگرهای مک‌دونالد را خورد و از آن زمان تا‌کنون هر روز یک یا 2 همبرگر از این فروشگاه‌های زنجیره‌ای خریداری و نوش‌جان کرده است.این روند سال‌ها ادامه پیدا کرد تا اینکه او سرانجام خرید 25 هزارمین همبرگر خود را در یکی از شعبه‌های مک‌دونالد در مقابل ده‌ها نفر جشن گرفت. این در حالی است که دان باز هم می‌خواهد به خوردن همبرگر ادامه دهد و به گفته خودش تا آخرین روز زندگی خود، دست از این عادت برنخواهد داشت.البته دان هر روز پیاده‌روی می‌کند تا بتواند کالری‌های اضافی حاصل از خوردن این برگرها را بسوزاند. در حال حاضر نام آقای گورسکی در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسیده و اگر او بتواند تا 86 سالگی عمر کند، رکورد همبرگرهای خورده شده توسط او به عدد غیرقابل باور 40 هزار خواهد رسید.

باز نشر اختصاصی: مجله اینترنتی Bartarinha.ir






تاریخ : دوشنبه 90/3/30 | 10:40 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
بیشتر ما می‌دانیم ویتامینD برای داشتن استخوان‌های قوی و محکم نیاز است اما علاوه‌بر این باید بدانیم کمبود آن می‌تواند تاثیر مهمی در بروز بیماری‌هایی از قبیل آسم، سرطان، بیماری‌های روحی، امراض قلبی – عروقی، دیابت و حتی افزایش وزن داشته باشد

 این مطلب را بخوانید تا به جواب این سوالات برسید: چرا ویتامین D یکی از مهم‌ترین ویتامین‌های مورد نیاز بدن است؟ چه کسانی در اثر کمبود این ویتامین در معرض خطر ابتلا به بیماری‌های مختلف هستند؟ راه‌های موثر برای جذب هرچه بیشتر این ویتامین کدام راه‌ها هستند؟



کج نشوید و نشکنید

ویتامینD به جذب کلسیم توسط استخوان‌ها کمک فراوانی می‌کند. کمبود این ویتامین در بدن باعث ضعیف و شکننده شدن استخوان‌ها می‌شود. کمبود این ویتامین در نوجوان‌ها و جوان‌ها موجب شکل‌گیری ناقص استخوان‌ها و در نتیجه بروز بیماری‌هایی مانند استئوپروز و در کودکان هم در مراحل اولیه آن باعث بروز دردهای مفصلی و حتی بیماری‌های ریوی مانند آسم و به مرور زمان باعث به خطر افتادن سلامت کل بدن می‌شود. فراموش نکنیـــد شیـــر مهم‌ترین منبع غنی ویتامین D است.



عمر طولانی‌تر داشته باشید

علاوه بر اثرات خطرناکی که کمبود این ویتامین می‌تواند بر سلامت بدن ما داشته باشد، اثرات غیرمستقیم و زیان آور دیگری هم مرتبط با آن هستند که می‌توانند باعث بروز بیماری‌های خطرناک شوند. مطالعات نشان داده‌اند یکی از شایع‌ترین علل بیماری‌هایی از قبیل امراض قلبی و مشکلات روحی – روانی در جوانان کمبود این ویتامین بسیار حیاتی در بدن است. علاوه بر این طبق مطالعات انجام شده، افرادی که ویتامینD را روزانه مصرف می‌کنند نسبت به افرادی که درطول روز و طی یک هفته مقدار کمتری از این ویتامین را استفاده می‌کنند عمر مفیدتر و طولانی‌تری خواهد داشت.



فشار خون‌تان را متعادل کنید

فشار خون بالا و کمبود ویتامین D از جمله مشکلاتی هستند که ارتباط مستقیمی با هم دارند و بروز هر2 این مشکلات در بدن می‌تواند منجر به افزایش بیماری‌های خطرناک و حتی مرگ افراد نیز بشود. طبق مطالعات انجام شده، افرادی که دارای فشار خون بالا و کمبود ویتامین D هستند بیشتر در معرض خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی – عروقی خواهند بود. نکته قابل توجه این است کمبود این ویتامین در افرادی که فشار خون طبیعی دارند موجب بروز بیماری‌های قلبی نمی‌شود.



سرطان‌ها را مغلوب کنید

کمبود این ویتامین در خانم‌ها می‌تواند باعث بروز سرطان‌هایی از قبیل سرطان سینه شود. تحقیقات نشان داده‌اند خانم‌هایی که با کمبود این ویتامین مواجه هستند بیشتر از سایر افراد در معرض خطر خواهند بود و وجود این ویتامین به مقدار نیاز در بدن، از پیشرفت سرطان سینه جلوگیری می‌کند. در ضمن این ویتامین می‌تواند از بدن در مقابل 2 نوع دیگر از سرطان‌ها نیز محافظت کند: سرطان روده بزرگ و سرطان پروستات.



