سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
فاجعه در پل مدیریت
مقارن ظهر امروز چهارشنبه یک دختر دانشجو پس از رد درخواست رابطه دوستی، مورد حمله همکلاسی پسر خود قرار گرفت.
جزئیات قتل دختر دانشجو توسط همکلاسی‌اش در پل مدیریت توسط مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام شد.

مقارن ظهر امروز چهارشنبه یک دختر دانشجو پس از رد درخواست رابطه دوستی، مورد حمله همکلاسی پسر خود قرار گرفت.

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: در این حادثه که در حوالی پل مدیریت رخ داد، دختر دانشجو پس از آن که مورد اصابت ضربات متعدد چاقو از سوی ضارب قرار گرفت، جان خود را از دست داد و هم‌دانشگاهی وی نیز که او را همراهی می‌کرد بر اثر حمله ضارب مجروح و در بیمارستان بستری شد.

بنابراین گزارش، متهم به قتل توسط پلیس و با همکاری شاهدان صحنه دستگیر شده و به کلانتری انتقال یافته است.

تحقیقات بیشتر در خصوص این حادثه همچنان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری برنا





تاریخ : شنبه 90/4/18 | 7:24 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

قربانی دیگر کودک آزاری

پارسا کودک چهارساله شب گذشته در اثر آزار والدینش و سوختگی شدید به بیمارستان فیاض بخش (شماره 2) منتقل شده است.
یکی از پرسنل بیمارستان فیاض بخش در این ارتباط به خبرنگار مهر گفت: این کودک که در اثر سوختگی شدید دچار شوک شده بود دیشب به بیمارستان منتقل شد که با تلاش همکاران قلبش بازگشت اما به احتمال زیاد دچار مرگ مغزی شده است.

به گفته وی ، علائمی از سوختگی با سیخ داغ در تمامی بدن این کودک مشاهده می شود و مشخص است که به شدت مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

به گفته این پرسنل بیمارستان، شواهد امر نشان می دهد مادر پارسا معتاد به کراک است.

منبع: خبرگزاری مهر





تاریخ : شنبه 90/4/18 | 7:24 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
پارسا کودک چهارساله شب گذشته در اثر آزار والدینش و سوختگی شدید به بیمارستان فیاض بخش منتقل شده است.
پارسا کودک چهارساله شب گذشته در اثر آزار والدینش و سوختگی شدید به بیمارستان فیاض بخش منتقل شده است.














منبع: خبرگزاری مهر





تاریخ : شنبه 90/4/18 | 7:23 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
یکی از شعب بانک ملی ایران، فقط برای استفاده بانوان.
 یکی از شعب بانک ملی ایران، فقط برای استفاده بانوان.


منبع: خبرآنلاین





تاریخ : شنبه 90/4/18 | 7:22 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
رسانه‌های رسمی هندوستان اعلام کردند که یک مرد جوان به دلیل حسادت شدید در روز عروسی با زن دیگری ازدواج کرد.
این زن جوان که 25 سال دارد، در مصاحبه‌ای با رسانه‌های رسمی مالزی گفت: من به مدت شش سال با همسر آینده‌ام آشنا بودم، تا این که در هفتم آوریل سال 2007 میلادی نامزد کردیم.

این زن جوان در ادامه به پایگاه اطلاع‌رسانی خبر کوتاه یادآورشد: ‌قرار بود امروز در مراسمی ازدواج کنیم حتی کارت‌ها را هم میان مهمانان مراسم عروسی توزیع کرده بودیم، اما همسر آینده‌ام در یک اقدام غیرمنتظره با زن دیگری ازدواج کرد. من از این موضوع کاملا شوکه شدم.

 ‌این زن جوان در حالی که از اقدام همسر آینده‌اش کاملا دچار تعجب شده بود، خاطرنشان کرد: قرار بود سه ماه قبل مراسم ازدواج خود را برگزار کنیم، اما او به من گفت که زمان بیشتری نیاز دارد. برای این منظور به روستای خود بازگشت. در تمام این مدت هرچه تلاش کردم با او تماس بگیرم تلفن همراهش خاموش بود. تا این که متوجه شدم امروز بجای ازدواج با من با زن دیگری پیمان‌زناشویی بسته است. همچنین این مرد تاکنون هیچ دلیلی مبنی بر لغو مراسم ازدواجش با من ارایه نکرده است.

