سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
مهدیزاده:تحریم شرکت هوایی \"ایران ایر\" بر خلاف شعار برقراری نظام مردمی است    
 
 
 

  
 
تحریم ایران ایرعضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تحریم شرکت هوایی \"ایران ایر\" را بر خلاف شعار برقراری نظام مردمی در ایران از سوی مقامات آمریکایی دانست و اعلام کرد: هدف نهایی غرب و در راس آن آمریکا، حفظ و نگهداری رژیم صهیونیستی در منطقه است.\"مهدی مهدی­زاده\" در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت(www.drmehdizade.com)، درباره اقدام اخیر اتحادیه اروپا مبنی بر تحریم سه تن از سران ارشد سپاه پاسداران و تحریم شرکت \"ایران ایر\" از سوی وزارت خزانه­ داری آمریکا به بهانه انتقال قطعات موشک و راکت به خاک سوریه، گفت: آمریکا و متحدانش هرکاری را برای حفظ موقعیت ر‍ژیم صهیونستی در منطقه انجام می­دهند و بر این اساس سیاست­های خصمانه­ای در مقابل کشورهایی که سدی در مقابل دستیابی آنها به هدفشان است به کار می­گیرند.

نماینده گناباد و بجستان با تاکید بر این­که ایران سد مستحکم در مقابل خواسته­ های غرب و نوکرشان اسرائیل در منطقه است، افزود: بر این اساس تضعیف جمهوری اسلامی از اهداف اصلی استکبار جهانی در منطقه است.

او با اشاره به تحریم شرکت هواپیمایی \"ایران ایر\" از سوی وزرات خزانه ­داری آمریکا، گفت: مقامات این کشور آگاهند که صنعت حمل و نقل هوایی در هر کشوری نقش مهمی در اقتصاد آن کشور دارد، بنابراین با تحریم این شرکت قصد عقب نگه داشتن ملت‌ها را دارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی خاطرنشان کرد: آنها با این اقدام قصد دارند با ایجاد اختلال در نحوه خدمات رسانی این شرکت به مردم، موج نارضایتی در بین آنها ایجاد کنند، به این امید که با ایجاد نارضایتی در بین مردم به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند.

مهدی­زاده انجام تحریم­ها علیه یک شرکت هوایی ایرانی را مغایر با شعار دفاع از حقوق مردم ایران از سوی مقامات غربی دانست و افزود: اگر این کشورها به دنبال احقاق حق مردم ایران و به دنبال برقراری نظام مردمی در ایران هستند چرا باید کاری کنند که ارائه خدمات عمومی در کشور با مشکل مواجه شود.

نماینده گناباد تاکید کرد: آمریکا و متحدانش باید بدانند که هر چه حلقه تحریم تنگ‌تر شود مردم از رژیم صهیونیستی متنفرتر می شوند؛ آمریکا می‌داند که رژیم صهیونیستی باید هر چه سریع تر بساط خود را جمع کرده و از منطقه خارج شود.

مهدی زاده با بیان این که زمان تحمیق و استعمار ملت­های منطقه به پایان رسیده است، گفت: اگرچه شیخ نشین­ها در منطقه به عنوان حیات خلوت آمریکا و غرب در راستای پیاده کردن اهداف آنها حرکت کرده اند، اما حوادث اخیر منطقه گویای آن است که مردم به دنبال آزادی خواهی بوده و خواستار احقاق حق خود برای شریک بودن در حکومت و اداره کشور هستند.

او با بیان این که تحریم شرکت هواپیمایی غیرنظامی حرکتی غیرانسانی است، خاطرنشان کرد: این کشورها که مدعی حمل سلاح از طریق شرکت هواپیمایی مسافربری هستند کاملا به این موضوع واقفند که اگر کشوری قصد حمل سلاح داشته باشد می تواند از راه‌های دیگر این کار را به انجام برساند، بنابراین طرح چنین موضوعی کاملا بی اساس است.