آفتاب خوب است اما کافی نیست

فراموش نکنید وجود این ویتامین در بدن شما، می‌تواند به‌عنوان سپری در مقابل بیماری‌ها باشد اما هرگز نگران کمبود شدید آن در بدن خود نباشید چرا که بدن شما می‌تواند این ویتامین را به‌طور طبیعی نیز جذب کند. برای جذب این ویتامین کافی است چند روز در هفته را به‌مدت 15 تا 30 دقیقه در معرض نور خورشید قرار بگیرید تا این ویتامین جذب پوست‌تان شود. فقط توجه داشته باشید اشعه ماورای بنفش خورشید به مرور زمان موجب بروز سرطان پوست می‌شود بنابراین جذب این ویتامین صرفا توسط اشعه خورشید توصیه نمی‌شود. در ضمن جذب این ویتامین توسط افرادی که پوست‌های روشن دارند به‌مراتب راحت‌تر از افرادی است که دارای پوست‌هایی با رنگ تیره‌تر هستند. اما با وجود این، ممکن است محل زندگی بعضی افراد از نظر جذب اشعه‌های خورشیدی دارای شدت کمتری باشد بنابراین افرادی که در این مکان‌ها زندگی می‌کنند برای جذب ویتامین مورد نیاز بدن خود نیاز به منابع دیگری به غیر از نور خورشید دارند یعنی افراد با پوست تیره به منابع دیگر ویتامین D هم نیاز دارند. مطالعات نشان داده‌اند کمبود این ویتامین در تمام افراد می‌تواند اثرات خطرناکی داشته باشد. افرادی که موادی مانند شیر و سایر محصولات لبنی در برنامه غذایی آن‌ها جایگاهی ندارند بیشتر در معرض خطر خواهند بود. عدم‌حضور منابع غنی ویتامین D در یک برنامه غذایی باعث بروز مشکلاتی از قبیل افزایش وزن، اختلالات گوارشی و . . . می‌شود.

باز نشر اختصاصی: Bartarinha.ir






تاریخ : دوشنبه 90/3/30 | 10:38 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
چاقی مســری است
با وجود آن‌که همیشه قرار گرفتن در کنار یک فرد چاق، هنگام عکس گرفتن به بهتر نشان داده شدن ظاهر شما کمک می‌کند اما دوستی طولانی مدت با این افراد ممکن است عوارض زیادی برای شما همراه داشته باشد.

 افرادی که دوستان یا اقوام چاق زیادی دارند، بیشتر از دیگران در خطر چاق‌شدن هستند.با وجود آن‌که همیشه قرار گرفتن در کنار یک فرد چاق، هنگام عکس گرفتن به بهتر نشان داده شدن ظاهر شما کمک می‌کند اما دوستی طولانی مدت با این افراد ممکن است عوارض زیادی برای شما همراه داشته باشد. هنگامی که شما با افراد چاق رفت‌وآمد می‌کنید، اضافه وزن‌تان زیاد به چشم دیگران نمی‌آید و به همین دلیل ممکن است بیشتر از معمول و حد مجاز خود غذا بخورید. همچنین دوستی با افراد چاق باعث می‌شود شما به‌طور ناخودآگاه هنگام صرف وعده‌های غذایی بیشتر بخورید و کمتر فعالیت بدنی داشته باشید. افراد چاق معمولا بیشتر زمان خود را در حال تماشای تلویزیون، خوردن غذا یا در وضعیت بی‌تحرک به سر می‌برند و این عوامل سبب می‌شود دوستان آن‌ها هم همین سبک زندگی را برای خود انتخاب کنند. دانشمندان معتقدند ما برای سنجش اندازه متعادل بدن، خود را با دیگران مقایسه می‌کنیم و اگر دوستان و اطرافیان ما همگی دچار اضافه وزن باشند، ممکن است این تصور اشتباه در ما به‌وجود بیاید که ما وزن متعادلی داریم.

باز نشر اختصاصی: Bartarinha.ir






تاریخ : دوشنبه 90/3/30 | 10:36 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
از دیدگاه روانشناسی ازدواج
برای این که زندگی زناشویی خوبی داشته باشیم، لازم نیست که بی خودی به دنبال راه های معجزهآسا باشیم.
برای این که زندگی زناشویی خوبی داشته باشیم، لازم نیست که بی خودی به دنبال راه های معجزهآسا باشیم. ضمن این که باید بدانید که خوشبختی در زندگی زناشویی و داشتن یک زندگی زناشویی موفق بعد از ازدواج، هیچ ارتباطی به رویاپردازی و ایدهآل نگری نداشته و در عین حال چیزی نیست که بدون هیچ گونه تلاش و اراده ای، تحقق بپذیرد. پس لازم است بدانید که اگر واقعا قصد بهبود شرایط زندگی زناشویی خودتان را دارید، یکی از بهترین اقداماتی که می توانید انجام بدهید، شناسایی عوامل مخرب در زندگی است که ما در این مطلب از آنها با نام دشمن زندگی زناشویی یاد می کنیم و قصد داریم تا ? مورد از آن ها را در ادامه مطلب بیاوریم. البته هر کدام از شما ممکن است به فراخور شرایط زندگی خودش، بخواهد به این موارد، مورد دیگری نیز بیفزاید.
1) تلویزیون
تلویزیون قاتل عشق است. در این مورد هیچ شکی نداشته باشید! حتی کاملا توصیه می شود که شام خوردن جلوی تلویزیون را قدغن کنید. هر شب غذا خوردن جلوی تلویزیون به همراه گویندگان نمی گذارد حواستان به همسرتان و فرزندانتان باشد، از آن گذشته آن قدر جلوی تلویزیون به تماشای فیلم مشغول بوده اید که وقتی به رختخواب می روید ، حتی دیگر وقت ندارید با هم حرف بزنید و از حال یکدیگر باخبر شوید. تنها چاره کار این است که این دشمن را از زندگی عاشقانه بیرون بیندازید! برای آن که در این کار زیاد سخت گیری نکرده باشید ، می توانید موافقت کنید که در هفته ، بعضی از شب ها تلویزیون خاموش باشد. البته فراموش نکنید که تلویزیون در رابطه میان والدین و فرزندان نیز بعضا نقش های مخرب زیادی دارد.