منبع: ایسنا





تاریخ : شنبه 90/4/18 | 7:21 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
لوازم دارید؟ چند تا آنتن می‌خواهید؟ آنتن گردان می‌خواهید یا ثابت؟ و بعد از کلی پرس‌وجو می‌گوید: اگر آنتن ثابتی بخواهید که همه جهات را بگیرد...
این روزها تب جمع‌آوری آنتن‌های ماهواره‌ای دوباره بالا گرفته است و حتی در خبرها آمده است:«پاکسازی 90 درصد چهره شهر از وجود ماهواره».

این در حالی است که تبلیغات نصاب‌های آنتن ماهواره‌ای در روزنامه‌های معتبر به وفور یافت می‌شود و برخی از این افراد حتی دو ساعته خود را به محل مورد نظر می‌رسانند.

افشار نصاب آنتن است و به قول خودش کارش ضمانت هم دارد. از قیمت نصب آنتن و رسیور که می‌پرسی می‌گوید: رسیور و آنتن هم داریم.بهتر است شب قبل تماس بگیرید و هماهنگ کنید!

محمدی اما انگار حرفه‌ای‌تر است و بلافاصله می‌پرسد: لوازم دارید؟ چند تا آنتن می‌خواهید؟ آنتن گردان می‌خواهید یا ثابت؟ و بعد از کلی پرس‌وجو می‌گوید: اگر آنتن ثابتی بخواهید که همه جهات را بگیرد باید دو تا آنتن نصب کنید و دو تا LNB هم نیاز خواهید داشت. دو ساعته هم در محل خواهیم بود.

بیشتر این افراد کار نصب آنتن‌های مرکزی را هم انجام می‌دهند و بر حسب نیاز ساختمان و نظر مدیر آن، رسیور مرکزی و یا برای هر واحد مسکونی به طور جداگانه رسیور نصب می‌کنند.

البته ظهیری در این باره تاکید می‌کند بهتر است برای دریافت شبکه‌های ماهواره‌ای هر واحد رسیور جداگانه داشته باشد که از 52هزار تا 470 هزار تومان هزینه دارد اما معمولا اکثرا رسیور کره‌ای می‌گیرند که قیمت کمتری دارد.

نصب آنتن برای برج‌ها اما هزینه بیشتری دارد و به صورت سیستم‌های 32 و 24 تایی است که هزینه نصب سیستم‌های 32 تایی یک میلیون و هشتصد هزار تومان است و برای این که مشتری شوید می‌گویند: بازدید از محل هم رایگان است!

"مدیریت هر ساختمان تصمیم می‌گیرد که از آنتن‌ها در چه راهی استفاده کند" این را یکی از نصاب‌ها می‌گوید و معتقد است این کار کاملا قانونی است.


 
ماهواره یا تلویزیون؟
بعد از دیجیتالی شدن شبکه‌های تلویزیونی، بازار نصب آنتن‌ها ماهواره‌ای و رسیورهای داخلی یا همان گیرنده دیجیتال تلویزیون داغ شده که هزینه آن  50 تا100 هزار تومان است.

شاید به این دلیل است که برخی از نصاب‌ها در ابتدا می‌پرسند: آنتن ماهواره می‌خواهید یا تلویزیون؟

ریاحی یکی از این نصاب‌ها است که بعد از این سوال می‌گوید: هم آنتن و هم رسیور ما خارجی است و کارش تضمین شده است. برای یک ساختمان با ده واحد، نصب و راه‌اندازی حول و حوش یک میلیون تومان هزینه دارد.

تعمیر و تنظیم ماهواره‌ با یک تماس ساده!
بیشتر این آگهی‌ها خدمات تعمیر و تنظیم هم انجام می‌دهند و حتی برخی معتقدند می‌توانند شبکه‌هایی که به هر دلیلی قطع شده را دوباره برگردانند. اکثرشان هم می‌گویند که باید از نزدیک آنتن و رسیور را بررسی کنند و قیمت بدهند.

