سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

چند توصیه تغذیه‌ای برای زنان 20،30،40 ساله

زنان جوان باید مصرف قهوه و نوشابه را که حاوی کافئین است، کاهش دهند. آنها در دهه 20 سالگی نیاز بیشتری به کلسیم دارند تا استخوان‌های آنها به خوبی ساخته شود و بویژه در این سال‌ها باید فعالیت …

 

زنان جوان باید مصرف قهوه و نوشابه را که حاوی کافئین است، کاهش دهند. آنها در دهه 20 سالگی نیاز بیشتری به کلسیم دارند تا استخوان‌های آنها به خوبی ساخته شود و بویژه در این سال‌ها باید فعالیت فیزیکی مناسبی داشته باشند و ورزش را فراموش نکنند.

متخصصان تاکید دارند زنان در 30 سالگی باید مراقبت‌های بهداشتی خاص و صحیحی را برای حفظ سلامت عمومی خود در نظر بگیرند تا از این طریق به بهبود کیفیت زندگی خویش کمک کنند.

به گزارش ایسنا، دنبال کردن یک رژیم غذایی سالم و مناسب و همچنین ورزش کردن دو اقدام فوق‌العاده موثر برای رسیدن به این هدف و دستیابی به سلامت کلی است.

رعایت یک رژیم غذایی صحیح و کامل بویژه برای زنان حائز اهمیت است، چون آنها در هر مرحله از زندگی خود از دوران جوانی گرفته تا زمان بارداری و سپس در سال‌های یائسگی نیازهای تغذیه‌ای خاص دارند. زنان جوان در دهه 20 سالگی اغلب به کار سخت و طولانی مدت اشتغال دارند و به همین دلیل ممکن است تحت استرس زیاد باشند.

از سوی دیگر، عواملی چون مصرف تنقلات و فست‌فودها، پرخوری ، انتخاب مواد غذایی ناسالم و نداشتن تحرک بدنی، سلامت آنها را بیشتر به خطر می‌اندازد. از طرفی آماده شدن برای زندگی مشترک زناشویی و انتخاب همسر مناسب، استرس مضاعفی را به زنان شاغل تحمیل می‌کند. تمام این فاکتورها در کنار هم تاثیر بسزایی روی بهداشت جسمی و روانی زنان بر جای می‌گذارند و این در حالی است که نقش زنان در خانواده و جامعه بسیار حائز اهمیت است، چون اعضای خانواده و همکاران بی‌تردید در امور روزمره به آنها وابسته خواهند بود.

به توصیه کارشناسان تغذیه،

زنان جوان باید مصرف قهوه و نوشابه را که حاوی کافئین است، کاهش دهند. آنها در دهه 20 سالگی نیاز بیشتری به کلسیم دارند تا استخوان‌های آنها به خوبی ساخته شود و بویژه در این سال‌ها باید فعالیت فیزیکی مناسبی داشته باشند و ورزش را فراموش نکنند.

به گفته آنان، زنان باید سویا را به رژیم غذایی خود بیفزایند چون آنها را در برابر سرطان و بیماری قلبی محافظت می‌کند. بعلاوه از آنجا که در این گروه سنی ماهیچه‌ها و عضلات فعالتر هستند، نیاز بیشتری به مصرف کالری‌ها، پروتئین‌ و ویتامین‌ها وجود خواهد داشت. بعلاوه مصرف مایعات به اندازه متعادل ضروری است.کارشناسان تاکید دارند که زنان در این گروه سنی حتما باید انواع مختلفی از میوه‌ها و سبزیجات تازه را به مقدار زیاد مصرف کنند. همچنین بهتر است دفعات وعده‌های غذایی خود را ا فزایش داده اما از حجم غذا در هر وعده بکاهند. آنها نباید به صورت طولانی گرسنه بمانند همچنین باید در طول روز مقادیر زیادی آب بنوشند.

تغذیه مناسب همچنین می‌تواند زیبایی و سلامت موها را تضمین کند. کمبود ویتامین‌های A و B می‌تواند موجب سوء‌تغذیه در سلول‌های پیاز مو شود. ریبوفلاوین، نیاسین و اسید پانتوتنیک توصیه می‌شود. گوشت حاوی انواع ویتامین B است و مخمر هم برای این منظور یک مکمل مفید است. استفاده از این مکمل‌ها سلامت موها را از 20 تا 50 سالگی تضمین می‌کند.

همچنین ویتامین‌ها در حفظ سلامت پوست بسیار موثر هستند. کمبود ویتامین E می‌تواند منجر به بروز مشکلات و ناراحتی‌های قلبی شود، اما در عین حال برای حفظ سلامت عروق خونی نیز ضروری است. این ویتامین برای حفظ سلامت موها، پوست و عروق توصیه می‌شود و مصرف 50 تا 400 میلی‌گرم آن در روز برای جلوگیری از ریزش مو و فقر ویتامین E کافی است.

یکی دیگر از نکات بسیار مهم برای زنان استفاده از مکمل‌های مناسب برای جلوگیری از فقر آهن است. کم‌خونی یکی از مشکلات شایع بین زنان جوان است و مصرف مکمل‌های حاوی این عنصر مهم با تجویز پزشک متخصص برای پیشگیری از کم‌خونی و پیامدهای آن ضروری است.