2) خانه نشینی
ممکن است به خاطر تلویزیون و یا بنا به دلایلی، دیگر بیرون نروید! البته حتما لازم نیست که رستوران های آن چنانی بروید و یا از همسرتان چنین انتظاری را داشته باشید. چرا که به هر حال اصل قضیه این است که شما اوقاتی را با هم و به بهترین شکل سپری کنید. حالا می توانید غذایی که در منزل تهیه کرده اید را به پارک ببرید و یا این که اگر می توانید به رستورانی که در آن خاطره های خوشی داشته اید، بروید. فراموش نکنید که نباید با هزینه تراشی های بی مورد، به گونه ای متحمل هزینه بشوید که دیگر نخواهید به رستوران بروید. اگر هم به سینما علاقه دارید و از آن لذت می برید، می توانید با تفاهم بر روی فیلم خاصی، از تماشای آن لذت ببرید. فراموش نکنید که صله رحم را همواره در برنامه های خودتان بگنجانید. مبادا طوری رفتار کنید که ببینید دیگر از گردش های دو نفره و شب نشینی های رمانتیک خبری نیست! باید دوباره آن حال و هوا را به دست آورید و به اتفاق یکدیگر از خانه بیرون بزنید! حالا که به تازگی از شر تلویزیون خلاص شده اید، سعی کنید که توجه به همسرتان، تلویزیون جدید شما باشد!

3) ساعات اضافی
دیگر دیر از سر کار به خانه برنگردید! نه تنها برای خودتان وقت ندارید بلکه علاوه بر آن خستگی و عصبانیت تان را با خود به خانه می آورید که حقیقتا هیچ کار خوشایندی برای فرزندان و همسرتان نیست! تنها کافی است که کار، تمام زندگیتان را به خود مشغول کند، به سرعت تنها موضوعی می شود که از آن در خانه حرف می زنید. بس کنید! سعی کنید به حد کافی زود به خانه برگردید تا قبل از شام کمی وقت برای خودتان و یا با هم بودن داشته باشید. به شرطی که طبق همان اصل اول، در این مدت جلوی تلویزیون ولو نشوید! و خصوصا برای آن که توجه بیشتری به یکدیگر داشته باشید، هرازگاهی کار را از یاد ببرید. به عنوان مثال می توانید تصور کنید که هرگاه به خانه برمیگردید، همان طور که جوراب های خودتان را از پایتان خارج می کنید، تمام مسائل فکری بیرون از خانه تان را هم از ذهنتان خارج کرده و آنها را درون جوراب هایتان بریزید.

4) رسیدگی به وضع ظاهر
فکر نکنید چون دیگر زن و شوهر هستید و چندین سال از زندگی مشترکتان می گذرد، باید نسبت به وضع ظاهرتان بی خیال شوید! چرا که در روایات اسلامی هم نسبت به این که هر کدام از زن و شوهر خودش را برای همسرش آراسته کند، تاکیدات و سفارشات بسیار فراوانی وجود دارد. پس بهتر است که دست از شوریدگی و نا مرتب بودن بردارید، موهایتان را ژولیده و درهم رها نکنید، از ریخت و پاش کردن در خانه خودداری کنید و به خودتان برسید! همسرتان مطمئنا شما را همان گونه که هستید دوست دارد، با این حال چرا سعی نمی کنید خود را به بهترین شکل نشان دهید؟ به این ترتیب به او نشان می دهید که حضور او و تاثیری که بر او می گذارید برایتان مهم است.

5) بی توجهی
یکی دیگر از دشمنان بزرگ زن و شوهرها ، بی توجهی است. در این جا منظور از توجه کردن گل خریدن و یا هدیه دادن نیست بلکه تنها نگاه کردن به همسرتان است که گاهی می تواند خیلی بیشتر از آنچه که تصور می کنید، تاثیر خوبی در زندگی تان بگذارد. زمانی که همسرتان آرایشگاه رفته و یا کت جدیدی خریده است به او توجه نشان دهید; به خصوص زمانی که او را شیک و زیبا می بینید و یا وقتی که او با تعریف های به جا و مناسبش شما را تحت تاثیر قرار می دهد، از او تعریف کنید. زیرا تعریف و تمجید ها همیشه خوشایند هستند ، اما تنها زمانی که درست و به جا به کار برده شوند.

6) حسادت مفرط
دست از پاییدن و سین جین کردن همسرتان بردارید زیرا زندگی مشترک براساس اعتمادی دوجانبه بنا می شود. شک و بدگمانی های بیش از حد شما ، در نهایت او را به ستوه آورده و به سمت فرد دیگری هل می دهد! پس مواظب باشید که با دست خودتان، عشقتان را نابود نکنید.

7) خانواده همسر
نه، مطمئنا تمام خانواده های همسر آن گونه که در فیلم ها به صورت منفی نشان داده می شوند، نیستند. پس سعی کنید که از تلقین منفی به ذهنتان کاملا دوری کنید و این باور را در خودتان تقویت کنید که تفاهم بین همسر و خانواده شما اغلب می تواند گرم و صمیمانه باشد. اما نکته مهم آن است که بدانید زمانی که این تفاهم به حد کافی وجود دارد ، چیزی را به همسرتان تحمیل نکنید. چنانچه احساس می کنید که همسرتان از رفت وآمد های آخر هفته کم کم خسته می شود به او اصرار نکنید آخر هر هفته برای ناهار با خانواده شما باشد و البته این قاعده در مورد میهمانی های همکاران و دوستان قدیمی نیز صدق می کند.