نماینده گناباد تصریح کرد: آمریکا سال‌هاست که ایران را از نظر تامین قطعات و تجهیزات تحریم کرده، بنابراین می توان فهمید که این اقدامات در راستای حفظ منافع مردم نبوده بلکه به منظور ایجاد ناامنی در ایران است.

مهدی زاده در پایان خاطرنشان کرد: نظام ایران، نظامی مردمی است که با این ترفندها علیه خود قیام نمی‌کند، بنابراین هر اقدامی در زمینه تحریم ایران نتیجه منفی به دنبال داشته و مردم را نسبت به نظام وفادارتر خواهد کرد.

کشورهای عضو اتحادیه اروپا در اقدامی سه تن از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران ایران را به بهانه تأمین امکانات، تجهیزات و پشتیبانی برای کمک به رژیم سوریه در سرکوب اعتراضات در این کشور متهم و مشمول تحریم قرار داده?اند. در همین راستا دولت آمریکا نیز در ادامه رویکرد خصمانه خود علیه جمهوری اسلامی ایران تحریم هایی را علیه شرکت هواپیمایی \"ایران ایر\" اعمال کرده است.






تاریخ : شنبه 90/4/18 | 7:11 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

یکی دیگه از کارهایی که در زمان غیبت کبری امام زمان علیه السلام به انجامش سفارش شدیم اینه که آبرودار امام زمان باشیم.

ممکنه این سوال برای شما پیش بیاد که "مگه میشه که کسی باعث آبروریزی برای امام زمان بشه؟"

کارهای زشت به خودی خود زشت و ناپسندن و باید از اونا پرهیز کرد، اما برای ما که اسم شیعه بودن رو یدک میکشیم و منتسب به اهل بیت و امام زمان هستیم، آلوده شدن به زشتی ها خیلی بدتره، چون کارهامون مایه آبروریزی اهل بیت و امام زمان هم میشه. بعضیا میگن: ببینید نتیجه تربیت شیعی اینه که افراد به چنین کارهایی دست بزنند!

هر چند که این برداشت عوامانه درست نیست، زیرا رفتارهای زشت یک فرد (چه شیعه و غیر شیعه) لزوما به مکتب اون برنمی گرده، بلکه ممکنه به سوء اختیار خودش و حتی تخلفش از آئین نامه مکتبش برگرده. اما با این حال واقعیت اینه که عموم جامعه این دقت ها رو ندارن و نوعا سطحی نتیجه گیری می کنن. دشمن هم با زیرکی و تردستی از سطحی نگری موجود در جوامع برای تخریب چهره یک مکتب استفاده میکنه.

با توجه به شیوع این گونه نتیجه گیری ها ما شیعه ها باید در مورد رفتارهای خودمون، بیشتر از قبل دقت کنیم و بدونیم که جدیت ما در درست کاری، علاوه بر خوبی ذاتیش، در حکم یاری امام زمان هم هست و بی پروایی و زشت کارهای ما، علاوه بر قبح ذاتی، تضعیف کننده موقعیت اجتماعی مکتب شیعه در جامعه هم میشه.

یکی از کسانی که قبلا در خانه خاندان وحی خدمت می کرد دچار مشکل مالی شده بوده و برای کمک گرفتن نزد امام صادق (علیه السلام) اومد. این شخص کسی بود که گاهی شرابخواری هم می کرد. امام به اون کمک کردند و ضمنا بدون اینکه به شرابخواری او اشاره ای کنند، به او فرمودند: «فلانی! کار خوب از هر کس که باشد خوب است، اما اگر از تو سر بزند خوب تر است، چرا که با ما نسبت داری و کار زشت هم از هر کس که باشد زشت است، اما اگر از تو سر بزند، زشت تر است، چرا که با ما نسبت داری» (بحار الانوار ج 47 ص 349)