با توجه به این که تبلیغات نصب آنتن های ماهواره ای به وفور در روزنامه ها و سایت های اینترنتی وجود دارد،به نظر نمی رسد کار این افراد برای مدتی هم از رونق افتاده باشد!

منبع: خبرگزاری مهر





تاریخ : شنبه 90/4/18 | 7:20 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
اظهارات این خاخام یهودی فورا در سایت‌های مختلف اینترنتی و از جمله سایت یوتیوب منتشر شده و جنجال گسترده‌ای را به وجود آورده است.

اخبار رسیده از اسرائیل حاکی از آن است که یک خاخام یهودی در اقدامی بی سابقه و به دور از تعصب های سیاسی و دینی، طی اظهاراتی گفت که به پیامبری [حضرت] محمد مصطفی اعتراف می کند و مطمئن است که آینده جهان از آن مسلمانان و دین اسلام است.

 این خاخام یهودی که اظهاراتش توسط شبکه تلویزیونی ـ رادیویی «التجدید الاسلامی» پخش می شد، در ادامه گفت: بنده همچنین اعتراف می کنم که دین اسلام دین حق است و قرآن کتابی آسمانی است که بر پیامبر اسلام نازل شده است.

گفتنی است، اظهارات این خاخام یهودی فورا در سایت‌های مختلف اینترنتی و از جمله سایت یوتیوب منتشر شده و جنجال گسترده‌ای را به وجود آورده است.

یهودیان و خاخام های رژیم صهیونیستی نسبت به این اظهارات اعتراض کرده و مسلمانان کشورهای عربی ابراز خرسندی و خوشحالی کرده اند. وی همچنین افزود: دین اسلام پرمحتواست. یکی از مسائلی که اثبات‌کننده این سخن است، نماز مسلمانان بوده زیرا آنان در روز پنج بار نماز می خوانند.

منبع: تابناک





تاریخ : شنبه 90/4/18 | 7:19 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
رئیس شورای عالی نظامی حاکم بر مصر وزیر خارجه سابق این کشور را به خاطر اظهار دوستی با ایران توبیخ کرد!
به گزارش روزنامه الوفد به نقل از یک دیپلمات بلندپایه، ژنرال طنطاوی رئیس شورای عالی نظامی حاکم بر مصر با احضار نبیل العربی وزیر خارجه سابق این کشور و دبیرکل کنونی اتحادیه عرب در اواخر ماه مارس گذشته وی را به خاطر اظهاراتش درباره ایران توبیخ کرده است.

طنطاوی، العربی را به دلیل گفتن اینکه ایران دشمن مصر نیست و قاهره پس از انقلاب، درنظر دارد صفحه جدیدی از روابط را با تهران باز کند، توبیخ نموده است.

این دیپلمات مصری افزود: طنطاوی با فراخواندن العربی به دفتر وزارت دفاع به وی تذکر داده است که او وزیر خارجه است و حق ندارد سیاست جدیدی را در پیش گیرد و یا قبل از کسب اجازه از نخست وزیر و یا نماینده وی برای از سرگیری روابط با کشورها اعلام موضع نماید(!)

طنطاوی افزود: این اظهارات بدون درک وضعیت خطرناک مصر ایراد شده و در جهت منافع کشور نبوده است.

بنا بر گزارش الوفد،عربستان سعودی و برخی کشورهای عرب خلیج(فارس) از مصر خواسته بودند توضیح دهد اظهارات العربی تا چه حد بیانگر سیاست مصر پس از انقلاب است.

منبع: خبرآنلاین





تاریخ : شنبه 90/4/18 | 7:18 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
حجت الاسلام مهدی طائب:
امروز یک محقق فرانسوی با ادله قابل قبول ثابت کرده است که سرخپوست های آمریکایی مسلمان بوده اند و یهود برای سلطه بر قاره آمریکا، آنان را با زور مجبور به بت پرستی کرده است و بعد تمدن آمریکایی را در آن جا به وجود آورده است.
حجت الاسلام مهدی طائب، رییس قرارگاه عمار در چهارمین روز از دوره آموزشی ـ تربیتی والعصر که به همت دانشگاه امام صادق(ع) در اردوگاه صاحب الزمان (عج) تهران برگزار شد، گفت: بحث پیرامون شناخت ماهیت یهود است. گاهی پیرامون اقدامات کلی آن (اقدامات استراتژریک) و گاهی پیرامون اقدامات مقطعی یهود است.