8) نبود برنامه
تشکیل خانواده به معنای گذراندن زندگی بدون در نظر گرفتن آینده نیست. شما باید به اتفاق هم آینده تان را بسازید. از برنامه های کوتاه مدت (مکانی که تعطیلات را در آن جا می گذرانید، خرید اتومبیل و...) گرفته تا برنامه های بزرگ تر (بچه دار شدن، عازم شهر دیگری شدن و...) بی درنگ در مورد آینده تان و اینکه چگونه با آن روبه رو می شوید فکر کنید. این عمل روابط شما را منسجم تر و شور و شوق پیش روی در زندگی را در شما شعله ور می کند.

9) سکوت
مطمئنا عدم گفت وگو برای زندگی زناشویی مضر است. این امر بنا به دلایل مختلف اغلب ناشی از کمبود وقت و یا بی توجهی زن و مرد نسبت به یکدیگر است که در بالا از آنها نام برده ایم. با این حال، معمولا گفت وگو میان زن و مرد صورت می گیرد، اما هیچ یک از طرفین به حرف های یکدیگر گوش نمی دهند... در این حالت، موضوعی را با هم مطرح کنید و سعی کنید حقیقتا حرف طرف مقابل تان را بفهمید. درصورت نیاز، بی درنگ از یک روان درمانگر کمک بگیرید. البته ناگفته نماند که متاسفانه بعضی از زن و شوهرها، حرف هایی می زنند که اگر سکوت کنند و آن ها را نگویند، بسیار برای آن ها بهتر است... پس حالا تصمیم و تشخیص آن که چگونه سکوت زندگی را بشکنید، با خودتان است.

منبع : عصر ایران
باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir





تاریخ : دوشنبه 90/3/30 | 10:35 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
پیشنهادهایی برای داشتن بچه‌هایی خوش تیپ
بهار دارد تمام می‌شود و هوا کم‌کم رو به گرمی می‌رود. وقت آن است لباس‌های زمستانی بچه‌ها را تا کنید و کنار بگذارید.
برترین مجله اینترنتی ایران

بهار دارد تمام می‌شود و هوا کم‌کم رو به گرمی می‌رود. وقت آن است لباس‌های زمستانی بچه‌ها را تا کنید و کنار بگذارید. اگر فرزند شما به سنی رسیده که لباس‌هایش برای سال بعد مناسب نیست، می‌توانید آن‌ها را کنار لباس‌های زمستانی خودتان در کمد بگذارید. در هر صورت باید برای بچه‌ها به فکر لباس‌های خنک‌تر باشید. یادتان باشد در این فصل هنوز شب‌ها کمی سرد می‌شود. نباید تمام لباس‌های آستین بلند را کنار بگذارید، اما برای روز‌ها بهتر است از لباس‌های آستین کوتاه و حتی بدون آستین استفاده کنید. کلاه را هم فراموش نکنید، چون صورت کوچولوهای شما را از آفتاب حفظ می‌کند. به جای کفش هم می‌توانید از صندل استفاده کنید. اگر آماده خرید هستید، پیشنهادهای ما را ببینید. در انتخاب لباس به شما کمک می‌کند.





نوزادهای مامانی

سرهمی بهترین لباس برای نوزاد‌ان است. هم باعث می‌شود شما راحت‌تر بتوانید کوچولوی‌تان را بغل کنید و هم با دست و پا زدن مداوم کوچولو، بلوز از شلوار بیرون نمی‌آید. این مدل لباس باعث می‌شود لباس فرزند شما همیشه مرتب و تمیز تنش بماند و علاوه‌براین هیچ‌وقت هیچ جای بدنش لخت نماند و سرما نخورد. سرهمی راه‌راه به درد وقتی می‌خورد که بچه را در جای گرم نگه‌داشته‌اید. اگر هوای محیط کمی سرد است، بهتر است سرهمی پوشیده‌تر را تنش کنید یا همراه سرهمی راه‌راه، یک شلوار به نوزاد بپوشانید. بلوز آستین بلند و پاپوش‌ها باعث می‌شود نوزاد به هیچ‌وجه سردش نشود. بلوز این سِت هم جدا می‌شود و شما می‌توانید از آن به تنهایی هم استفاده کنید. با این سرهمی پاپوش‌دار نمی‌توانید کفش پای بچه کنید.





انتخاب کوچولوها

همه مامان‌ها اگر کمی به زمان کودکی‌شان فکر کنند، به یاد می‌آورند چقدر به لباس‌هایی که پارچه‌ آن‌ها طرح‌های شاد داشت و مدل لباس چین‌دار بود، علاقه ‌داشتند. دختر بچه‌های امروز هم همین‌طور هستند. تمام آن‌ها از چین و گل در لباس خوش‌شان می‌آید. پس اگر می‌خواهید لباسی برای دختر کوچولوی‌تان بخرید که خودش هم از پوشیدن آن لذت ببرد، باید چنین چیزی را برایش انتخاب کنید. این لباس کاملا راحت است و برای همه مناسبت‌ها خوب به نظر می‌رسد. برای روزهای گرم انتهای بهار می‌توانید کلاهی مانند این، سر بچه کنید تا کمی از آفتاب محفوظ بماند. ویژگی این کفش‌های نسبتا ساده سفید‌رنگ، این است که به راحتی با هر لباسی که داشته باشد، هماهنگ می‌شود.