خدای متعال هم در کلام خود به همین اصل عنایت فرموده و خطاب به همسران پیامبر می فرماید: «ای زنان پیامبر! هر یک از شما مرتکب کار زشت آشکاری شود، خداوند عذاب او را دو برابر می کند و این کار بر خدا آسان است. و هر کس از شما که فرمان بردار خدا و رسولش شود و کار شایسته کند، دوبار به او پاداش می دهم و رزقی همراه با بزرگداشت برای او فراهم می کنم. ای زنان پیامبر! (بدانید که) شما همانند زنان دیگر نیستید، اگر از ( زشتی ها ) پروا کنید.» (سوره احزاب آیه 29 و 30)

قطعا منتسب بودن به پیامبر حتی در این حد که کسی از همسران و فرزندان یا خدمتکاران پیامبر باشه، به زشتی و زیبایی کارهاش عمق میده و این مسئله در محضر خداوند پوشیده نیست.

انتساب به پیامبر و اهل بیت از دریچه ولایت و محبت ایشان هم، نوعی وابستگیه که از جهتی قوی تر از رابطه سببی و نسبیه. میشه قبول کرد که همسر یا فرزند کسی موافق مکتب اعتقادی و رفتاری او نباشن، اما قابل قبول نیست که شخصی خودش رو شیعه بدونه، ولی رابطه خودش رو از لحاظ عقیدتی و رفتاری از امام خود بریده باشه. به همین جهته که از یه شیعه انتظار میره که بیش از بستگان نسبی و سببی پیامبر و اهل بیت به این بزرگواران شبیه باشه.

زید شحّام نقل میکنه که: حضرت صادق (علیه السلام) به من فرمود: «به هر کس از مردم که دیدی از پیروان من است و به گفتار من عمل می نماید، سلام مرا برسان و بگو من شما را سفارش می کنم نسبت به خدای عزوجل تقوی داشته باشید و در دین خود پارسا باشید و در راه خدا زحمت بکشید. من شما را به راستگویی و اداء امانت و طولانی نمودن سجده و نیکی با همسایه سفارش می کنم، زیرا محمد (صلی الله علیه و آله) همین دستورات را آورده است. هر که به شما امانت سپرده آن را به او پس بدهید، نیک رفتار باشد یا بدکردار! زیرا رسول خدا (صلی الله علیه و آله) دستور می داد که سوزن و نخ را نیز به صاحبش پس دهید، و با فامیل خود پیوند داشته باشید، و به جنازه مردگان آنها (یعنی غیر شیعه) حاضر شوید، بیمارانشان را عیادت کنید، و حقوقشان را بپردازید، زیرا هر کس از شما که در دینش پارسا و در گفتارش راستگو باشد و امانت را به صاحبش برگرداند و اخلاقش با مردم خوب باشد گویند: این جعفری است و این مرا شاد می کند و از جانب چنین شخصی شادی در ( دل ) من پدید آید. آنها می گویند: تربیت جعفر بن محمد چنین است. به خدا سوگند پدرم برای من نقل کرد که هر یک از شیعیان علی (علیه السلام) که در قبیله ای بود، زینت آن قبیله به شمار می رفت و از همه آنها در پرداخت امانت بهتر بود، و همه اهل قبیله وصیت ها و سپرده هایشان را به او می سپردند و چون از آنها درباره او پرسش می کردی می گفتند: کیست که مثل فلان کس باشد؟ او در پرداخت امانت و راستگویی از همه ما بهتر است.» (اصول کافی ج 4 ص 448 ح 4)

روایات زیادی هم موجوده که آن بزرگواران فرموده اند محبت و گرایش دیگران را به ما نه با زبان بلکه با دقت در اعمالتان ایجاد کنید. به عنوان نمونه از امام صادق (علیه السلام) نقل شده که به یکی از شیعیان فرمود: «برتو باد خداترسی، ورع، تلاشگری، راستگویی، امانتداری، خوش اخلاقی و همسایه داری! مردم را با غیر زبان هایتان به خودتان دعوت نمایید، زینت (ما) باشید و ننگ (ما) نباشید.» (اصول کافی، کتاب ایمان و کفر، باب ورع، ح 9)