 

 

منبع : سیمرغ






تاریخ : شنبه 90/3/28 | 8:32 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

نمایشگاه بدن انسان در مانیل پایتخت فیلیپین






تاریخ : شنبه 90/3/28 | 8:29 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

خال ها چه زمانی مشکل ساز می شوند؟

یک متخصص پوست و مو با بیان اینکه« خال های صورت و بدن تا زمانی که حالت قرینه دارند و رنگ داشته باشند مشکلی ندارند» گفت:«اگر دو دسته علامت در یک خال بوجود آید باید به آن توجه کرد »دک …

 

یک متخصص پوست و مو با بیان اینکه« خال های صورت و بدن تا زمانی که حالت قرینه دارند و رنگ داشته باشند مشکلی ندارند» گفت:«اگر دو دسته علامت در یک خال بوجود آید باید به آن توجه کرد »

دکتر محمد رضوانی  گفت:«انسان به طور معمول خال هایی بر روی صورت یا بدن خود دارد که تعداد متوسط خال ها بر حسب جمعیت 7 عدد است اما برخی از افراد از 1 تا 100 خال را می توانند بر روی صورت خود داشته باشند و این خال ها تا زمانی که حالت قرینه دارند و رنگ داشته باشند مشکلی ندارند اما زمانی که حالت قرینگی خود را از دست دادند باید به این خال ها توجه شود.»

وی در ادامه اظهار داشت:«اگر دو دسته علامت در یک خال بوجود آید باید به آن توجه کرد و علامت های اصلی که باید به آن توجه کرد تغییر سایز و شکل و رنگ خال است به عنوان مثال اگر سایز خال فردی حدود 3 میلیمتر باشد و بعد از مدتی به 1 سانتیمتر برسد این علامت قابل توجه است و در مورد شکل خال هم باید گفت که اگر خال شکل کروی یا بیضوی داشته باشد و سپس شکل نامنظم پیدا کند به این علامت هم باید توجه کرد و یا در مورد رنگ خال، اگر خال رنگ منظم و یکدستی داشته باشد و سپس رنگ های نامنظمی به خود بگیرد این علامت هم از دسته علامات اصلی است که باید به آن توجه کرد و به پزشک متخصص مراجعه کرد.»

این متخصص پوست و مو گفت:«دسته دوم از علامت هایی که در مورد یک خال باید به آن توجه شود علامت های فرعی یک خال است بدین صورت که اگر خال دچار التهاب، خونریزی و یا سفتی شد باید به آن توجه کرد و به پزشک مراجعه کرد که پزشک اقدام به نمونه برداری می کند و پاتولوژی به ما می گوید که چه درمانی را باید در نظر بگیریم.»

وی خاطرنشان کرد:«یکسری از خال ها مادرزادی بوده و در بدو تولد نوزاد مشاهده می شود و به شدت تیره رنگ بوده و اکثرا پرمو هستند که این خال ها باید برداشته شوند. این دسته از خال ها اگر کوچک تر از 2 سانتیمتر باشند جزء خال های کوچک محسوب می شوند و اگر بین 2 تا 20 سانتیمتر باشند خال متوسط و در صورتی که سایز این خال ها بالاتر از 20 سانتیمتر باشد خال بزرگ بوده و باید گفت که خال های بزرگ نوزاد را در همان اتاق زایمان جراحی می کنند اما اگر خال کوچک یا متوسط باشد با بزرگتر شدن نوزاد و آمادگی وی برای جراحی می توان اقدام به برداشتن این خال ها کرد.» دکتر محمد رضوانی در ادامه یادآور شد:«خال هایی که کمی نامنظم است و فرد سابقه خانوادگی دارد بایستی تحت نظر گرفته شود و نیازمند عکس برداری و چک کردن است و در صورت عدم تغییر این خال ها را هم می توان جراحی کرد.»

دکتر رضوانی گفت:«در نواحی تحت تابش مثل صورت امکان بروز خال ها بیشتر است و استفاده از ضد آفتاب ها توصیه می شود.»






تاریخ : شنبه 90/3/28 | 8:23 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

به خاطر پوست‌تان طاقباز بخوابید

بسیاری از مردم خصوصا خانم‌ها عادت دارند قبل از خواب صورت‌شان را با محلول‌های پاک‌کننده تمیز کنند و بعد از پوشاندن پوست‌شان با لایه‌ای از مرطوب‌کننده به خواب ش …

بسیاری از مردم خصوصا خانم‌ها عادت دارند قبل از خواب صورت‌شان را با محلول‌های پاک‌کننده تمیز کنند و بعد از پوشاندن پوست‌شان با لایه‌ای از مرطوب‌کننده به خواب شیرین سلام دهند.‌..

متخصصان پوست و داروسازان برای مراقبت‌ از پوست در طول شب توصیه‌ها و محصولات ویژه‌ای دارند که در صفحه پوست‌ و ‌مو این هفته این موارد را از دیدگاه دکتر امیرهوشنگ احسانی، متخصص پوست و مو بررسی می‌کنیم.

در طول شب برای ما، چه اتفاقی می‌افتد؟

شب بهترین زمان برای نشاط بخشیدن به جسم و روح است.‌ در این مدت انواع بافت‌ها ترمیم می‌شوند و عضلات استراحت می‌کنند و به همین دلیل بعد از بیدارشدن فرد احساس بهتری دارد. مطالعات علمی نشان می‌دهند که سرعت و شدت سنتز بافت‌ها در طول خواب عمیق افزایش می‌یابد.