برای مهربان‌تر‌ها

صورتی، رنگ مورد علاقه دختر کوچولو‌هاست. ملایمت آن با آرامشش جور درمی‌آید. شما با این سه تکه لباس صورتی، می‌توانید دو سِت کاملا متفاوت داشته باشید. کمر این دامن، کمی بلند است. به همین دلیل شما می‌توانید آن را شبیه یک لباس پیش سینه‌دار هم تن کودک کنید. اگر آن را همراه یک تاپ به دخترتان پوشاندید، می‌توانید این کت کوتاه را با آن همراه کنید. هم بسیار زیباست و هم باعث می‌شود دخترتان سردش نشود. اگر می‌خواهید دامن را درست به همین شکل تن بچه کنید، به یک بلوز مثل این نیاز دارید. این بلوز علاوه ‌بر سادگی و راحتی، بسیار شیک و زیباست. این کفش‌ها با جوراب‌شلواری و دامن کاملا هماهنگ می‌شوند. علاوه ‌بر این، برای همراهی با جین هم مناسب‌اند.





وقتی بابا کوچک بود

معمولا باید بین راحتی و شیکی یکی را انتخاب کنید. لباس‌های مردانه معمولا برای کوچولو‌ها خیلی راحت نیست. اما نمی‌توانید منکر ظاهر زیبایی که این لباس‌ها برای آقا پسر شما درست می‌کنند، بشوید. یک شلوار جین سنگ‌شوی و مدل‌دار برای مهمانی بردن پسر کوچولو‌ها کاملا مناسب است. اگر مراسم رسمی است، بهتر است این پیراهن مردانه چهارخانه قرمز را با شلوار همراه کنید. اما اگر قرار است دورهمی بروید یا قرار است پسر شما در جایی مثل پارک بازی‌کند، این تی‌شرت آستین بلند مناسب‌تر به نظر می‌رسد. مخصوصا اگر قرار است شب، بیرون خانه باشید. چون در انتهای بهار هنوز در شب هوا کمی سرد می‌شود. کفش را هم باید متناسب با لباس کودک انتخاب کنید. برای بازی کفش ورزشی و برای مهمانی از کفشی کمی‌رسمی‌تر استفاده کنید.

باز نشر اختصاصی: مجله اینترنتی Bartarinha.ir






تاریخ : دوشنبه 90/3/30 | 10:32 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
در آمریکا
بیش از نیمی از مردان آمریکایی زیر 45 سال اعلام کرده‌اند که دارای یک کودک نامشروع هستند.
به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، در آستانه روز جهانی پدر مؤسسه تحقیقاتی پیو آمریکا (Pew) در تحقیقی به بررسی وضعیت پدران آمریکایی و نقش آنها در تربیت فرزندان پرداخت.

نتایج این تحقیق نشان می دهد، از هر چهار مرد آمریکایی صاحب فرزند، یک نفر (معادل 27 درصد) هیچ اطلاعی از وضعیت فرزند خود ندارد که این میزان در مقایسه با آمار سال 1960 میلادی 2 برابر شده است.

همچنین نتایج تحقیقات مؤسسه پیو نشان می دهد، تمایل مردان آمریکایی به داشتن فرزند بدون ازدواج رسمی نیز به‌شدت افزایش یافته است، به طوری که این میزان در میان سیاه پوستان 59 و در میان سفید پوستان 37 درصد اعلام شده است.

براین اساس از هر چهار مرد آمریکایی 20 تا 24 سال، سه نفر بدون ازدواج صاحب فرزند هستند. همچنین آمار کودکان نامشروعی که با مادر خود زندگی می کنند از 5 درصد در سال 1960 میلادی به بیش از 41 درصد در سال 2008 افزایش یافته است.

شمار زیادی از زنان آمریکایی مجبورند فرزندان نامشروع خود را بدون حضور پدر کودک بزرگ کنند که این مسئله به گفته جامعه شناسان آمریکایی مهمترین مشکل پیش روی جامعه و دولتمردان است، چراکه علاوه بر تحمیل بار مالی شدید بر دوش سازمان های تأمین اجتماعی، جامعه آمریکا با موجی از ناهنجاریهای اجتماعی بدلیل وجود این کودکان تک سرپرست مواجه است.

وزارت بهداشت آمریکا چندی قبل در گزارشی از تمایل بیشتر کودکان فاقد پدر به فرار از خانه یا اقدام به خودکشی خبر داد. همچنین 85 درصد از کودکان آمریکایی با مشکلات رفتاری، بصورت تک والد و بدون حضور پدر زندگی می کنند.

نگرانی دیگر جامعه شناسان آمریکایی پایین آمدن چشمگیر نرخ ازدواج و عدم تمایل جوانان این کشور به تشکیل زندگی به‌صورت رسمی و قانونی است.

"ویکتور نلسون" مشاور خانواده می گوید: کودکان به مراقبت و توجه پدر و مادر تواماً نیاز دارند تا مراحل رشد ذهنی و روانی خود را به‌خوبی طی کنند و حضور پدر در خانواده تضمین کننده سلامت جسمی، روحی و رفتاری کودکان است.

نتایج تحقیق مؤسسه پیو بر اساس سرشماری ملی و گزارش های مرکز ملی سلامت آمریکا طی سال های 2006 تا 2008 میلادی و مصاحبه تلفنی با 2006 شهروند آمریکایی بالای 18 سال در ماه های می و ژوئن تهیه شده است.