همه این احادیث بر این دلالت داره که رفتار درست ما شیعه ها در گرایش دیگران به مکتب اهل بیت تاثیر مثبت داره و خواه و ناخواه آبروی امام زمان (علیه السلام) در جامعه (چه جامعه محلی مان و چه جامعه جهانی) در گرو رفتار ما و افرادی که به ایشان منتسبند. از این رو لازمه که بیشتر از قبل به درستکاری و پرهیز جدی از زشتی ها تلاش کنیم و برای تلاشمون در این مورد دو نیت داشته باشیم :

نیت اول اینکه به خوبی ها رو بیاریم چون خوبن و از زشتی ها بپرهیزم چون زشتن و نیت دوم اینکه به خوبی ها رو بیاریم چون رفتار خوب از طرف دوستداران امام زمانه، مایه آبروی آن حضرت و در حکم یاری ایشونه و از زشتی ها بپرهیزیم چرا که رفتار زشت امام زمانی ها، مایه آبروریزی برای امام زمان و موجب تضعیف موقعیت اجتماعی ایشون میشه.

خوش به حالمون اگه با دقت در رفتارمون یار امام زمان (علیه السلام) و مایه زینت و عزت آن مولا باشیم و وای به حالمون اگه با بی بندوباری و هرزگی مایه عار و ننگ امام زمان (علیه السلام) و باعث سر شکستگی ایشون در جامعه بشیم.

بیایین شیعه راستین اون بزرگواران و مؤمن حقیقی به دعوتشون باشیم. طوری باشیم که از ما انتظار دارند و در این راه با توکل به خدا، به خودمون سخت بگیریم و به تلاش و خویشتنداری ادامه بدیم. و همیشه این جمله کلیدی رو در خاطر داشته باشیم که "منتظر مصلح، خود باید صالح باشد."

اللهم عجل لولیک الفرج

      منبع:آفتاب مهربانی






تاریخ : جمعه 90/4/17 | 10:8 صبح | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
لبخند آیت‌الله بهجت از مقابل مردم تا درون قبر+تصاویر
   
 
لبخند آیت‌الله بهجت از مقابل مردم تا درون قبر+تصاویر
بدون شرح!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





تاریخ : پنج شنبه 90/4/16 | 10:43 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
تصاویری از کلاردشت پس از وقوع سیل
   
 
تصاویری از کلاردشت پس از وقوع سیل
بدون شرح!
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 

منبع:shafaf.ir
 





تاریخ : پنج شنبه 90/4/16 | 10:41 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
د و آرایش در خیابان ‌های تهران !!! ( تصویری)
   
 
مد و آرایش در خیابان ‌های تهران !!! ( تصویری)
بدون شرح!
 
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ





تاریخ : پنج شنبه 90/4/16 | 10:39 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

پر سروصدا ترین حیوان روی زمین

به گزارش آخرین نیوز به نقل از مهر، گروهی از دانشمندان فرانسوی و اسکاتلندی در بررسی‌های خود نشان دادند که پر سر و صدا ترین جانور روی زمین حشره کوچکی به نام “قایقران آبی” است.

 

این حشره که “قایقران کوچک آبی” یا Micronecta scholtzi نامیده می‌شود کمتر از ? میلیمتر طول دارد اما این جانور کوچک پر سر و صداترین حیوان روی زمین است.

این حشره آبزی که در اروپا بسیار دیده می شود می‌تواند صدایی به بلندی ???? دسی بل تولید کند. به طوریکه صدای تولید شده توسط این “قایقران کوچک” برابر با صدای یک ارکستر زنده است. گونه نر این حشره برای جذب ماده و جفت‌گیری این صدا را با اندامهای خود تولید می‌کند.

محققان فرانسوی و اسکاتلندی به سرپرستی “جیمز ویندمیل” از دانشگاه “استراتسلاید” به این کشف دست یافتند. این دانشمندان با قرار دادن میکروفن‌های ویژه‌ای در زیر آب توانستند صداهای پرقدرت این حشره را ضبط کنند.
“جیمز ویندمیل” در این خصوص توضیح داد: “ما بسیار شگفت زده شدیم چراکه در ابتدا فکر می کردیم این صدا را گونه‌های بزرگتری چون سیگاراها تولید می‌کنند. سیگاراها حشرات آبزی کمتر تکامل یافته‌ای هستند. اما بعد دریافتیم که بی‌هیچ تردیدی مسئول تولید این صداها قایقران کوچک آبی است.”