از ساعت 12 نصفه شب تا 4 بامداد مغز در فاز عمیق خواب می‌رود و همین موقع است که ترمیم بافتی به حداکثر میزان خود می‌رسد. این در حالی است که اگر به هر دلیلی بین ساعات 00:00 تا 4:00 بیدار بمانید این روند مختل خواهد شد. بنا به این یافته‌ها می‌توان دریافت که خواب راحت چقدر بر سلامت بافت‌های مختلف بدن تاثیر‌‌گذار است بنابراین هر عاملی که به خواب بهتر شما کمک کند به سلامت پوست و زیبایی‌تان هم کمک خواهد کرد.

پوست هرگز نمی‌خوابد؟

اینکه در طول شب شما می‌خوابید دلیل بر خوابیدن پوست شما نیست. درست است که پوست در زیبایی فرد نقش بسیار مهمی دارد اما وظیفه اصلی آن محافظت از بدن است. اصلا پوست حکم جلد بدن را دارد و از بدن در برابر گرما، سرما، نور خورشید، میکروب‌ها و مواد شیمیایی حفاظت می‌کند. برای اینکه پوست‌تان بتواند وظیفه‌اش را به نحو بهتری انجام دهد توصیه می‌کنیم که با مواد پاک‌کننده تمامی سلول‌های مرده و آلودگی‌هایی که در طول روز بر پوست‌تان انباشته شده‌اند را بزدایید. برای این منظور به کمک یک متخصص پوست نوع پوست‌تان را بشناسید و با محصولات مناسب نوع پوست‌تان در طول شب از آن مراقبت کنید. این محصولات حالت‌های فیزیکی مختلفی دارند از جمله: ژل، موس، لوسیون، پماد و کرم.

درمان شبانه پوست بیشتر موثر است؟

یک باور عمومی و کلی وجود دارد که می‌گوید داروهای موضعی در طول شب بهتر اثر می‌گذارند زیرا در این مدت، پوست آمادگی بیشتری برای درمان دارد اما نمی‌توان این اعتقاد را چندان صحیح دانست. متخصصان، مصرف بعضی محصولات را در شب توصیه می‌کنند زیرا موقعیت بدن در این مدت بهتر است.‌ به عنوان نمونه برخی محصولات خیلی چرب‌اند و به همین دلیل ظاهر جالبی به پوست نمی‌دهند. به همین دلیل پزشک متخصص در دستور مصرف دارو قید می‌کند که دارو شب‌ها استعمال شود. برخی لایه‌بردار‌ها هم سبب التهاب پوست می‌شوند که شب‌ها زمان مناسبی‌ است که بیشترین تماس را با پوست داشته باشند. ماسک‌ها، بی‌رنگ‌‌کننده‌ها، اسکراب‌ها و کرم‌های رتینول هم برای تماس بیشتر و موثرتر شب‌ها مصرف می‌شوند. بی‌رنگ‌کننده‌ها محصولاتی‌اند که برای از بین بردن لک‌های تیره روی پوست کاربرد دارند.

برخی داروهای موضعی هم به این دلیل شب‌ها استفاده می‌شوند که به نورخورشید حساس‌اند. محصولات دارای رتینول گروهی دارویی هستند که در ساخت پوست جدید نقش بسزایی دارند و برای از بین بردن چروک‌ها و عوارض پوستی ناشی از افزایش سن کاربرد دارند.

یک دسته دارویی هم که متخصصان بیشتر مصرفشان را شب‌ها توصیه می‌کنند داروهای ضدآکنه هستند. نمونه بارزشان هم لایه‌بردارها هستند که سبب پوسته پوسته شدن پوست بدن می‌شوند و این حالت در طول روز که فرد مرتب در حال ارتباط با افراد مختلف اجتماع است چندان خوشایند نیست. در مورد ماسک‌ها و اسکراب‌ها هم باید بگوییم که فرد در طول شب بهتر می‌تواند آنها را روی پوستش پوشش دهد و سر جای خود نگاه دارد.

درمان آکنه در شب چگونه است؟

قبل از اینکه استراحت شبانه خود را شروع کنید پوست‌تان را با محلول‌های آنتی‌باکتریال تمیز کنید. یادتان باشد که یکی از اصلی‌‌ترین دلایل ایجاد آکنه باکتری‌های سطح پوست هستند که می‌توانید با محلول‌های پاک‌کننده آنتی‌باکتریال آنها را از سطح پوست‌تان بزدایید.

مراقبت از صورت چطور؟

اگر از محصولات ویتامین A استفاده نمی‌کنید، می‌توانید قبل از خواب محصولات حاوی آنتی‌اکسیدان را برای پیشگیری از اثر رادیکال‌های آزاد به پوست‌تان بزنید. رادیکال‌های آزاد در طول روز به احتمال زیادی با پوست در تماس خواهند بود. به همین دلیل بهترین موقع برای از بین بردن آثار سوءشان شب هنگام است.

کاهش چروک‌ها چطور؟

استفاده از کرم یا سرمی که حاوی ویتامین A یا رتینول باشد به کاهش چین و چروک‌های پوست کمک می‌کند.

شادابی پوست چطور؟

با استفاده از محصولات حاوی گلیکولیک اسید سلول‌های مرده از سطح پوست زدوده می‌‌شود و سطح رطوبت پوست افزایش می‌یابد.

خواب خوب هم از پف‌کردن صورت پیشگیری می‌کند؟

اگر می‌خواهید صبح‌ها که بیدار می‌شوید صورت‌تان پف‌کرده و زشت نشود حتما عادت کنید که به پشت بخوابید. بالشی راحت را انتخاب کنید و زیر سرتان بگذارید تا سیال‌های بدن در پلک‌ها و صورت تجمع نیابند و سبب تورم نشود.