گفتنی است؛ در کشورهای اروپایی و آمریکایی سومین یکشنبه ماه ژوئن به نام روز پدر نامگذاری شده است.

منبع : خبرگزاری برنا
باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir





تاریخ : دوشنبه 90/3/30 | 10:30 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

 تجاوز وحشیانه به زن کاشمری

«منیره .خ»، زن جوان کاشمری که چندی پیش مورد تجاوز دسته‌جمعی اراذل و اوباش قرار گرفته بود، در گفتگو با خبرنگار «نسیم» جزئیات تکان‌دهنده‌ای از این حادثه را تشریح کرد.



«منیره .خ»، زن جوان کاشمری که چندی پیش مورد تجاوز دسته‌جمعی اراذل و اوباش قرار گرفته بود، در گفتگو با خبرنگار «نسیم» جزئیات تکان‌دهنده‌ای از این حادثه را تشریح کرد.

«منیره .خ»، زن جوان کاشمری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی «نسیم» با تشریح جزئیات حادثه تجاوز دسته جمعی تعدادی از اراذل و اوباش منطقه کاشمر به وی گفت: شوهر من اعتیاد دارد و چند سالی است که من و دو فرزندم را به حال خود رها کرده‌ است. مدتی است که با مرد سالم و متشخصی آشنا شده‌ام و بخاطر کمک هایی که به من می‌کرد به او اعتماد کردم. در تاریخ دوم اردیبهشت ماه امسال به همراه این مرد و در حال بازگشت از محل کار به خانه بودیم. محل کار من مشرف به روستای قوژد است. در حالی‌که در بین راه توقف کرده بودیم و در حال صحبت بودیم، صدای چند موتور سوار را شنیدیم که در اطراف ماشین توقف کردند.

وی ادامه داد: 5، 6 نفر موتور سوار، این مرد را از ماشین پیاده کردند و مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند و پول، مدارک، طلا و تلفن همراه هر دوی ما را به زور گرفتند. آنها مرا به یک گندمزار بردند و جلوی چشم همدیگر به من تجاوز کردند. یکی از آنها با دوستان دیگرشان تماس گرفت و آنها هم آمدند و به من تجاوز کردند. پس از مدتی تصمیم گرفتند که مرا با موتور به یک محل دیگری منتقل کنند. در بین آنها فردی به نام "چوپان" بود که من او را می‌شناختم و او هم مرا می شناخت.

این زن قربانی تجاوز اضافه کرد: با التماس و گریه از او خواستم که به من کمک کند. او پس از آنکه مرا شناخت، با چاقو، دوستانش را تهدید کرد و مرا سوار یک نیسان کرد و به خانه‌ای برد که دو زن در آنجا بودند و آنها به من لباس و غذا دادند و بعد از کمی استراحت، و به دلیل اوضاع جسمی بدی که داشتم به بیمارستان رفتم. مسئولان بیمارستان به دلیل وخیم بودن حال من، علت آن را پرسیدند که پس از صحبتهای من، آنها مسئولان نیروی انتظامی را در جریان قرار دادند و هم اکنون نیز پرونده در دادسرا در جریان است.

منبع: تابناک

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir






تاریخ : دوشنبه 90/3/30 | 10:28 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
ستاره می‌شوید؛ با 700هزار تا 4 میلیون تومان
برای این‌که صدای شما به شبکه‌های ماهواره‌ای راه پیدا کند، باید کلیپ بسازید که قیمت بسیار بالایی دارد و کف این هزینه 6میلیون تومان است!



شاید در آگهی‌ها و تبلیغ‌ها دیده باشید که برخی خدمات تهیه و تولید آلبوم موسیقی ارائه می‌کنند که پخش آن‌ها را از شبکه‌های ماهواره وعده می‌دهند و به خواننده‌های تازه سر بر آورده نوید ستاره شدن و ماندگاری می‌دهند.

در تماس ما با این مراکز در مورد شرایط و هزینه ساخت آهنگ مشخص شد بیشتر این مراکز و استودیوها با هر نوع شرایط و هزینه‌ای، آهنگی مورد علاقه فرد را می‌سازند. البته تعداد اندکی از این موسسسات به دلیل داشتن مجوز از وزارت ارشاد، فعالیت‌های قانونی انجام می‌دادند و برای مثال با خواننده‌های خانم کار نمی‌کردند.

یکی از این استودیوها، برای ساختن تک آهنگ، مبلغ 700 هزار تومان را اعلام می‌کند و همین استودیو، برای این‌که فرد را ستاره کند، کلیپ او را با مبلغی بالغ بر 4 میلیون تومان می‌سازد و تضمین می‌کند که آن را از شبکه‌هایی مثل PMC پخش کند.

مسوول استودیویی دیگر که باز هم با همان شرایط مورد ذکر شده بالا، کلیپ می‌سازد و آن را بین‌المللی می‌کند، برای هر تک آهنگ ( یک ترک یا قطعه)، مبلغ یک میلیون تومان دریافت می‌کند.

یکی از حرفه‌ای ترین تیم‌های موسیقی! که در ایران فعالیت می‌کنند، قیمت تک آهنگ‌هایشان را از 90 هزار تومان به بالا می‌دانند. مسوول این تیم درباره هزینه تولید و پخش آهنگ به خبرنگار ما می‌گوید: قیمت تمام شده یک آهنگ بستگی به این دارد که شما انتظار چه طور آهنگی را از ما دارید و در چه سبک و سیاقی باشد. البته شما باید نمونه کارهای ما را ببینید و اگر خواستید از بین آن‌ها، انتخاب کنید. با رضایت تمرین‌کننده‌ها، آثارشان را بعد از تولید برای فروش می‌گذاریم.