وی خاطر نشان کرد: شکی نیست که وضعیت صهیونیسم و یهود قبل از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، با وضعیت آن ها بعد از انقلاب به طور اساسی تغییر کرده، زیرا انقلاب اسلامی زمینه عملیاتی را در دنیا متفاوت کرد. تا قبل از پیروزی انقلاب ما یهود بر شطرنج سیاسی دنیا مسلط مطلق بود، یعنی دنیا را در دو بلوک شرق و غرب(جماهیر شوروی و آمریکا) تقسیم کرده بود.

حجت الاسلام طائب اشاره کرد: امروز یک محقق فرانسوی با ادله قابل قبول ثابت کرده است که سرخپوست های آمریکایی مسلمان بوده اند و یهود برای سلطه بر قاره آمریکا و یهود، آنان را با زور مجبور به بت پرستی کرده است و بعد تمدن آمریکایی را در آن جا به وجود آورده است.

وی ادامه داد: هنگامی که انقلاب اسلامی پیروز شد، کشوری بر خلاف نظرات یهود پدید آمد، به عبارتی بیرون از این شطرنج سیاسی قرار گرفت و جریانی به صورت سه طرفه شکل گرفت، بر این اساس دیگر شگردهای قبلی یهود کارساز نبود، زیر آنها در معادلاتی جواب گو بود که طرفین مسلط باشند، لذا تا مدتی به دلیل بی اطلاعی هایی که داشتند دچار اشتباه می شدند و به همین جهت جنگ را علیه ایران آغاز کردند، ولی آنها نتوانستند از تاکتیک های سابق استفاده کنند بنابراین مجبور شدند به سمت تاکتیک های جدید و نوین حرکت کنند... . 

منبع: عصرایران





تاریخ : شنبه 90/4/18 | 7:18 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
رئیس جمهور در این نامه همچنین بر جلوگیری از اقدامات سطحی و غیر عالمانه در برخی دانشگاه ها مبنی بر اعمال رشته ها و کلاس های تک جنسیتی تاکید کرد.
رئیس جمهور در نامه ای به دو وزیر دولت دهم بر ضرورت خودداری از اقداماتی که آن را سطحی و غیر عالمانه نامید، مخالفت خود را با اجرا شدن تفکیک جنسیتی (طرح عدم اختلاط) در دانشگاه ها اعلام کرد.

 دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور در نامه ای به وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر ضرورت خودداری از بازنشسته کردن بی رویه اساتید تا بررسی و تصویب آئین نامه بازنشستگی اعضاء هیئت علمی در شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد.

رئیس جمهور در این نامه همچنین بر جلوگیری از اقدامات سطحی و غیر عالمانه در برخی دانشگاه ها مبنی بر اعمال رشته ها و کلاس های تک جنسیتی تاکید کرد.

متن نامه دکتر احمدی نژاد بدین شرح است:



بسمه تعالی

جناب آقای دانشجو وزیر محترم علوم ، تحقیقات و فناوری
سرکار خانم دستجردی وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

"سلام علیکم "
 
1- شنیده شده است که اساتید بی رویه بازنشسته می شوند. ضروری است تا بررسی و تصویب آئین نامه بازنشستگی اعضاء هیئت علمی در شورای عالی انقلاب فرهنگی از هر نوع بازنشسته نمودن اعضاء خودداری شود.
 
2- شنیده شده است که در برخی دانشگاه ها ،رشته ها و کلاس های تک جنسیتی بدون لحاظ تبعات اعمال می گردد.

ضروری است فوری از این اقدامات سطحی و غیر عالمانه جلوگیری شود.

در هر دو مورد نتیجه را اعلام نمائید."



منبع: عصر ایران





تاریخ : شنبه 90/4/18 | 7:17 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
<   <<   21   22   23   24   25   >>   >
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">