نرم‌کردن کف پا چطور؟

برای اینکه کف پایتان زبر نشود شب‌ها با محصولات لایه‌بردار قوی که متخصص پوست تجویز کرده باشد یا روغن زیتون از پوست کف پایتان هم مراقبت کنید.






تاریخ : شنبه 90/3/28 | 8:20 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
اس ام اس های خنده دار جدید خرداد ماه

آب حیاتی پدر سوخته
حب نباتی پدر سوخته
وه که چه خوشمزه و شیرین لبی
چون شکلاتی پدر سوخته

پدر سوخته… پدر پدر پدر سوختتو در میارم

≤? ? — – ?-«(jazin.parsiblog.com)»- ? – — ? ?≥

از مهمترین مزیتهای زندگی در کانون گرم خانواده نسبت به زندگی مجردی، تقسیم پشه ها بین اعضای خانوادست..

≤? ? — – ?-«(jazin.parsiblog.com)»- ? – — ? ?≥

به خدا سوگند اگر ماه را در دست راستم و خورشید را دست چپم قرار دهید .

.

 

.

.

.

حس درس نیستتتتت!

 

 

یارو میره یخ بخره پول کم میاره به یخ دست میزنه میگه از این سردتر نداری؟

فصل عینک دودی بر همه ی هیزان عزیز مبارک. با آسودگی همه جای طرف را دید بزنید در حالیکه سرتان در آن راستا نیست

انجمن هیزان مجرب و مجرد

  

تابلو هلال احمر رو به غضنفر نشون میدن میگن معنی این تو جاده چیه؟ میگه به ماه مبارک رمضان نزدیک میشوی

 

≤? ? — – ?-«(jazin.parsiblog.com)»- ? – — ? ?≥

غضنفر میخواست بره مکه تو خونه قرآن نداشتن از زیر کتاب علوم ردش کردن

 

غضنفر پسرش کور به دنیا میاد… اسمشو میزاره حیدر مریمزاده

 

خدا کیفیت رو فدای کمیت نکن. کمتر خلق کن ولی آدم خلق کن

  

ضنفر تور انداخته بود رو آسفالت ماهی بگیره بهش گفتن: چقدر خری، اینجا ماهی نیست!!!! غضنفر میگه: من خر،!!این حیف نونو چی میگی، یک ساعته وایستاده ازم ماهی بخره !!!

 

غضنفر زنگ میزنه مطلب میگه متخصص پوست؟ منشی میگه بله عضنفر میگه پوست بز چند میخرین؟

  

آب

برق

 

تلفن

گاز

همه هدفمند شده اند

خاک تو سرت که هنوز بی هدفی !

 

هر وقت یه موقعیت خوب گیرم اومد

رو به خدا کردم ؛ پرچمش بالا بود..!.آفساید !

 

سلامتی اون بابایی که چند نخ سیگارش و پس داد چون بچش بستنی می خواست

   

≤? ? — – ?-«(jazin.parsiblog.com)»- ? – — ? ?≥

هشت بار بگو ساندویچ و برای هشت نفر بفرست

شب خواب پیتزا میبینی؛ نخند یک نفر

 

کوتاهی کرد شب خواب ماست و خیار دید !

 

غضنفر از دوستش میپرسه : توک چشم کجاست؟ دوستش میگه چشم که توک نداره
میگه:پس چرا خواننده میگه توکه چشمات خیلی قشنگه؟؟؟

 

ادبیات آقایون هنگام زمین خوردن خانم ها:
دوران نامزدی: الهی بمیرم چیزیت که نشد؟
?سال بعد ازدواج: عزیزم،بیشتر مواظب باش!
?سال بعد: مگه کوری؟جلو پاتو نگاه کن!
?سال بعد: آخیش،دلم خنک شد

 

سه تا بهترین خوابیدن های دنیا:

?? خوابیدن رو پای مامان وقتی کلی خسته ای

 

?? خوابیدن رو شونه ی عشقت وقتی کلی تنهایی

?? خوابیدن با چشمای باز وقتی استاد داره درس میده

آیا میدانید “شب بخیر” در آخر بعضی اس ام اس ها

مساوی با “خفه شو دیگه ” است!؟

 

غضنفر صبح از خواب بیدار می شه میره نون سنگک بگیره می بینه شده دانه ای ??? تومن. میگه:‌ اوه اوه از اصحاب کهفم بیشتر خوابیدم

 

 

اگر دین ندارید….

نه،نه
این تکراری شده اینو ولش کن

 

…چرا منو تو این موقعیت قرار می دین
چی میگفتم؟
آهان
اگر سیبیل نمی‌گذارید
حداقل ابرو بر ندارید!

غضنفر میره کربلا بهش میگن سر قبر مختار هم رفتی ؟ کجا بود ؟!

میگه آره … قطعه هنرمندا !!

 

از دفتر خاطرات یک دختر ترشیده: کــارهایی راحت تــر از پیــدا کردن یــه ” مــرد خوب ” هم هست ؛

مثل پریــدن از بالای بــرج میلاد!

 

عاشقانه ترین حرف دوران نامزدی
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اول تو قطع کن

 

به دلیل افزایش قیمت نان به زودی:.. ربع نون – نیم نون – تمام نون (طرح قدیم برشته) – تمام نون (طرح جدید دورخمیری)

به اندازه قشنگی چشمای ستایش

مردونگی طاهر

 

گیجی صابر!

تحمل آتی !

حسادت انیس

و پول فردوس میخوامت !