وی با تاکید بر این‌که صد درصد از ضبط کارهای خانم‌ها استقبال می‌کند، می‌گوید: اتفاقا چندین خواننده خانم در اینجا داریم که صدای خیلی خوبی دارند و کارهایشان را تولید کردیم. برای پخش صدای خانم‌ها خیلی تلاش می‌کنیم، به این معنی که این‌ها کارها را می‌خوانند تا دیده شوند و ما هم در وهله اول مبنا را بر فروش می‌گذاریم چون اگر کاری پخش مناسبی داشته باشد، افراد بیشتری هم آن را گوش می‌کنند و فرد مورد نظر شناخته شده‌تر می‌شود. برای مثال، بعد از آن که کار شما تولید و پخش شد، فرد دیگری از صدای شما خوشش می‌آید و تصمیم می‌گیرد با شما فیت دهد، بنابراین مبنای ما بر روی پخش کار است.

مسوول این تیم موسیقی درباره راه‌یابی به شبکه‌های بین‌المللی نیز بیان می‌کند: برای این‌که صدای شما به شبکه‌های ماهواره‌ای راه پیدا کند، باید کلیپ بسازید که قیمت بسیار بالایی دارد. با کسانی که من همکاری می‌کنم و دارای کد هستند، آقایان «س و ن» هستند، هزینه‌ای بالغ بر 6 میلیون خواهد داشت که با تضمین و شرط پخش از شبکه‌های ماهواره‌ای که عموما PMC است، این هزینه را تقبل می‌کنید.

تنظیم، تولید کلیپ‌ها و آهنگ‌های به قولی زیرزمینی که در بیشتر موارد از شبکه‌های ماهواره‌ای پخش می‌شوند، در حالی تولید و پخش می‌شود که هنوز قانون مشخصی برای این تولید این محصولات و تبلیغات آن تدوین نشده است.

منبع: خبرگزاری برنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir






تاریخ : دوشنبه 90/3/30 | 10:26 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
 


 

در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه show picture را بزنید
 

 

amazing screw art in 3D03 Amazing Screw Art In 3D

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون

amazing screw art in 3D05 Amazing Screw Art In 3D

amazing screw art in 3D06 Amazing Screw Art In 3D

amazing screw art in 3D07 Amazing Screw Art In 3D

amazing screw art in 3D08 Amazing Screw Art In 3D

amazing screw art in 3D09 Amazing Screw Art In 3D

amazing screw art in 3D10 Amazing Screw Art In 3D

amazing screw art in 3D11 Amazing Screw Art In 3D

amazing screw art in 3D12 Amazing Screw Art In 3D

amazing screw art in 3D13 Amazing Screw Art In 3D

amazing screw art in 3D14 Amazing Screw Art In 3D

 

 

 






تاریخ : دوشنبه 90/3/30 | 5:28 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

رهایی ازبیست رنج مشقت بار در زندگی

 

 

مطمئنا زندگی نباید با شما سازگار باشه بلکه این شما هستین که باید خودتون رو با زندگی وفق بدین؛ فقط به یک دلیل ساده، چون هر انتخاب تون در هر لحظه عامل تغییر و دگرگونی تون هست. اگر فکر می­کنید در حال دویدن در زندگیتون هستید، می تونه نشون دهنده این باشه که شانس با شماست و از چیزی که نیستید و عذاب می کشید، در حال فرارید. پس وقتش رسیده که زندگی تون رو اصلاح و بازسازی کنین.



 

 

بیست رنج مشقت بار در زندگی

از همین الان شروع کنید، عذاب کشیدن را بگذارید کنار:

 

1 . آنها که تحقیرتان می کنند

ارتباطات در زندگی راهیه برای کمک و همدردی نه این که باعث رنجش و آزردگی باشه. پس وقت تون رو با افراد باهوش و خوش فکر سپری کنین.

 

2 . محیط کاری یا شغلی که برای شما نفرت انگیز است

سر اولین یا دومین زمینه ی شغلی ثابت نشین. به جست و جو ادامه بدین حتما شغلی هست که ثانیه به ثانیه ش براتون لذت بخش باشه. اگه دیدین در کاری هر لحظه با عشق و علاقه سخت کار و کوشش می کنین، دیگه جای مکث نیست. اون وقته که در راه به دست آوردن گنج عظیمی هستین زیرا وقتی با لذت مشغول سعی و تلاش هستین سخت کار کردن دیگه مفهوم سختی نداره.

 

3 . منفی نگری درونی

در مورد گفت و گوهای درونی تون هوشیار باشین. همه ی ما با خودمون صحبت می کنیم اما از این حرف زدن ها و تاثیرش بر روی خودمون آگاه نیستیم. به حرف هایی که در سرتون می گین گوش کنین. وقتی امواج منفی فکری در جریان هستن، قطع شون کنین و امواج مثبت رو جایگزین شون کنین.

 

4 . بی منظور و بیخود حرف زدن

وقت حرف زدن همیشه منظورتون رو بیان کنین. اون وقت، هدف شما همونی هست که شما می گین. سوال بپرسین. مسائلی که براتون از نظر درک کردن دشوار هست با توضیح خواستن قابل درک می­شوند.