?? درصد از این صدا زمانی که از آب به هوا می‌رسد از بین می رود باوجود این، بلندی این صداها آنچنان قوی است که برای گوش انسان قابل شنیدن است.

براساس گزارش وایرد نیوز، به گفته این دانشمندان، حیوانات بزرگ صداهای بلندتری دارند به طوریکه صدای نهنگ‌ها به ??? دسی بل و صدای فیل‌های آفریقایی به ??? دسی بل می‌رسد، اما صدای این جانوران با ابعاد بدن آنها تناسب و سازگاری دارد درحالی که تولید این صدای بلند برای حشره ای دو میلیمتری در نوع خود منحصربفرد است.

به همین علت این قایقران کوچک نسبت به ابعاد بدن خود پر سر و صداترین جانور روی زمین است.






تاریخ : پنج شنبه 90/4/16 | 10:28 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

اس ام اس عاشقانه

آسمون به ماه میگه:عشق یعنی چه؟
ماه میگه:یعنی بودن در آغوش تو
ماه میگه:تو بگو عشق یعنی چه؟
آسمون میگه:انتظار دیدین تو.

 

************************************************************
حدیث عشق من و تو،حدیث ابر بهاریست،تو از قبیله لبخند،من از قبیله اندوه.فضای فاصله صد آه،فضای فاصله صد کوه،تو از سپیده و نوری،من از شقایق گلگون.
در عشق تو از بس که خروش آوردیم
دریای سپهر را به جوش آوردیم
چون با تو خروش و جوش ما درنگرفت
رفتیم و زبانهای خموش آوردیم

************************************************************
می خور که به زیر گل بسی خواهی خفت
بی مونس و بی رفیق و بی همدم و جفت
زنهار به کس مگو تو این راز نهفت
هر لاله که پژمرد نخواهد بشکفت

************************************************************
الله به فریاد من بی کس رس
فضل و کرمت یار من بی کس بس
هر کسی به کسی و حضرتی مینازد
جز حضرت تو ندارد این بی کس کس
ای عشق مرا به شطّ خون خواهی بُرد
چون قیس به وادی جنون خواهی بُرد
فرهاد صفت در آرزویی شیرین
دنبال خودت به بیستون خواهی بُرد

************************************************************
من درد تو را ز دست آسان ندهم
دل بر نکنم ز دوست تا جان ندهم
از دوست به یادگار دردی دارم
کان درد به صد هزار درمان ندهم

************************************************************
ای کـــاش دلـــم اســیـــر و بــیـمار نبود
در بـــنـــد نــــگاه او گــــرفــتــار نــبـود
من عاشق واو زعشق من بی خـبر است
ای کــاش دل و دلــبــــر و دلـــدار نـبود

************************************************************
چون غنچه ء گل قرا به پرداز شود
نرگس به هواى مى قدح ساز شود
فارغ دل آن کسى که ماند حباب
هم در سر میخانه سر انداز شود

************************************************************
آن کیست که بی‌جرم و گنه زیست؟ بگو بی‌جرم و گناه در جهان کیست؟ بگو
من بد کنم و تو بد مکافات کنی پس فرق میان من تو چیست؟ بگو

************************************************************
وقت سحر است خیز توای مایه ناز
نر مک نرمک باده خورو چنگ نواز
کانان که به جایند نپایند بسی
وآنان که شدند کس نمی آید باز

************************************************************
اگر خواهم غم دل با تو گویم جا نمی یابم
اگر جایی پیدا کنم تو را تنها نمی یابم
اگر جایی کنم پیدا تو را تنها یابم
ز شادی دست و پا گم می کنم خود را نمی یابم






تاریخ : پنج شنبه 90/4/16 | 10:26 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

اس ام اس خنده دار

برای مردهای مجرد باید مالیات سنگینی مقرر شود

چون این انصاف نیست که شادتر از بقیه زندگی کنند!