افتاد !؟

بابا تورو خدا این ناف یه جور قیچی کنید که بعدش گود نشه همش آشغال بره توش.

با تشکر از جراحان محترم

 

سلام خوبی؟ شمارتو دادم به همون پسره میخواد زنگ بزنه بهت باهاش حرف بزن.ازت حسابی تعریف کردم

(ستاد ایجاد استرس در دختران منتظر)

 

یک دستگاه الاغ مدل بالا

تیپ قاطر

 

سم اسپرت

ارتفاع تا زانو

دارای کارت یونجه

مصرف صدی یه مشت علف !

گردن هیدرولیک

دزدگیر مجیک جفتک

پالان چرمی

بوق عرعر بلبلی

طوسی متالیک

فروشی محصول ???? شرکت غضنفر !

این خرٍ درونمه که دوست داره !

وگرنه میدونی که خودم ازت متنفرم !

 

 

اگر داری زنی زشت و دغل باز

تو نیکی میکن و در دجله انداز

 

بکن خود را خلاص از دست آن زن

که ایزد در خیابانت دهد باز !

خدایا به خوبان عزت داده ای به بدان ثروت

نکند ما به تماشای جهان آمده ایم!!؟

 

اگه طرف مقابلت یه وسیله توی کمدت باشه دوست داری کدامیک از وسیله هات باشه
?-کتاب؟

?-لباس؟

 

?-وسایل شخصی؟

?-عطر؟

?-مداد؟

?-کفش؟

جواب:?- فقط بهش احترام میذاری

?-فقط بهش نیاز داری

?-میخوای همیشه کنارت باشه

?-عاشقشی

?- به فکرشی

?- ازش بیزاری






تاریخ : شنبه 90/3/28 | 8:10 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

ازمه ی استفاده از این 20 قانون این است که آمادگی داشته باشید تا هر تغییر لازم را بپذیرید. آمادگی انجام اشتباهات زیاد را داشته باشید و از آنها درس بگیرید و پیش بروید.

1) قانون ارزش ها
نحوه عملکرد شما همیشه با زیربنایی ترین ارزش ها و اعتقادات شما هماهنگ است.
آنچه به راستی ارزش هایی را که واقعاً به آن اعتقاد دارید بیان می کند، ادعاهای شما نیست بلکه گفته ها، اعمال و  انتخاب های شما به ویژه در هنگام ناراحتی و عصبانیت است.
 

2) قانون عادت
حداقل 95 درصد از کارهایی که انجام می دهید از روی عادت است، خواه عادت های مفید و خواه عادت های مضر. شما می توانید عادت هایی که موفقیت تان را تضمین می کنند در خود پرورش دهید. یعنی تا هنگامی که رفتار مورد نظر به صورت اتوماتیک و غیرارادی انجام نشود، تمرین و تکرار آگاهانه و مدام را ادامه دهید.
 

3) قانون انتخاب
زندگی شما نتیجه انتخاب های شما تا این لحظه است. هر جا که هستید و هر کسی که هستید به دلیل انتخاب ها و تصمیم هایی است که تا این لحظه گرفته اید. هر کاری که انجام می دهید براساس ارزش های غالب در آن لحظه است. حتی هیچ کاری نکردن هم نوعی انتخاب است.
چون همیشه در انتخاب افکار خود آزاد هستید، کنترل کامل زندگیتان و تمامی آنچه برایتان اتفاق می افتد در دست شماست.
 

4) قانون تغییر
تغییر غیرقابل اجتناب است و چون با دانش روزافزون و تکنولوژی رو به پیشرفت هدایت می شود با سرعتی غیرقابل قیاس با گذشته در حال حرکت است. کار شما این است که استاد تغییر باشید نه قربانی آن.
 

5) قانون مسئولیت
هر جا که هستید و هر چه که هستید به خاطر آن است که خودتان این طور خواسته اید.
مسئولیت کامل آنچه که هستید، آنچه که به دست آورده اید و آنچه که خواهید داشت برعهده خود شماست.
 

6) قانون پاداش
عالم در نظم و تعادل کامل به سر می برد. شما همیشه پاداش کامل اعمالتان را می گیرید. همیشه از همان دست که می دهید از همان دست می گیرید. اگر از عالم بیشتر دریافت می کنید به این دلیل است که بیشتر می بخشید.
 

7) قانون آمادگی
شانس در واقع به هم پیوستن موقعیت و آمادگی است. عملکرد خوب نتیجه آمادگی کامل است که مراحل کسب آن اغلب از هفته ها، ماه ها و سال ها قبل آغاز می شود. در هر حوزه ای موفق ترین افراد آنهایی هستند که همواره در مقایسه با افراد ناموفق وقت بیشتری را صرف کسب آمادگی برای انجام کار می کنند.
 


8) قانون حد توانایی
هیچ وقت برای انجام همه کارها وقت کافی وجود ندارد، ولی همیشه برای انجام مهم ترین کارها وقت کافی هست. هر چه بیشتر کار کنید کارایی بیشتری پیدا می کنید. اما اگر بخواهید بیش از حد توانتان انجام امور مختلف را به عهده بگیرید نتیجه ای جز این نخواهد داشت که بفهمید توانایی شما برای انجام کارها حدی دارد.


9) قانون انعطاف پذیری
در تعیین اهداف خود قاطعیت داشته باشید، اما در مورد روش دستیابی به آنها انعطاف پذیر باشید. در عصر تحولات سریع، رقابت شدید و کهنه شدن مدام همه چیز، انعطاف پذیری و سازگاری از شرایط اساسی موفقیت است.