 

5 .ناهنجاری در فضای کار و زندگی

مواردی که باعث نابسمانی می شن رو از میان بردارین. اون دسته از لوازمی که احتیاجی بهشون ندارین، از تیر راس نگاه تون محو کنین. پیشنهاد می­کنم کتاب دیوید آلن را با عنوان “ هر چه را سر جای خود قرار دهید” که در مورد راهنمایی های عملی در محیط های سازمانی است، مطالعه کنید.

 

6 . عادت به تاخیر داشتن

همیشه 30 دقیقه زودتر بیدار شین چون دیگه نیازی نیست مثه دیوونه ها در انجام کاراتون عجله داشته باشین. همین 30 دقیقه باعث جریمه نشدن، تاخیر نداشتن و رفع خیلی دردسرهای غیر ضروری می شه.

 

7 . همرنگ جماعت شدن

اغلب اوقات دیگران فقط ازتون می خوان مثل اونها رفتار کنین و در نتیجه شما فکر میکنین، به محض این که مثل اونها بشین دیگه به دید نمی آین و محلی بهتون نمی ذارن. ولی مثه بقیه رفتار نکنین. همیشه خودتون باشین چون تنها کسی هستید که می تونین خودتون باشین. “همه نقش ها گرفته شدن، نقش خودتون رو بازی کنین”

 

8 . سالم بودن

زندگی یعنی سالم و تندرست بودن. همیشه حواستون به سلامتی تون باشه. از خوراکی های سالم استفاده کنین، ورزش کنین و هر سال یک معاینه کلی از بدن تون بگیرین. “بدن چهار ساعتی” کتابی است مملو از نکات پر محتوا و سرگرم کننده در این مورد که خوندنش خالی از لطف نیست.

 

9 . ترس از تغییر کردن

زندگی یعنی تغییر و تحول. هر روزی با شروع و پایان جدیدش با روزهای دیگه فرق داره. پس این تغییرات رو در آغوش بگیرین و از اونها بهترین ها رو بسازین.

 

10 . بدون تفریح و سرگرمی کار کردن

همیشه از خودتون لذت ببرین و زمان کوتاهی رو صرف تفریح و سرگرمی کنین. وقتی که لبخند می زنین درست زمانیه که کاری رو درست انجام می دین.

بیست رنج مشقت بار در زندگی

 

11 . شخصیت ها و زیبایی های تبلیغاتی که باعث احساس ناخوش بودن در شما می شود

زیبایی ظاهری چشم ها رو به خودش جذب می کنه. ولی اخلاق و شخصیت، قلب ها رو مجذوب خودش می کنه. از اینکه خودتون هستین احساس غرور کنین شما همین جوری خیلی زیباتر هستین.

 

12. کمبود خواب داشتن

یک ذهن خسته و فرسوده به ندرت قابل بازدهی هست.

 

13 . بارها کار خاصی را انجام دادن

شما حاصل تجارب تون در زندگی هستین. تجربه ی بیشتر مساوی ست با زندگی دلچسب تر داشتن.

 

14 . حرص و طمع داشتن

نزارین حرص و طمع راه بهتر شدن رو از شما دور کنه. حرص مثه یه شعله ست که وقتی شما در اوج خوش بختی باشین ممکنه همه چیز رو به آتش بکشه.

 

15 . قرض و بدهی داشتن

همیشه زیر خط رویاهاتون زندگی کنین. وسایلی که نیازی بهشون ندارین نخرین. همیشه به فکر سود بیشتر باشین. حساب و برنامه ای مدون برای ذخیره ی پول هاتون بسازین و به اون پایبند باشین. کتاب “به شما می آموزم که چگونه ثروتمند شوید”

 

16 . رک و رو راست نبودن.

با صداقت و راستی زندگی کردن باعث آرامش خاطر می شه و آرامش خاطر داشتن قابل قیمت گذاری نیست. همیشه رک و رو راست باشین و با کسی که صادق نیست، مدارا نکنین.

 

17 . بی قید و بند بودن.

ارتباط صمیمانه داشتن مثه عهدی نانوشته تو آسمون هاست?رابطه ای متقابل از اعتماد دو طرف. اگه دو طرف کاملا با هم احساس راحتی و خودمونی نداشته باشن اون وقت این دسته از ارتباط و وابستگی هیچ گونه ارزش جنگیدن و بقا نداره و نخواهد داشت.

 

18 . نا امنی در محیط خانه.

اگه تو خونه تون احساس امنیت نکنین هیچ جای دیگه ای این احساس به شما دست نمی ده. خونه تون رو جایی بسازین که وقتی اسم “خونه” رو میارین از این حرف خودتون احساس غرور و سربلندی کنین.

 

19 . آمادگی نداشتن.

زندگی رو نمی شه پیش بینی کرد. همیشه فاصله ی زیادی بین ترسیدن و آمادگی مقابله با ترس وجود داره. همیشه آماده باشین.

 

20 . تنبلی.

این شما هستین که دست به کار می شین و فرصت ها رو یکی یکی به دست می آرین یا اینکه یکی دیگه از راه می رسه و همه ی این فرصت ها رو جلو چشم خودتون از شما می گیره. شما نمی تونین هیچ تغییر یا پیشرفت خاصی رو به وجود بیارین تا زمانی که به صندلی راحتی تون تکیه دادین و فکر میکنین.

به یاد داشته باشین شما فقط یک بار فرصت زندگی دارین، اما اگه همین یک بار رو درست زندگی کنین براتون کافی هست. این زندگی شماست و تنها کسی که مسؤولش هست شما هستین.

 

 


 






تاریخ : دوشنبه 90/3/30 | 5:24 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">