 

.

.

.

توماس ادیسون در بیانیه ای یاد آوری کرد

من فقط برق رو اختراع کردم

جان مادرتون واسه قبضش به من فحش ندین !

.

.

.

گر پیامک من ندادم سوی تو

میکشم خجلت کنون از روی تو

من جهاد اقتصادی می کنم

واقعا کاری عبادی می کنم !

.

.

.

مردی در سالن بدن سازی از مربی خود می‌پرسد:

با کدام دستگاه کار کنم؟

می‌خواهم آن دختر زیبا را تحت تاثیر قرار بدهم

مربی گفت : از دستگاه خودپرد از بیرون سالن استفاده کن !

.

.

.

طبق آخرین تحقیقات در سه ماه سال جاری

تنها درآمد ما … پدرمان بوده است !

.

.

.

جهت ترویج فرهنگ اشتغال زایی ، هم اکنون شما به سرکار رفتید !

.

.

.

عاشقانه ترین حرف دوران نامزدی

“اول تو قطع کن” !

.

.

.

من ه?چوقت به ا?نکه تو رو با یکی د?گه بب?نم حسود? نم? کنم

مامانم ?ادم داده اسباب بازی هام و بدم به بدبخت ب?چاره ها !!!

.

.

.

مهمترین اعضای بدن “دل” و “دماغ”ند

که اگر دنیا را داشته باشی و این دو را نه، هیچ نداری !

.

.

.

هر وقت من کلید موفقیت رو پیدا میکنم

یه نفر قفل رو عوض میکنه !

 

.

.

.

سوال امتحانی تو شهر حیف نون : احمدشاه قاجار را فقط نام ببرید !

.

.

.

چیستان :

آن چیست که هیچکس ندارد وهمه توقع دارند تو حتما آن را داشته باشی

جواب : اعصاب !

.

.

.

خوبی که از حد بگذره طرف فکر میکنه خبریه

والا خبری نیست ما ذاتا خوبیم !

.

.

.

دوست عزیز

خیلی مایلم دعوت شما را بپذیرم و به زندگی تان بیایم،

اما متاسفانه نمی توانم. لطفا برنامه های خود را بخاطر من تغییر ندهید!

با احترام فراوان

امضا:(شانس) !

.

.

.

حیف نون میره رستوران فرنگی ،از گارسون میپرسه : غذا چی دارین؟

گارسون جواب میده:کاستی دگیلین کوفیتوستا با لیمو

حیف نون میگه : کاستی دگیلین کوفیتوستا با چی !!؟

.

.

.

ای دخترانی که ملاک انتخابتان خودرو طرف است ،

بدانید و آگاه باشید که همانا پس از مدتی همچون روغن موتور آن خودرو تعویض می شوید !

.

.

.

یک منبع ناشناس که نخواست نامش فاش شود،

خبری را اعلام کرد که نخواست پخش شود !

.

.

.

هیچ چیز بدتر از شماره‌هایی نیست که تو گوشیت سیو می‌مونند

فقط برای اینکه

اگه یه روزی دوباره تلفنت زنگ خورد، بدونی که نباید جواب بدی !

.

.

.

حیف نون از دوستش میپرسه : توک چشم کجاست؟

دوستش میگه چشم که توک نداره

میگه:پس چرا خواننده میگه توکه چشمات خیلی قشنگه !؟!؟






تاریخ : پنج شنبه 90/4/16 | 10:25 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

زنی که شکمش منفجر شد!

رسانه‌های رسمی انگلستان اعلام کردند که شکم یک زن جوان پس از عمل جراحی برداشت چربی منفجر شد، اما او زنده ماند.

این زن جوان که هم‌اکنون نیمی از روز را در خواب است و از علایم پس از برداشت چربی هم به شدت رنج می‌برد، در مصاحبه‌ای با رسانه‌های رسمی انگلستان یادآورشد: من از چاقی مزمن در عذاب بودم. به همین دلیل، پزشکان به من ساکشن چربی از شکم را پیشنهاد کردند. پس از عمل وزن ??? کیلوگرمی‌ام به ?? کیلوگرم کاهش یافت.