10) قانون صداقت
خوشبختی و داشتن عملکرد عالی هنگامی به سراغ شما می آید که تصمیم بگیرید هماهنگ با والاترین ارزش ها و عمیق ترین اعتقادات خود زندگی کنید. همیشه با آن بهترین بهترین ها که در درون شماست، صادق باشید.
 

11) قانون احساس
شما هنگام فکر کردن، درک کردن و تصمیم گرفتن صددرصد احساسی عمل می کنید. با احساستان تصمیم می گیرید و با عقلتان توجیه می کنید. از آنجایی که کنترل افکارتان در دست خودتان است، خوشبختی شما نیز بستگی به  میزان اراده شما در کنترل افکارتان دارد.
 

12) قانون جایگزینی
ذهن خودآگاه شما در آن واحد فقط می تواند یک فکر را در خود جای دهد، یا مثبت یا منفی. شما می توانید با جایگزین کردن افکار مثبت به جای افکار منفی به خوشبختی دست یابید. ذهن مانند باغی است که در آن یا گل می روید یا علف هرز.
 

13) قانون تکرار
تمرین و تکرار بهای به دست آوردن مهارت است. چیزی را که مدام و مرتب تکرار می کنید به صورت یک عادت جدید ذهنی و عملی درمی آید. رشد فکری و احساس رضایت و خشنودی نتیجه کنار گذاشتن عادت های گذشته و جایگزین کردن تمرین ها و عادت های جدید است. شما می توانید رویکردها، توانایی ها و کیفیات خوشبختی و موفقیت را در خود بپرورانید، به این صورت که قوانین موفقیت را آن قدر برای خود تکرار کنید تا جزئی از شخصیت تان شوند.
 


14) قانون تلاش غیرمستقیم
در روابط با دیگران غیرمستقیم عمل کردن بیشتر باعث موفقیت می شود. برای اینکه یک دوست خوب داشته باشید باید یک دوست خوب باشید. اگر می خواهید روی دیگران تأثیر بگذارید باید شما هم از دیگران تأثیر بگیرید. برای ایجاد و حفظ روابط دوستانه باید اول خودتان یک فرد دوست داشتنی باشید.
 

15) قانون تلاش معکوس
هر چه بیشتر بکوشید تا به زور رابطه خوبی با دیگران ایجاد کنید کمتر موفق خواهید شد. برای ایجاد یک رابطه خوب کافی است فقط راحت باشید، خوتان باشید و از لحظاتی که با دیگران هستید لذت ببرید.
 

16) قانون بخشش
سلامت روانی شما دقیقاً بستگی دارد به اینکه تا چه حد می توانید کسانی را که با اعمالشان به نحوی به شما آسیب رسانده اند به راحتی ببخشید. بسیاری از ناراحتی ها و بدبختی ها ناشی از ناتوانی در بخشیدن دیگران است. این عدم توانایی منجر به مقصر شمردن دیگران و احساس کینه و نفرت نسبت به آنها می شود.


17) قانون پذیرش واقعیت
مردم تغییر نمی کنند. آنها را همان طور که هستند بپذیرید. سعی نکنید دیگران را عوض کنید یا انتظار داشته باشید تغییر کنند. شما نتیجه نگرش خودتان را می بینید. کلید داشتن روابط خوب با دیگران، پذیرش آنها به همان صورتی است که هستند.

18) قانون حداکثر
بشر همیشه سعی می کند در قبال صرف وقت، پول، تلاش یا احساس خود بیشترین نتیجه را حاصل کند. در انتخاب بین کمتر یا بیشتر، ما همیشه بیشتر را انتخاب می کنیم. بنابراین، ما مردم اصولاً در انجام هر کاری حریص هستیم. این ویژگی نه خوب است و نه بد، این فقط یک واقعیت است.
 

19) قانون خوش بینی نابجا
خوش بینی مانند چاقوی دو لبه است که می تواند هم به شکست و هم به موفقیت منجر شود. در تجارت، هر کاری دو برابر آنچه فکر می کنید هزینه دارد و سه برابر مدت زمانی که پیش بینی می کنید به طول می انجامد.

20) قانون رضایت مشتری
در تجارت هر کسی مشغول حفظ رضایت مشتری است و همیشه حق با مشتری است. مشغولیت ذهنی تاجران موفق ارایه خدمات بهتر به مشتری است.






تاریخ : شنبه 90/3/28 | 7:38 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

نظر شما راجع به خودتان چیست؟ آیا انسان شادی هستید یا اینکه فکر می کنید شادی به اندازه کافی در زندگی تان وجود ندارد؟ مطالعه ها نشان می دهند که شاد بودن آدم ها ارثی نیست و این محیط زندگی و شرایط آنهاست که می تواند در روحیه شان تاثیرگذار باشد... 

از طرفی، گاهی شادی و خوشی به اندازه کافی در زندگی مان وجود دارد و ما نمی توانیم یا نمی خواهیم آنها را ببینیم. یک ضرب المثل اسپانیولی می گوید که خوشی پنهان، شمع خاموش شده است. یعنی به محض اینکه خود فرد اراده کند، می تواند از گرمای آن بهره ببرد به شرط آنکه بخواهد! ما در اینجا ? علامت را که نشان دهنده وجود شادی در زندگی افراد است به شما معرفی می کنیم و اگر این نشانه ها در زندگی شما وجود داشته باشند یعنی اینکه زندگی خوب و شادی دارید و بیخود دارید به عالم و آدم غر می زنید.

1) اگر دانش آموز خندانی بوده اید...

همین الان بلند شوید و به سراغ آلبوم هایتان بروید و یکی دو تا از عکس های دوران دبیرستان را پیدا کنید. حالت چهره تان چگونه است؟ خوشحال و خندان یا بداخلاق و اخمو؟! تحقیق ها ثابت کرده اند که افرادی که در عکس های دوران دبیرستان یا حتی دانشجویی شان، لبخند به لب دارند، ? برابر کمتر از همکلاسی های اخمو یا بی تفاوت شان طلاق می گیرند و زندگی شادتر و پایدارتری نسبت به آنها دارند. ضمن اینکه افراد خنده رو، بیشتر مورد توجه سایرین هستند و انرژی مثبت آنها باعث می شود که همسرانی خوش خنده و مهربان داشته باشند.

 2) اگر خواهر دارید...

افرادی که حداقل یک خواهر دارند، اجتماعی تر هستند، خوش بین اند و از توانایی هایشان آگاه ترند و بیشتر از آنها استفاده می کنند. این یک نظر فمینیستی نیست، بلکه نتایج سال ها تحقیق محققان انگلیسی است که به تازگی منتشر شده است. اصلا اگر خودتان هم دقت کنید به این نتیجه می رسید که وجود دختر در خانواده، باعث تلطیف محیط زندگی می شود و خانواده هایی که چند پسر دارند، معمولا روابط خشک و سردی بینشان حاکم است و شاید این موضوع به خاطر طبع خشن تر پسرها نسبت به دخترها باشد.

3) اگر به تلویزیون نمی چسبید...

محققان دانشگاه مریلند، ?? هزار آمریکایی را طی ?? سال مورد بررسی قرار دادند و به این نتیجه رسیدند که افراد شاد، کمتر از ?? درصد از وقتشان را در روز به تماشای تلویزیون اختصاص می دهند، آنها می گویند که شادترها، بیشتر ورزش می کنند، وقت شان را با خانواده شان می گذرانند، مطالعه می کنند و به فکر سلامت خود هستند و همه این کارها باعث می شود که آنها کمتر تلویزیون تماشا کنند.

 

4) اگر سوغاتی هایتان را جلوی چشم می گذارید...

دکتر سوبخالیو بومیرسکی، استاد روان شناسی دانشگاه کالیفرنیا می گوید: «افراد شاد، سوغاتی ها و عکس های یادگاریشان را بیشتر در معرض دید قرار می دهند تا خاطره روزهای خوش، هر روز برایشان تکرار شود و بتوانند در اولین فرصت، دوباره آن روزهای خوش را با کسانی که دوستشان دارند، تکرار کنند.»

5) اگر ورزش می کنید...

محققان دانمارکی می گویند که کسانی که زیاد ورزش می کنند، کمتر دچار استرس می شوند و بیشتر از زندگیشان لذت می برند. در عوض، افراد بی حال و حوصله و آنهایی که اهل ورزش کردن نیستند، ?? درصد بیشتر از سایرین استرس می گیرند و از زندگی خودشان هم راضی نیستند. برای اضافه کردن مقدار بیشتری شادی به زندگی تان، کافی است که روزانه ?? تا ?? دقیقه ورزش کنید.

6) اگر عاشق هستید...

پژوهشگران انگلیسی معتقدند که اسیر بودن در دام عشق می تواند شادی بیشتری را نصیب افراد کند. آنها می گویند که یک زوج عاشق، ?? درصد شادتر از سایر افراد جامعه هستند و این امر تنها به دلیل این است که آنها هر کاری را برای جلب رضایت و به دست آوردن آرامش طرف مقابل شان انجام می دهند.

7) اگر وقت تان را با آدم های شاد می گذرانید...

برقرار کردن یک رابطه با همسایه ای خوش بین، دوستی امیدوار یا همکاری خنده رو می تواند تاثیر بسیار مثبتی روی روحیه شما داشته باشد. حالا هر چقدر صمیمیت و رفت و آمد شما با این گونه افراد بیشتر باشد، اوقات شادتری را هم در زندگی سپری خواهید کرد. مثلا اگر نصف روزتان را با افراد شاد بگذرانید، ?? درصد و اگر یک سوم از وقت تان را با آنها باشید، ?? درصد شادتر از روزهای قبل خواهید بود.

8) اگر اهل قهوه یا چای گرمید...

محققان آمریکایی می گویند که آرامش روانی، شادی فیزیکی را به دنبال دارد. آنها رفع خستگی با نوشیدن یک لیوان شکلات، قهوه یا چای گرم را راهی برای رسیدن به آرامش و شادی پس از یک روز کاری سخت می دانند.

9) اگر ? دوست صمیمی دارید...

کسانی که حداقل ? دوست صمیمی دارند، بسیار شادتر از سایر افراد هستند و زندگی زناشویی موفق تری را هم تجربه می کنند. دلیل این ادعا هم نتایج تحقیق هایی است که انگلیسی ها روی بیش از ??? زوج انجام داده اند و طی این تحقیق ها به این نتیجه رسیدند که درددل و مشورت کردن با دوستان صمیمی باعث آرامش روانی افراد می شود و به آنها در تصمیم گیری درست کمک می کند. شاید به همین خاطر باشد که چینی ها می گویند: «دوستان مهربان از برادران نامهربان بهترند!»