برای مدت محدودی از وزن خودم راضی بودم تا این که با مشکلاتی چون سوزش معده و عدم‌هضم غذا مواجه شدم.

این زن جوان در ادامه به روزنامه دیلی‌میل خاطرنشان کرد: متاسفانه محل بخیه‌ها و عمل پس از دو سال عفونی شده و در نهایت با پارگی شکم بلافاصله به بیمارستان منتقل شدم، به طوری که پزشکان اعلام کردند که تنها چند دقیقه ببیشتر زنده نمی‌مانم. با این حال، گروه متخصصان موفق شدند با پیوند‌زدن شکم از هم گسیخته‌ام، زندگی را بار دیگر به من بازگردانند.

به گزارش ایسنا، پزشک معالج این زن جوان هم دراین‌باره عنوان‌کرد: هنگامی که شکم این زن را باز کردیم تا علت عفوت را بیابیم، با کمال تعجب مشاهده کردیم که چیزی به عنوان شکم و اعضای داخلی دیگر وجود ندارد. شکم این زن از داخل منفجر شده بود. با این حال، در یک عمل طولانی اما موفقیت‌آمیز جان این زن را نجات دادیم.






تاریخ : پنج شنبه 90/4/16 | 10:22 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()

به گزارش اختصاصی روز دوشنبه خبرگزاری ایران نیوز 24، ابیانه روستایی در ?? کیلومتری شمال غربی نطنز، در دامنه کوه کرکس است.

 این روستا به اعتبار معماری بومی و بناهای تاریخی پرتنوعش از روستاهای استثنایی ایران است.

 

                                               

ای دوست ، وقتی در کوچه های ابیانه قدم می نهی شتاب مکن ، که دروازه ای به سمت ایران باستان به رویت گشوده شده است .

 

 

 

 

روستایی کهنسال با چهره ای گلگون و سبک معماری اصیل به فرم مکعب در ترکیب احجام ، کوچه های تودر توی بی انتها ، خانه های چند طبقه با مصالح سنتی ، پنجره های مشبک چوبی نفیس ، درب های منبت کاری شده و ایوان های زیبا  ، مساجد ، زیارت ، آتشکده ، قلعه ها و معبد در دل کوه هینزا و مردمانی به اصالت تاریخ این سرزمین با گویش پهلوی و لباسهای محلی و ... . این ها همه بی اختیار انگشت تحیّر بر لبانت می نشاند ، تو هم با دیگران هم عقیده می شوی و ابیانه را موزه ایران باستان می نامی . حس عججیبی سراسر وجودت را در بر می گیرد ، این ها را نشانه ای می  بینی از مردمانی که روزگاری به حرمت نام ایران سخت می کئشیدند و آنگاه که جهان با مفهوم انسانیت بیگانه بود ، شعار آزادی و تساوی در قلمرو حکومت خویش سر می دادند . شعاری که نشأت گرفته از ایدئولوژی آنها بود . از طرف دیگر خویشتن را سرزنش می کنی ، خود را وارث لایق سرزمین نیاکان خود نمی بینی . این دوگانگی تا ساعت ها ذهنت را مشغول می سازد تا آنکه از ابیانه خارج شوی . فردا دوباره روزمرگی مسیر زندگیت را به حالت قبل باز می گرداند . باشد که من و تو در این چرخه استثناء باشیم و با توکل بر ایزد متعال بیش از پیش به حرمت نام نامی این سرزمین بکوشیم .

عکاس و خبرنگار : محمد زارع   

                                                                                  
                
                                
    





تاریخ : پنج شنبه 90/4/16 | 12:30 عصر | نویسنده : سیدسعیدبهروزجزین | نظرات ()
<   <<   21   22   23   24   25   >>   >
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • بی بی مارکت
  • ttp://www.bachehayeghalam.ir/sitefiles/bgh_sound_player.php">