تاریخ : جمعه 90/3/27 | 6:26 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

زن خودش را خوشگل میکند چون خوب فهمیده که چشم مرد تکامل یافته تر از عقل اوست. دوریس ری


هر زنی از سر هر مردی زیاد است. ژان پل سارتر 


مردها جنگ را دوست دارند چون بخاطر جنگ ظاهری جدی پیدا میکنند و این تنها چیزیست که نمیگذارد زنها بهشان بخندند. جان رابرت فاولز

 

خداوند مردان را نیرومندتر آفریده است"اما نه لزوما باهوشتر.او به زنان فراست و زنانگی داده است و اگر این دو با هم خوب بکار روند میتواند مغز هر مردی را که تا بحال دیده ام مختل کند. فرا فاوست

زنان از مردان عاقلترند.چون که کمتر میدانند و بیشتر میفهمند. جیمز تربر

مردها همه مانند هم هستند فقط چهره هایشان با هم فرق دارد تا بتوان آنها را از هم تشخیص داد 

یک مرد عبارت است از کلیه ادا و اطوارهای گذشته و امروزش. الکسی کارلایل



هیچ فکر کردی چرا خدا مرد را قبل از زن خلق کرد ؟ خب معلومه  قبل از خلق هر شاهکاری یک چرکنویس هم لازمه 

اگر زنان در مورد شخصیت مردان کمی نکته سنج باشند"هیچگاه تن به ازدواج نخواهند داد
. جورج برنارد شاو 

بنی اسراییل 40 سال در بیابان سرگردان بودند.مردها حتی در آن زمان هم مسیر را نمی پرسیدند.ناشناس 


عوض کردن شوهر فقط عوض کردن مشکل است. کاتلین نوریس

مرد نثر آفرینش است و زن شعر آن. ناپلئون

بسیاری از مردان باهوش زن کودنی دارند"اما به ندرت زن باهوشی پیدا میشود که شوهر کودنی داشته باشد.اریکا یونگ 


هر زنی برای شناخت مردان کافیست یکی از آنها را خوب بشناسد.ولی یک مرد حتی اگر با تمام زنها آشنا باشد یکی از آنها را هم خوب نمی شناسد. هلن رولند 


همه ی مردها بد نیستند.بدتر و بدترین هم دارند. ناشناس 


خدا مرد را آفرید ولی اگر من بودم بهترش را می آفریدم. ارنا بمبک 


در طول تاریخ نمی توانید مردی را بیابید که اسیر زن نشده باشد.
 ضرب المثل هندی 


مامانم به من گفت:تنها دلیل وجود مردها برای چمن زنی و پنچر گیری اتومبیل است. تیم آلن 


افکار مردان اوج میگیرد و بالا میرود"همسطح زنانی که با آنها معاشرت میکنند.الکساندر دوما 


بهترین مردان بزرگ همواره بدترین شوهرانند. کریستوفر مارلو 



چرا مردان زنان باهوش را دوست دارند؟
بخاطر اینکه دو قطب غیر همنام همدیگر را می ربایند. کتی لت 


مردی بزرگ است که معایبش قابل شمارش باشد.ضرب المثل آمریکایی 



شما مردها را چه میشود؟دیدن یک موی بولوند شما را 3 پله از نردبان تکامل پایین می آورد. ناشناس


اگر میخواهی فقط حرف کاری زده شود از مرد بخواه و اگر میخواهی آن کار انجام شود از زن بخواه.مارگارت تاچر 


اگر در دنیا یک زن بد باشد همه ی مردها تصور می کنند زن آنهاست. ضرب المثل روسی 



مردها بچه هایی ریشو هستند. توفیق 


تنها یکی از 1000 مرد رهبر مردان دیگر می شود .999نفر دیگر دنباله رو زنهایشان هستند. گروچو مارکس 



مردها خود را در رانندگی بسیار برتر از زنان می دانند در حالیکه آقایان 87% تصادفات رانندگی را مرتکب می شوند و شرکتهای بیمه از این که به زنها خسارت نمی پردازند سود بسیاری می برند.ناشناس 


او(مرد)مانند خروسی بود که تصور میکرد خورشید به این دلیل طلوع میکند که قوقو لی قوقوی او را بشنود.جورج الیوت 

مردان از دو نوع خارج نیستند;یا روی سرشان خالیست یا توی سرشان.توفیق 

من خواهان سه چیز در یک مرد هستم:ملاحت – شجاعت – وبلاهت. دوروتی پارکر 


عاقلترین مردان دچار اشتباه شده اند و زنان آنها را فریفته اند ولی همچنان ادعا میکنند که زن عاقل نیست. جان میلتون 


مردها مثل نوزاد هستند..... توی اولین نگاه شیرین و با مزه هستند اما خیلی زود از تمیز کردن و مراقبت از آنها خسته میشید. ناشناس 

مردها مثل ماشین چمن زنی هستند..... به سختی روشن میشن و راه میفتن , موقع کار کردن حسابی سروصدا راه می اندازند و نیمی از اوقات هم اصلا کار نمی کنند.ناشناس






تاریخ : جمعه 90/3/27 | 5:4 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
بیجین هیل -- انگلستان


انتاریو--  آمریکا



جزیره تروتن -- استرالیا



ناگویا -- ژاپن




ارومیه -- ایران



لاجس -- پرتغال



سنت پترزبورگ -- روسیه



ال پاسو -- آمریکا



دالاس --  آمریکا



نورنبرگ -- آلمان







تاریخ : جمعه 90/3/27 | 4:55 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

 

 

 


































تاریخ : جمعه 90/3/27 | 4:45 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
<   <<   16   17   18   19   20   >>   >
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">